Angajați DIGI și membri ai familiilor acestora s-au înscris la vaccinare, prin intermediul angajatorului. Centrul a fost organizat cu sprijinul Direcției de Sănătate Publică București și al partenerului medical, Grupul MedLife, prin Clinicile și Laboratoarele Sfânta Maria.
 
DIGI s-a alăturat campaniei naționale de vaccinare împotriva virusului SARS-COV-2 și a organizat joi un centru mobil, într-unul dintre sediile grupului, contribuind, astfel, la procesul de imunizare colectivă. 

„Prin acest proiect punem la dispoziția angajaților noștri și a membrilor familiilor lor un centru de vaccinare, care să faciliteze, în condiții optime, imunizarea împotriva virusului SARS-COV-2. Ne-am bucurat să constatăm că numărul persoanelor înscrise a depășit așteptările inițiale, fapt care denotă grija salariaților noștri pentru sănătatea proprie și a celor din jur, respectiv responsabilitate și spirit civic. Ne implicăm cu convingere și susținem activ, prin acțiuni concrete, orice demersuri care vizează asigurarea sănătății oamenilor Digi și a întregii comunități”
, a declarat Camelia Maria, director al Departamentului Resurse Umane.
 
Proiectul, coordonat de către Direcția de Sănătate Publică București, a fost realizat de o echipă de vaccinare a Spitalului Universitar de Urgență, cu implicarea Grupului MedLife, prin Clinicile și Laboratoarele Sfânta Maria. Numărul persoanelor care au optat pentru vaccinare a atins pragul de 250, fiind vorba de salariații care își desfășoară activitatea în București și localitățile limitrofe, dar și de membri ai familiilor acestora, inclusiv minori cu vârste peste 16 ani. Serul cu care aceștia au fost imunizați este Pfizer, iar rapelul se va organiza de către angajator, în aceleași condiții, peste 21 de zile calendaristice.
 
„Probabil aceasta este calea pentru ca tot mai mulți români să își facă acest vaccin și să revenim la normal, pentru că, până la urmă, asta ne dorim cu toții. Ca jurnalist sportiv, asta îmi doresc cel mai mult. Am avut ocazia, tocmai prin natura meseriei, să merg la meciuri și nu seamănă cu nimic din ce era înainte. Ne dorim să ne întoarcem la realitate, ne dorim vuietul acela al tribunelor, ne dorim oameni mulți. Conceptul de oameni mulți este unul care pare străin și va trebui să ne reobișnuim cu el. Fără spectatori e trist tot spectacolul ăsta sportiv”, spune Dan Filoti, realizator Digi Sport.

Măsura face parte din acțiunile derulate de companie, de la declanșarea pandemiei, pentru a proteja sănătatea angajaților și a familiilor acestora. Odată cu lansarea etapelor campaniei de vaccinare destinate populației largi, DIGI s-a implicat direct, acordând sprijin angajaților pentru înscrierea pe platforma oficială. De asemenea, pe parcursul întregii perioade de criză, compania a monitorizat în mod constant starea de sănătate a angajaților și a luat măsurile necesare pentru a preveni răspândirea bolii. 

„Este o idee foarte bună. Pentru mine este un mediu sigur, este un mediu cu care sunt obișnuită, este un mediu familiar și mă ajută foarte mult că aici sunt și colegii mei. A fost o idee excelentă! Acum mă simt mult mai liniștită. Este un moment pe care îl așteptam de foarte mult timp și este timpul ca fiecare dintre noi să ajutăm la oprirea acestei pandemii. Și cred că prin vaccinare putem să facem acest lucru”, 
este de părere Carmen Cristea, Business Analyst în Departamentul Performanță și Calitate.

În completarea demersurilor de asigurare a materialelor de protecție și dezinfecție zilnice, precum și a distanțării sociale în spațiile de lucru și magazine, DIGI a pus la dispoziție testarea gratuită, cu teste PCR, pentru salariații care prezentau simptome specifice sau doar având suspiciunea de potențială infectare, cu scopul de a evita răspândirea virusului și a facilita asistența medicală de specialitate imediată.
 
Grupul DIGI este unul dintre cei mai mari angajatori din România și cel mai important angajator din mediul antreprenorial autohton, cu peste 14.600 de salariați, la 31 decembrie 2020. 
 
***
Grupul DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv în România, cu 55% cotă de piață pe fiecare dintre aceste segmente, potrivit datelor comunicate de autoritatea de reglementare ANCOM. Totodată, grupul este unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia (doar ca Mobile Virtual Network Operator – MVNO – pe această piață). Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 9,8 milioane de gospodării în România și Ungaria. 
 
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, DIGI a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.