Carrefour România anunță demersuri pentru integrarea persoanelor ucrainene pe piața muncii, prin crearea unui număr de 200 de posturi de lucrător comercial universal în rețeaua sa națională de magazine în format hypermarket, supermarket și Supeco, însemnând aproximativ 260 de unități. Posturile și responsabilitățile aferente sunt detaliate pe site-ul Carrefour, la secțiunea Cariere, cât și pe site-ul OLX și nu presupun cunoașterea limbii române sau a limbii engleze.

Printre responsabilitățile postului se numără îndrumarea clienților în magazin și asigurarea unor raioane atractive din punct de vedere comercial, pentru a facilita procesul de cumpărare pentru clienți. Pe de altă parte, facilitățile oferite de Carrefour România includ asigurare medicală privată, tichete de masă, cupoane de Paște și Crăciun, ajutor de transport, prime de vacanță și fidelitate și, nu în ultimul rând, cursuri de formare și dezvoltare.

Acțiunea vine ca o completare a eforturilor companiei de a contribui la această cauză prin donații și ajutoare oferite ONG-urilor care preiau cazurile persoanelor ucrainene care au venit în România. Astfel, Carrefour România a donat către Crucea Roșie Română și Fundația FARA 270 tone de alimente, încă din prima săptămână de conflict.

 
„În primele zile de război, ne-am mobilizat cu toții, companii, persoane și autorități, pentru a susține persoanele dislocate din Ucraina. Este important acum să rămânem concentrați pe ceea ce contează și să continuăm eforturile de a ne sprijini vecinii, demonstrând că empatia și grija față de celălalt reprezintă valori stabile și nu emoții trecătoare. Pasul următor este, din punctul nostru de vedere, integrarea pe piața muncii a celor care doresc să rămână în țară, în paralel cu asistența umanitară a celor care au nevoie. Îi invităm pe prietenii noștri ucraineni să descopere un mediu divers, tolerant, performant, în care vor avea oportunități și instrumente potrivite pentru a-și defini o carieră de care să fie mândri. Această inițiativă este încă o dovadă a faptului că lumea Carrefour este o lume a oamenilor, mai presus de orice.”, a declarat Alina Gamauf, HR, Corporate Affairs & CSR Director Carrefour România

Totodată, Carrefour România continuă eforturile de asistență umanitară prin programul Banca de Alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie Română. Astfel, compania direcționează alimentele greu perisabile donate de clienți în stațiile speciale de colectare din 41 de hypermarketuri către populația ucraineană, atât cea care intră în România, indiferent dacă se stabilește aici sau se află în tranzit, cât și pentru cea rămasă în Ucraina. Clienții pot dona și direct din contul Act for Good din aplicația Carrefour către cauza Banca de Alimente, unde 30 de puncte se convertesc într-un aliment donat de către Carrefour prin această inițiativă.

In plus, alte 30 de organizații neguvernamentale implicate în proiecte de sprijin al populației ucrainene care a ajuns în țara noastră au primit ajutor direct sub formă de produse alimentare și nealimentare, din 17 magazine Carrefour din întreaga țară.





***
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 360 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiati.ve naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate, în ansamblul ei: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta “în conversie la bio”. În plus, Carrefour a susținut atât financiar cât și prin transfer de expertiză, înființarea Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, organism independent care își propune să contribuie la o schimbare sistemică a sectorului legumicol din România. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping, și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.

Ducând mai departe grija pentru comunitate și mediul înconjurător, Carrefour România derulează Punem Preț pe Plastic, un program de economie circulară adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. De asemenea, compania a introdus pungile biodegradabile și compostabile alături de o gamă extinsă de produse biodegradabile, realizează programe de colectare selectivă și derulează inițiative de încurajare a bunelor obiceiuri. Acestor inițiative li se adaugă contribuția de peste un deceniu la Banca de Alimente - Crucea Roșie și suportul pentru multe alte programe prin care susține comunitățile vulnerabile și redusă risipa alimentară.