Bonapp.eco, o aplicație mobilă de combatere a risipei prin conectarea consumatorilor cu retaileri care vând produse alimentare și de înfrumusețare care se apropie de data de expirare, se extinde în Cluj. Startup-ul românesc a afiliat 30 de parteneri pe piața din Cluj-Napoca, inclusiv mari magazine alimentare, restaurante, brutării și cafenele.
Printre primii parteneri ai rețelei bonapp.eco din Cluj-Napoca se numără Glovo, Noodle Pack, Donuterie, Cora, Penny România, Starbucks, Narcoffee Roasters, Shanghai, Lemnul Verde precum și companii independente.
Prin intermediul aplicației mobile, utilizatorii pot cumpăra produse care se apropie de data de expirare, la prețuri mai mici cu 40% - 80%. Aplicația este disponibilă pe iOS și Android și permite utilizatorilor să cumpere produse, rapid și simplu, prin plata online cu cardul, direct în platforma mobilă. Până acum, peste 30.000 de utilizatori au descărcat aplicația companiei. Startup-ul bonapp.eco a vândut 4.000 de pachete în primele cinci luni de la lansarea în București.
„Cu o populație de peste 300.000 de locuitori, Cluj-Napoca a fost mereu în planurile noastre de extindere. Pe lângă datele demografice favorabile, Cluj-Napoca oferă și o potrivire culturală promițătoare pentru bonapp.eco. Orașul se bucură de un important centru de afaceri și un ecosistem de startup-uri în plină creștere, cu oameni tineri și educați, care împărtășesc valorile noastre în privința ecologiei. Datorită acestui mediu ideal și cu sprijinul echipei recrutate recent, credem că ne vom atinge obiectivul de a afilia 400 de parteneri și vânzări de 10.000 de pachete până la sfârșitul anului”, a spus Grégoire Vigroux, co-fondatorul bonapp.eco.
Horia Vaju, MFC Country Manager la Glovo, a declarat: „Implicarea în astfel de proiecte face parte din cultura Glovo, motiv pentru care colaborăm excelent cu echipa bonapp.eco. Cluj-Napoca este un oraș important pentru noi, acoperit în totalitate de patru unități Glovo Express, situate în zone cheie și care generează volume considerabile. Ca urmare a experienței lansării bonapp.eco în București, ne dorim ca astfel de parteneriate să contribuie la crearea unui obicei nou și pe piața din Cluj, acela de a consuma cât se poate de responsabil”.
Oszkar Bukos, Online Platform Manager la Noodle Pack, a afirmat: „Suntem împotriva risipei alimentare, iar reducerea acesteia este un obiectiv important în definirea proceselor operaționale încă de la deschiderea primului restaurant Noodle Pack. Ne bucurăm să fim parte din proiectul bonapp.eco și ne dorim ca împreună să contribuim la conștientizarea și implicit reducerea acestui fenomen”.
Startup-ul românesc bonapp.eco a fost lansat în noiembrie 2021. La doar două luni mai târziu, startup-ul a atras o investiție de 800.000 euro pentru a se extinde în cele mai importante orașe din România. Compania angajează în prezent echipe de vânzări, precum și manageri locali în Timișoara, Iași, Brașov și Oradea. Mai multe detalii pot fi citite pe www.bonapp.eco.
***
Bonapp.ecoeste un startup românesc care combate risipa de produse alimentare și de frumusețe. Aplicația companiei, disponibilă pe iOS și Android, conectează utilizatorii cu comercianții locali, inclusiv cu magazine alimentare, restaurante, benzinării, brutării, cafenele, hoteluri și magazine de înfrumusețare. Prin intermediul aplicației, utilizatorii pot achiziționa produse care se apropie de data de expirare, cu o reducere de 40% până la 80%.
Printre primii parteneri ai rețelei bonapp.eco din Cluj-Napoca se numără Glovo, Noodle Pack, Donuterie, Cora, Penny România, Starbucks, Narcoffee Roasters, Shanghai, Lemnul Verde precum și companii independente.
Prin intermediul aplicației mobile, utilizatorii pot cumpăra produse care se apropie de data de expirare, la prețuri mai mici cu 40% - 80%. Aplicația este disponibilă pe iOS și Android și permite utilizatorilor să cumpere produse, rapid și simplu, prin plata online cu cardul, direct în platforma mobilă. Până acum, peste 30.000 de utilizatori au descărcat aplicația companiei. Startup-ul bonapp.eco a vândut 4.000 de pachete în primele cinci luni de la lansarea în București.
„Cu o populație de peste 300.000 de locuitori, Cluj-Napoca a fost mereu în planurile noastre de extindere. Pe lângă datele demografice favorabile, Cluj-Napoca oferă și o potrivire culturală promițătoare pentru bonapp.eco. Orașul se bucură de un important centru de afaceri și un ecosistem de startup-uri în plină creștere, cu oameni tineri și educați, care împărtășesc valorile noastre în privința ecologiei. Datorită acestui mediu ideal și cu sprijinul echipei recrutate recent, credem că ne vom atinge obiectivul de a afilia 400 de parteneri și vânzări de 10.000 de pachete până la sfârșitul anului”, a spus Grégoire Vigroux, co-fondatorul bonapp.eco.
Horia Vaju, MFC Country Manager la Glovo, a declarat: „Implicarea în astfel de proiecte face parte din cultura Glovo, motiv pentru care colaborăm excelent cu echipa bonapp.eco. Cluj-Napoca este un oraș important pentru noi, acoperit în totalitate de patru unități Glovo Express, situate în zone cheie și care generează volume considerabile. Ca urmare a experienței lansării bonapp.eco în București, ne dorim ca astfel de parteneriate să contribuie la crearea unui obicei nou și pe piața din Cluj, acela de a consuma cât se poate de responsabil”.
Oszkar Bukos, Online Platform Manager la Noodle Pack, a afirmat: „Suntem împotriva risipei alimentare, iar reducerea acesteia este un obiectiv important în definirea proceselor operaționale încă de la deschiderea primului restaurant Noodle Pack. Ne bucurăm să fim parte din proiectul bonapp.eco și ne dorim ca împreună să contribuim la conștientizarea și implicit reducerea acestui fenomen”.
Startup-ul românesc bonapp.eco a fost lansat în noiembrie 2021. La doar două luni mai târziu, startup-ul a atras o investiție de 800.000 euro pentru a se extinde în cele mai importante orașe din România. Compania angajează în prezent echipe de vânzări, precum și manageri locali în Timișoara, Iași, Brașov și Oradea. Mai multe detalii pot fi citite pe www.bonapp.eco.
***
Bonapp.ecoeste un startup românesc care combate risipa de produse alimentare și de frumusețe. Aplicația companiei, disponibilă pe iOS și Android, conectează utilizatorii cu comercianții locali, inclusiv cu magazine alimentare, restaurante, benzinării, brutării, cafenele, hoteluri și magazine de înfrumusețare. Prin intermediul aplicației, utilizatorii pot achiziționa produse care se apropie de data de expirare, cu o reducere de 40% până la 80%.