Auchan investește în dotarea și amenajarea sălii de mese din incinta noului internat al Liceului Tehnologic Special pentru Deficienți de Auz din Cluj-Napoca. Astfel, peste 150 de elevi cu vârste cuprinse între 3 și 20 de ani se bucură acum de un spațiu modern și complet echipat pentru servirea meselor. 
 
Cu o suprafață de 200 mp și o capacitate de 150 locuri, noua sală de mese a liceului a fost echipată cu tot mobilierul necesar (mese, scaune) adaptat grupelor de vârste ale elevilor, dar și cu diverse accesorii și decorațiuni necesare într-un astfel de spațiu. Mobilarea și decorarea spațiului a fost realizată de către o echipă formată din 18 angajați ai magazinului Auchan Iulius din Cluj Napoca. 
 
„Continuăm eforturile noastre de susținere a copiilor cu nevoi speciale și suntem mândri că anul acesta, în pragul sărbătorilor Pascale, am reușit să finalizăm mobilarea acestei săli de mese care va întâmpina zeci de elevi zi de zi. Sperăm că acest spațiu le va aduce celor mici cel puțin aceeași bucurie pe care ne-a creat-o și nouă în timpul proiectului de amenajare”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România. 
 
„Misiunea şcolii noastre este să le oferim copiilor cu deficienţă de auz condiţii optime de educaţie, cazare şi masă. Mulţumim echipei Auchan pentru că ne-a ajutat să-i primim pe elevi într-un spaţiu de servit masa deosebit de frumos aranjat, dotat cu tot ceea ce este necesar, călduros, primitor, amenajat cu multă pricepere, entuziasm, creativitate şi dăruire”, a menționat Nicoleta Dunca, Directorul Liceului Tehnologic Special Pentru Deficienți de Auz din Cluj.

Noua clădire a Liceului Tehnologic Special pentru Deficienți de Auz este considerat cel mai modern internat al unei școli speciale din țară, fiind singurul de acest gen din România prin prisma condițiilor de acomodare și a confortului pe care îl oferă elevilor școlarizați în cadrul unei instituții de învățământ special.

***
Despre Auchan Retail România
 
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 59 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 50 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin - Click&Collect, din parcarea magazinului - Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
 
Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Preocuparea Auchan pentru protejarea mediului înconjurător este continuă, iar la baza acestei afirmații stau campaniile de sustenabilitate desfășurate încă din 2009, când Auchan a introdus automate de preluare pet și doze de aluminu, fiind primul retailer din piața din România care a inclus astfel de măsuri în prioritățile sale. Printre proiectele pe care compania le-a desfășurat se numără plantarea a 100.000 de copaci prin proiectul Mobilizatron, realizarea filmului România neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și amenajarea a două unități de suport medical pentru pacientii cu forme noncritice de Covid-19. În prezent, Auchan are mai multe proiecte active: „Și mama reciclează”, prin care 819.052 doze au fost colectate doar in 2020, proiectul Zero Risipă, prin care 406 tone de produse au fost salvate de la risipă în primele șase luni, programul național de colectare a uleiului uzat prin care 163.000 litri au fost colectați până în prezent prin hipermarketurile Auchan, dar și semnarea Pactului European privind materialele Plastice, și multe alte acțiuni menite să ajute mediul înconjurător.