Carrefour a lansat Express Box, un nou concept de produs prin care compania își continuă angajamentul pentru acțiuni concrete împotriva risipei alimentare. Cutia conține fie o selecție de fructe, fie de legume coapte și este disponibilă la vânzare accelerată, pentru un preț fix, redus cu până la 50% față de valoarea inițială a produselor din ofertă. Cel mai nou produs Carrefour a fost introdus în două hipermarketuri din București, Carrefour Veranda și Carrefour Unirii, într-un proiect pilot ce se desfășoară pe durata a trei luni.
Inițiativa aduce în ofertă două tipuri de cutii: Express Box legume, disponibilă la prețul de 2.99 lei și Express Box fructe, la 4.99 lei. Conținutul fiecărei cutii are o gamă diversă de legume sau fructe care se află în punctul lor optim de maturitate și sunt recomandate pentru consum imediat, clienții bucurându-se astfel de savoare și de aceleași valori nutriționale precum fructele sau legumele la vânzare standard.
Inițiativa aduce în ofertă două tipuri de cutii: Express Box legume, disponibilă la prețul de 2.99 lei și Express Box fructe, la 4.99 lei. Conținutul fiecărei cutii are o gamă diversă de legume sau fructe care se află în punctul lor optim de maturitate și sunt recomandate pentru consum imediat, clienții bucurându-se astfel de savoare și de aceleași valori nutriționale precum fructele sau legumele la vânzare standard.
„Cutiile Express Box exprimă viziunea Carrefour România privind combaterea risipei alimentare și promovarea unei alimentații sănătoase sub strategia Act for Food, încurajând consumul de fructe și legume. Este vorba de produse sănătoase, care poate și-au pierdut din atractivitatea vizuală, dar care oferă aceleași caracteristici de gust și calitate, precum și toate beneficiile recunoscute ale acestor alimente. Astfel, le oferim clienților noștri exemple de bune practici de consum, îndemnând la depășirea barierelor psihologice care ne împiedică să alegem fructe sau legume care nu arată fresh. Clienții noștri pot cumpăra aceste produse la preț redus, știind că împreună contribuim la reducerea risipei alimentare.” a declarat Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs, CSR Director and Executive Committee Board Member, Carrefour România.
Mixul de legume, respectiv fructe se face în fiecare dimineață în cele două magazine, în funcție de produsele disponibile, care se află în punctul lor optim de maturitate. Prin urmare, componența fiecărei cutii poate fi diferită, iar greutatea ajunge la aproximativ 2 kilograme/cutie. Clienții pot afla informații actualizate zilnic despre conținutul cutiilor și proveniența produselor, la raftul special dedicat cutiilor Express Box.
„Abordarea noastră de business este întotdeauna centrată pe client. Iar asta ne conduce către angajamentul nostru de a crea o experiență de cumpărături optimă, dar și de a ghida consumatorul către practici sănătoase. Cu alte cuvinte, suntem alături de el într-un consumer journey care nu se rezumă la timpul petrecut în magazine sau pe canalele noastre online, ci la o călătorie într-un sens mai larg, către consolidarea unui profil de consumator responsabil care are acces la soluții simple și economice. Primele răspunsuri ale consumatorilor sunt pozitive, susținute prin epuizarea stocurilor Express Box la scurt timp după expunerea la raft. Ne bucurăm să vedem un interes atât de ridicat și acest lucru ne încurajează să ne gândim la o extindere mai accelerată a programului, care a debutat în prezent doar într-un format pilot”, a adăugat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer Carrefour România.
Cutia Express box a fost gândită cu grijă față de mediu. Prin urmare, cutia este confecționată din carton reciclabil, iar produsele din componență nu sunt ambalate individual.
Proiectul a debutat pe data de 15 martie, iar în primele 3 zile de la lansare au fost vândute peste 250 de cutii Express Box în cele două magazine Carrefour Veranda și Carrefour Unirii.
Mai multe detalii despre inițiativele Carrefour pot fi accesate pe: https://carrefour.ro/
***
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și reduce risipa alimentară.