„Binele are gust bun”, un proiect Cappy, își propune să promoveze într-un mod inedit inițiativele de bine, să îi răsplătească pe cei care ajută fără a aștepta ceva înapoi și să aducă o schimbare de atitudine în rândul consumatorilor.
 
Când ai auzit ultima oară o veste bună? Când ai fost martor al unui gest binevoitor? Dacă răspunsul vine greu, e semn că vorbim prea puțin despre lucrurile bune care se întâmplă în jurul nostru. Cappy și-a propus să remedieze problema într-un mod inedit: prin campania Binele are gust bun. 

Campania se concentrează pe evenimentele pozitive din actualitatea noastră, pe gesturile frumoase făcute de oameni de bine și pe inițiativele care merită lăudate. Cappy le dă ocazia oamenilor de bine să împărtășească veștile pozitive cu ușurință și să creeze prima comunitate în care singurele vești care fac agenda sunt cele bune.

Inițiativa Cappy este prima de acest gen și se concretizează prin două instrumente extrem de utile celor care vor să răspândească binele. Astfel, prima agenție de știri bune, creată de Cappy, va furniza constant știri pozitive din România și din lume. Hotline-ul veștilor bune, Cappy Goodline, este apelabil la numărul de telefon 021.589.17.17, oricine poate ”raporta” exclusiv fapte de bine și, desigur, pe autorii lor.

Platforma www.binelearegustbun.ro are încorporat un plug-in care trimite tuturor subscriberilor notificări de fiecare dată când un om de bine raportează o știre sau o întâmplare pozitivă, pentru ca binele să nu mai treacă neobservat, într-o lume agitată și uneori prea încrâncenată. 

”Veștile bune pe care le aflăm și le împărtășim cu ceilalți ne cultivă optimismul, speranța și încrederea. Tot ele ne inspiră să facem, la rândul nostru, bine. Prin cele două canale pe care le-am creat, Cappy aduce binele la un click și la un apel distanță de fiecare dintre noi. În felul acesta, sperăm ca binele – în toate formele pe care le poate lua – să devină un mod de viață pentru cât mai mulți oameni.”, a declarat Cătălina Dumitru, brand manager Cappy. 

Campania va fi comunicată printr-o serie de activări surprinzătoare, folosind un mix integrat de canale: TV, panotaj stradal, digital și PR.

Nota redacției: folosirea excesivă a cuvântului „bine” și ale altor derivate este asumată pentru că binele în exces nu a deranjat niciodată.