Începând din 16 aprilie, programul „O nouă viață by Auchan” se extinde și în hipermarketul Timișoara Nord, aceasta fiind a treia locație a retailerului implicată în proiect. În cadrul acestuia, clienții vor putea regăsi, în completarea colecțiilor vestimentare din oferta magazinului, și o vastă selecție de haine purtate, în stare perfectă de comercializare, prin intermediul unui parteneriat cu lanțul local de magazine de modă M&C.
Astfel, Auchan Timișoara Nord este cea de-a treia locație a retailerului în care proiectul va fi disponibil și unde clienții pot regăsi și o gamă largă de articole de modă purtate, toate colecțiile fiind atent selectate și igienizate conform standardelor în vigoare de către echipa M&C, partenerul Auchan în acest proiect. M&C, brandul deținut de către compania Monique Investment, va dispune de un spațiu de vânzare de 43 mp în incinta hipermarketului, în care se vor regăsi articole pentru copii și adulți, la prețuri situate între 5-150 lei.
„De mai bine de 10 ani, din respect și iubire pentru natură, credem în ideea de reutilizare a hainelor și reușim, cu ajutorul muncii și dăruirii continue a unei întregi echipe pe care o avem în spate, să oferim prin proiectele noastre un viitor hainelor cu trecut. Mulțumim echipei Auchan pentru susținere și implicare în acest proiect, mulțumim colegilor noștri și nu în ultimul rând tuturor colaboratorilor”, a declarat Cătălin Madirjac, Manager M&C.
Lansat în luna februarie în hipermarketul Auchan Cluj Nord, „O nouă viață” este una dintre soluțiile propuse de Auchan ca parte a strategiei proprii de reducere a amprentei de carbon. Având la bază principiul economiei circulare, proiectul reprezintă o premieră pentru piața locală de retail și presupune extinderea ofertei hipermarketurilor Auchan prin integrarea unei game de articole de îmbrăcăminte purtate, prin parteneriate cu diverse magazine de modă specializate.
„Suntem bucuroși că acest proiect se bucură deja de succes în rândul primelor locații active, ceea ne permite să facem încă un pas în dezvoltarea acestui concept. Am găsit în M&C un partener care împărtășește aceleași valori și obiective de sustenabilitate ca noi și suntem încrezători că timișorenii vor aprecia noul shop-in-shop din Auchan și scopul acestuia de a dezvolta împreună un sistem puternic de economie circulară”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.
În prezent, proiectul O nouă viață este disponibil în Auchan Cluj Nord, Auchan Târgu Mureș Sud și Auchan Timișoara Nord, compania vizând extinderea acestui proiect și în alte magazine.
***
Despre Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 57 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 48 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Preocuparea Auchan pentru protejarea mediului înconjurător este continuă, iar la baza acestei afirmații stau campaniile de sustenabilitate desfășurate încă din 2009, când Auchan a introdus automate de preluare pet și doze de aluminu, fiind primul retailer din piața din România care a inclus astfel de măsuri în prioritățile sale. Printre proiectele pe care compania le-a desfășurat se numără plantarea a 100.000 de copaci prin proiectul Mobilizatron, realizarea filmului România neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacientii cu forme noncritice de Covid-19. În prezent, Auchan are mai multe proiecte active: „Și mama reciclează”, prin care 819.052 doze au fost colectate doar in 2020, proiectul Zero Risipă, prin care 406 tone de produse au fost salvate de la risipă în primele șase luni, programul național de colectare a uleiului uzat prin care 163.000 litri au fost colectați până în prezent prin hipermarketurile Auchan, dar și semnarea Pactului European privind materialele Plastice, și multe alte acțiuni menite să ajute mediul înconjurător.