Brico Dépôt România se alătură programului guvernamental Cardul de Energie și pune la dispoziția clienților o gamă variată de produse pentru încălzirea locuinței, care pot fi decontate cu ajutorul voucherelor oferite de MIPE.
Începând din luna mai 2023, Brico Dépôt România vine în întâmpinarea familiilor vulnerabile din întreaga țară și devine partener al programului guvernamental de subvenționare a prețului încălzirii.
Astfel, beneficiarii care au primit vouchere pentru decontare, pot cumpăra din magazinele fizice Brico Dépôt o gamă largă de produse pentru încălzirea locuinței, de la lemne de foc și peleți, până la brichete și bio combustibili.
„Ne bucurăm să ne putem sprijini clienții prin afilierea la acest program. În magazinele Brico Dépôt, beneficiarii voucherelor pot găsi produse pentru încălzirea locuinței la prețuri convenabile, iar colegii noștri sunt pregătiți să le ofere consultanță și suport în ceea ce privește procedura de decontare. Sperăm să creăm astfel un context mai ușor pentru cât mai multe familii. ”, spune Cătălin Mazilu, CO Brico Dépôt România.
Sprijinul acordat prin Cardul de Energie este în valoare de 1.400 de lei și se acordă, în două tranșe de câte 700 de lei persoanelor cu venituri mici, de către Ministerul Muncii și Solidarității Sociale, după cum urmează: prima tranșă a fost alocată beneficiarilor începând cu luna februarie 2023, iar a doua tranșă, alocată beneficiarilor în luna septembrie 2023.
Pentru a putea cumpăra cu ajutorul voucherelor de energie, din magazinele fizice Brico Dépôt, beneficiarii trebuie să urmeze câțiva pași simpli:
1. Clienții se adresează (cu actul de identitate și scrisoarea de la MIPE) biroului “Info Clienți” din orice magazin Brico Dépôt, pentru a valida metoda de plată cu cardul de energie și a le fi comunicat soldul disponibil;
2. Clienții vor alege produsele, iar Brico Dépôt va rezerva produsele și va elibera factura fiscală;
3. Cu factura fiscală, actul de identitate și cardul de energie, clienții se vor prezenta în 48 de ore la oficiile Poștei Române;
5. Poșta Română efectuează plata direct în contul bancar Brico Dépôt, în maximum 3-5 zile lucrătoare. Dacă factura este mai mare decât suma disponibilă pe cardul de energie, clientul are obligația să achite diferența în numerar, direct la oficiul poștal.
6. Odată suma încasată, clienții sunt invitați la magazin pentru a-și ridica produsele.
În plus, pentru a veni în sprijinul clienților, Brico Dépôt oferă transport gratuit pentru valori de peste 2.500 de lei și în limita a 15 km/sens (30 km dus-întors)
Mai multe detalii despre transportul gratuit, produsele și serviciile Brico Dépôt România, sunt disponibile pe site-ul https://www.bricodepot.ro/ sau la numărul de telefon: 021.204.34.34.
***
Despre Brico Dépôt România
Brico Dépôt România este parte a grupului Kingfisher, o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține peste 1.350 de magazine în 8 țări din Europa. În România, produsele și serviciile noastre sunt apreciate lunar de milioane de clienți, fie că aceștia aleg să ne treacă pragul celor 33 de magazine din întreaga țară sau preferă să cumpere online.
În Brico Dépôt România, credem că toată lumea ar trebui să aibă o locuință în care să se simtă bine, așadar obiectivul principal este ca activitatea de reamenajare a locuinței să devină accesibilă tuturor. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați: www.bricodepot.ro și pagina de Facebook Brico Depôt România.