Alături partenerii noștri de afaceri și Fundația World Vision Romania, schimbăm vocabularul copiilor vulnerabili din mediul rural. Iarna aceasta, ne îndreptăm sprijinul către o cauză specială, lupta împotriva abandonului școlar și a bullyingului în școli, în beneficiul a peste 1400 de copii și 100 de părinți.
Vocabularul faptelor bune
Statisticile arată că în România peste 44% dintre copiii de până în 15 ani sunt analfabeți funcționali.
În încercarea de a schimba cuvinte precum abandon, bullying, defavorizat cu unele ca iubire, sprijin și împlinire, pentru o parte din copiii din județele Dolj și Vâlcea, le-am oferit și de această dată partenerilor noștri de afaceri posibilitatea de a se implica simbolic într-o campanie CSR, marca CEZ. În mod tradițional, mulți dintre partenerii noștri au ales să direcționeze contravaloarea cadourilor destinate lor către susținerea Fundației World Vision Romania.
Alături de World Vision Romania vom construi în perioada următoare vocabularul faptelor bune prin sprijin la teme și ghidaj pentru combaterea fenomenului de bullying. În plus, 100 de părinți vor beneficia de consiliere pentru o mai bună relație cu copiii lor și pentru a întelege cum îi pot sprijini mai bine.
Prin această inițiativă contiuăm să construim premise de dezvoltare prin educație, pentru un viitor mai bun pentru generația tânără.
„Educația rămâne cea mai bună unealtă pentru clădirea viitorului, iar noi suntem bucuroși să sprijinim inițiative educaționale valoroase în comunitatea noastră. Suntem recunoscători partenerilor noștri de afaceri care ne oferă votul lor de încredere la fiecare campanie CSR și demonstrează valori comune de responsabilitate socială. Credem că e important să recunoaștem impactul abandonului școlar și al bullyingului la nivelul tinerei generații și să le oferim copiilor vulnerabili exemple pozitive.” a spus Ondrej Safar, CEO CEZ România.
„Investiţia în educaţie ne dovedeşte întotdeauna că merită. Copiii reuşesc să-şi atingă potenţialul doar atunci când îi sprijinim să o facă. Ei au nevoie de noi toţi, împreună, pentru a putea fi o generaţie care să-şi schimbe comunitatea, ţara, lumea, iar educaţia este cea mai importantă unealtă. Ne bucurăm să avem parteneri alături de care putem construi!", a declarat Mihaela Loredana Nabăr, Director Executiv World Vision România.
Detalii despre progresul campaniei vor putea fi regăsite pe platforma energiepentrubine.ro si pagina de facebook dedicată.
Oricine poate da o mână de ajutor copiilor vulnerabili pentru a rămâne la școală, donând individual pe pagina World Vision Romania: https://worldvision.ro/implica-te/persoane-fizice/paine-si-maine/
Direcția Oameni și Brand
CEZ România
Vocabularul faptelor bune
Statisticile arată că în România peste 44% dintre copiii de până în 15 ani sunt analfabeți funcționali.
În încercarea de a schimba cuvinte precum abandon, bullying, defavorizat cu unele ca iubire, sprijin și împlinire, pentru o parte din copiii din județele Dolj și Vâlcea, le-am oferit și de această dată partenerilor noștri de afaceri posibilitatea de a se implica simbolic într-o campanie CSR, marca CEZ. În mod tradițional, mulți dintre partenerii noștri au ales să direcționeze contravaloarea cadourilor destinate lor către susținerea Fundației World Vision Romania.
Alături de World Vision Romania vom construi în perioada următoare vocabularul faptelor bune prin sprijin la teme și ghidaj pentru combaterea fenomenului de bullying. În plus, 100 de părinți vor beneficia de consiliere pentru o mai bună relație cu copiii lor și pentru a întelege cum îi pot sprijini mai bine.
Prin această inițiativă contiuăm să construim premise de dezvoltare prin educație, pentru un viitor mai bun pentru generația tânără.
„Educația rămâne cea mai bună unealtă pentru clădirea viitorului, iar noi suntem bucuroși să sprijinim inițiative educaționale valoroase în comunitatea noastră. Suntem recunoscători partenerilor noștri de afaceri care ne oferă votul lor de încredere la fiecare campanie CSR și demonstrează valori comune de responsabilitate socială. Credem că e important să recunoaștem impactul abandonului școlar și al bullyingului la nivelul tinerei generații și să le oferim copiilor vulnerabili exemple pozitive.” a spus Ondrej Safar, CEO CEZ România.
„Investiţia în educaţie ne dovedeşte întotdeauna că merită. Copiii reuşesc să-şi atingă potenţialul doar atunci când îi sprijinim să o facă. Ei au nevoie de noi toţi, împreună, pentru a putea fi o generaţie care să-şi schimbe comunitatea, ţara, lumea, iar educaţia este cea mai importantă unealtă. Ne bucurăm să avem parteneri alături de care putem construi!", a declarat Mihaela Loredana Nabăr, Director Executiv World Vision România.
Detalii despre progresul campaniei vor putea fi regăsite pe platforma energiepentrubine.ro si pagina de facebook dedicată.
Oricine poate da o mână de ajutor copiilor vulnerabili pentru a rămâne la școală, donând individual pe pagina World Vision Romania: https://worldvision.ro/implica-te/persoane-fizice/paine-si-maine/
Direcția Oameni și Brand
CEZ România