Anul acesta, Kaufland România, împreună cu voluntarii de la Asociația Șansa Ta, au pregătit la Cantina Socială 1.000 de pachete pentru masa de Paște, care vor ajunge la familii nevoiașe și persoane vulnerabile.

Bucătarii și personalul specializat au preparat un meniu festiv special, după rețete tradiționale, pentru a reda atmosfera sărbătorilor pascale în casele acestor familii.
Meniul oferit cuprinde ciorbă de pui, varză călită cu rață, friptură de miel cu cartofi, friptură de porc cu mămăligă, precum și nelipsitele preparate tradiționale – drob, cozonac, ouă roșii și fructe proaspete.

De peste un an, Cantina Socială este locul unde zilnic, de luni până vineri, 1.000 de porții de mâncare sunt distribuite către persoanele vulnerabile din România. La declanșarea războiului din Ucraina, numărul acestora a fost suplimentat cu încă 1.200 de porții, pentru a le asigura o masă caldă persoanelor refugiate.

Totodată, vineri, 22 aprilie, „SUPERHEROYI de Ucraina”, hub-ul dedicat copiilor refugiați din Ucraina, găzduiește o serie de activități speciale de Paște, spre distracția celor mici. Împreună cu voluntarii de la Asociația de Responsabilitate Socială „Plan B”, 30 de copii și mamele lor vor vopsi și vor decora ouă, vor participa la vânătoarea de ouă prin grădină și vor servi pască tradițională, după rețeta locală și ucraineană.

„Evenimentele din Ucraina ne-au schimbat viețile peste noapte și ne-au mobilizat într-un fel special, de care nu ne credeam capabili. Cu atât mai important este ca acum, de sărbători, să fim alături de aceste familii vulnerabile din România și să le arătăm că există bine, speranță și încredere în lume. Sunt mulți oameni care au nevoie de ajutor, însă și noi suntem cel puțin la fel de mulți. Este important să ne amintim că doar împreună putem face diferența.”, a declarat Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

De la începutul crizei umanitare, Kaufland s-a implicat sprijinind iniţiative sociale derulate la punctele de trecere vamală, dar şi la centrele pentru refugiaţi. Printre ele se numără colectarea de alimente şi produse de igienă alături de Reţeaua Naţională a Băncilor pentru Alimente. Au fost asigurate şi mese calde pentru refugiaţi, atât prin intermediul Cantinei Sociale, dar și prin alte inițiative. Angajaţii Kaufland s-au implicat prin găzduirea familiilor de refugiaţi şi donarea de alimente şi alte produse neperisabile. De asemenea, pentru susținerea integrării persoanelor refugiate, Kaufland va dezvolta 300 de locuri de muncă pentru refugiaţi pe parcursul anului 2022.




***
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.350 de magazine în 8 țări, 139.000 de angajați și o rețea de 152 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro - unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132