În perioada 13-24 aprilie, Fundația Inimă de Copil alături de ING Bank România derulează o campanie de donații pentru proiectul Un sat, Un copil. Proiectul vizează susținerea copiilor din familii defavorizate care locuiesc în peste 20 de sate din patru județe din Sud-Estul României: Galați, Brăila, Vrancea și Vaslui. Mai precis, este vorba despre tinerii care au rezultate remarcabile la învățătură și care își doresc foarte mult să continue să învețe, să își cultive pasiunile, însă nu au posibilitatea de a face acest lucru.
”Inspirația pentru programul de burse Un Sat, Un Copil a fost prima noastră întâlnire cu Valentina. Când am aflat de ea, trăia într-o casă fără electricitate. Cu toate acestea, era prima din clasă și tocmai ratase participarea la Olimpiada Județeană de Fizică pentru că părinții ei nu au avut în casă nici măcar 16 lei - costul biletului de autobuz. După ce am început să o susținem, lucrurile s-au schimbat mult pentru ea. Doi ani mai târziu, aceasta a obținut locul 7 pe țară la Olimpiada de Fizică. În plus, am reușit să convingem părinții să o lase să își continue studiile la un liceu foarte bun din Galați. Acum este studentă, în ultimul an, la Facultatea de Chimie în București. Sora ei, Mihaela, a mers pe același drum cu aceeași determinare și ambiție. Este studentă la Facultatea de Biologie din București în anul întâi.Toți sunt copii cu rezultate excelente la învățătură care sunt în pericolul de a renunța la școală din cauza sărăciei. La Inimă de Copil primesc 12 burse pe an, an de an, rechizite, îmbrăcăminte, încălțăminte, cadouri, merg în tabere și au parte de experiențe de învățare non-formală, iar familiile lor sunt în grija unui asistent social. Faptul că ING Bank România se alătură misiunii noastre și a început, alături de noi, o campanie de donații pentru proiectul Un sat, Un copil, îmi aduce încrederea că împreună putem face mult mai mult pentru copiii de excepție și sunt recunoscătoarea pentru acest lucru." a declarat Anna Cristina Burtea, Director Executiv al Fundației Inimă de Copil.
Cei care doresc să se implice în susținerea copiilor au posibilitatea de a dona direct prin intermediul aplicației mobile Home’Bank, prin accesarea bannerului de campanie sau intrând la secțiunea Plăți > Donează. Dacă aceștia nu sunt clienți ING, pot dona direct în contul Fundației Inimă de Copil: RO98RNCB0141032886400001.
”O societate sănătoasă, inclusiv din punct de vedere financiar, are la bază oameni care reușesc să își urmeze pasiunile. Mulți dintre copiii români cu rezultate școlare bune, deși își doresc să învețe, se află în situația în care visurile lor sunt mult mai greu de realizat. Proiectul Un sat, un copil e unul dintre cele votate și susținute recent de către colegii noștri în programul anual de granturi, Adoptă un proiect. Ca de fiecare dată, contribuim la extinderea acestor programe sociale cu sprijinul clienților noștri. În 2020, ajutorul clienților care au ales să folosească funcționalitatea Donează din HomeBank, a completat sprijinul ING cu peste 180.000 EUR în cele trei campanii sociale propuse. De aceea, cu această soluție digitală ușor de folosit, avem încredere că și de această dată, donație cu donație, vom reuși împreună să contribuim la construirea unui viitor mai bun.” a adăugat Alexandra Maier, Senior Corporate Social Responsibility Specialist ING Bank România.
O a treia variantă pentru cei care vor să susțină copiii din comunitățile defavorizate este participarea în campania derulată pe paginile de Facebook și Instagram ale ING Bank România. Aceștia trebuie să scrie în comentarii la postările dedicate campaniei despre pasiunile lor când erau copii și să dea tag persoanelor care le-au ajutat să le urmeze. Comentariile vor fi transformate ulterior în donații de câte 3 euro din partea ING pentru Fundația Inimă de Copil.
Toți banii strânși vor fi folosiți de Fundație pentru a le oferi copiilor burse lunare de câte 250 de lei/lună, ateliere de dezvoltare personală și sesiuni de consiliere pentru creșterea încrederii în sine.
l Vizioneaza video campanie l
l Vizioneaza video campanie l
***
Despre Fundația Inimă de Copil
Înființată în decembrie 1996 de un mic grup de prieteni care își doreau să ajute câțiva copii ai străzii, misiunea Fundației Inimă de Copil este să redea speranța copiilor aflați în dificultate. Astăzi, Fundația Inimă de Copil servește interesele unui număr mare de copii și tineri prin servicii sociale și de suport pentru copii și familii. Poveștile remarcabile, de cele mai multe ori sfâșietoare, ale copiilor ale căror vieți au fost schimbate datorită celor care donează, sunt motivul principal pentru care Fundația luptă în continuare. Din 1996 până în prezent acțiunile realizate de Fundația Inimă de Copil au avut un impact pozitiv asupra a peste 15000 de copii, tineri și membrii familiilor lor, în special din județul Galați și 2-3 județe din zona de sud-est a României și au însemnat până la final de 2018 o investiție de 5 milioane de euro în programele sociale.
Despre Fundația Inimă de Copil
Înființată în decembrie 1996 de un mic grup de prieteni care își doreau să ajute câțiva copii ai străzii, misiunea Fundației Inimă de Copil este să redea speranța copiilor aflați în dificultate. Astăzi, Fundația Inimă de Copil servește interesele unui număr mare de copii și tineri prin servicii sociale și de suport pentru copii și familii. Poveștile remarcabile, de cele mai multe ori sfâșietoare, ale copiilor ale căror vieți au fost schimbate datorită celor care donează, sunt motivul principal pentru care Fundația luptă în continuare. Din 1996 până în prezent acțiunile realizate de Fundația Inimă de Copil au avut un impact pozitiv asupra a peste 15000 de copii, tineri și membrii familiilor lor, în special din județul Galați și 2-3 județe din zona de sud-est a României și au însemnat până la final de 2018 o investiție de 5 milioane de euro în programele sociale.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38,8 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.
Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice. ING Bank România este a patra bancă în top 10 bănci locale, conform activelor, și singura bancă cu creștere organică, fără achiziții de portofolii de clienți sau alte bănci. ING Bank România este o bancă universală cu peste 1,6 milioane de clienți din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri și Mid-Corporate și Wholesale Banking.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.
Misiunea ING este aceea de a-i susține pe oameni să fie cu un pas înainte, în viață și în afaceri.