Amway, compania de vânzări directe nr. 1 în lume*, își păstrează angajamentul de a ajuta oamenii să ducă o viață mai bună prin campania „Reușim împreună.” În România donația se îndreaptă către Societatea Națională de Cruce Roșie, și se ridică la suma de 66.000 dolari.
 
Distribuitorii Amway, clienții și angajații și-au unit forțele pentru a face din campania "Reușim împreună" un succes și au reușit să strângă 500.000 de euro din vânzarea măștilor de protecție, spunând oamenilor: „Protejează-te. Protejează-i pe cei dragi. Și ajută comunitățile noastre. ” Cu generozitate, Amway a egalat suma strânsă, donația totală ajungând la 1 milion de euro. 
 
“La Amway, ducem misiunea de a ajuta oamenii să ducă o viață mai bună dincolo de oportunitatea de afacere și dincolo de produse" spune Melodie Nakhle, Managing Director – Europa, Africa de Sud, Australia si Noua Zeelanda.

Într-adevăr, Amway a răspuns crizei COVID-19 punând la vânzare un pachet de 50 de măști de unică folosință, cu 3 straturi și 98% eficiență de filtrare bacteriană.
 
"Reușim să avem rezultate globale oferind putere oamenilor să ducă o viață mai sănătoasă. În conformitate cu valorile noastre, încurajăm distribuitorii Amway și angajații noștri să sprijine fundațiile caritabile și organizațiile care reflectă pasiunile lor și care au un impact puternic asupra comunităților locale” explică Melodie Nakhle.
 
Milionul de euro va fi donat fundațiilor de caritate și organizațiilor locale din intreaga Europă. Pentru România suma strânsă este de 66.000 dolari și a fost donată către Societatea Națională de Cruce Roșie din România.
 
Am fost impresionați de mobilizarea Amway în campania „Reușim împreună.” Incă odată oamenii au înțeles că fiecare dintre noi poate contribui, că pandemia nu s-a terminat și este nevoie în continuare de sprijin.  Suntem onorați să avem alături de noi parteneri implicați în problemele comunității. Le mulțumim pentru tot sprijinul și îi asigurăm că fondurile colectate vor fi foarte utile în acest nou val al pandemiei COVID-19”  a declarat Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Roșie Română.
 
Campania "Reușim împreună" a luat viață în 2020 pentru a sprijini societatea în lupta cu COVID-19. Datorită donațiilor făcute prin intermediul site-urilor web din întreaga Europă, Amway a făcut o donație inițială de 135.000 de euro organizațiilor locale de sprijin. Donația suplimentară de 1 milion de euro din acest an reprezintă continuarea angajamentul Amway de a sprijini oamenii din toată Europă să ducă o viață mai bună.
 
***
DESPRE AMWAY
Amway este compania de vânzări directe numărul 1 din lume, conform Direct Selling News, Global 100, cu o cifră de afaceri de 8,6 miliarde de dolari în 2020. Fondată în 1959 în SUA, Amway oferă produse și oportunități de business printr-o rețea de aproape 1 milion de reprezentanți de vânzări, cu afaceri în peste 100 de țări. Cele mai cunoscute mărci ale Amway sunt NUTRILITE™, marca #1 la nivel mondial* de vitamine și suplimentele alimentare, ARTISTRY™ - produsele cosmetice pentru îngrijirea pielii și machiaj , AMWAY HOME - o gamă completă de produse de îngrijire a casei și eSpring™ - sistemul de tratare a apei cel mai bine vândut din lume.