Companiile sunt invitate să participe ca distribuitori în campania caritabilă „O floare de colț pentru un prânz cald” care se derulează până pe 25 noiembrie 2018. Această inițiativă de strângere de fonduri aparține Fundației Hațegan și are scopul de a promova generozitatea în rândul comunității locale.
Conceptul e simplu: în schimbul unei donații minime de 10 lei, cost ce reprezintă prețul unei mese calde pentru un copil defavorizat, se poate achiziționa o broșă în formă de floare de colț care se poate purta în timpul lunii noiembrie ca semn al generozității. Campania este o invitație deschisă tuturor care consideră că a dărui, oricât de puțin, e important în viață. Astfel, floarea de colț devine un simbol al spiritului caritabil pe care organizatorii îl promovează în fiecare an în luna noiembrie.
Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” a fost lansată la Timișoara în prezența Excelenței Sale, Dl Urs Herren, Ambasadorul Confederației Elvețiene în România. Astfel dânsul a devenit primul purtător al florii de colț în acest an și ambasador neoficial al campaniei care are ca scop promovarea spiritului caritabil în rândul comunității locale.
Lansată la Timișoara acum trei ani, campania „O floare de colț pentru un prânz cald” a crescut de la an la an, iar anul acesta este de prima dată când campania merge și în alte orașe din regiune, dar ajunge și la București prin intermediul partenerilor nostri: Metropolitan Life, Hamilton Central Europe, Vitas Romania, Clinica Privata Regina Maria, Iulius Mall Timisoara, United Business Center Timisoara si Openville. Pe această cale organizatorii lansează o invitație companiilor și organizațiilor să facă parte din această campanie a generozității și să devină partenere de distribuție a florii de colț.
Toate donațiile obținute în urma distribuirii floriilor de colț vor asigura o masă caldă unui copil defavorizat social din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara. Anul trecut, s-au distribuit 4700 de broșe, asigurand astfel 4700 de mese clade.
Ada Gabor, Manager United Way Timișoara, a declarat: „Pentru cei 1200 de copii din United Way cu care lucram în regiune de vest, aceasta campanie înseamnă că ei nu au grija zilei de mâine.”
Ioana Hațegan, Președintele Fundației Hațegan, a declarat - „Ne bucurăm că de la an la an numărul companiilor care se implică în distribuirea florilor de colț se dublează, ceea ce e o mărturie că un numar tot mai mare de companii își asumă rolul de modele de coeziune și încredere la nivelul comunității. Acesta este un semnal că împreună putem răspândi generozitate, putem să facem diferența în mod sustenabil în viața unor copii care au nevoie de noi. Invităm și în acest an companiile care sunt interesate să vină alături de noi și să ne contacteze.”
Ca în fiecare an, floarea de colț a făcut deja bine înainte de a fi distribuită. Broșele au fost confecționate de mame provenind din familii monoparentale cu mulți copii, prin intermediul Asociației CRIS-DU Aeropagus, care organizează programe de integrare socială pentru persoane aflate în dificultate.