Prima ediție a campaniei include 10 acțiuni de împădurire în localități diferite de pe raza județului Suceava • #1copacpean este provocarea cu care venim către fiecare român, darul minim pe care îl putem oferi naturii • Printre voluntari se află angajați și parteneri ai companiei, activiști de mediu, elevi, cercetași, studenți, dar și deținuți.
UrsPack, producător local de ambalaje biodegradabile, a lansat prima ediție a Campaniei #1copacpean, proiect în cadrul căruia își propune să planteze 50.000 de puieți pe parcursul anului 2021. Campania, inițiată și finanțată de către companie, a debutat pe 10 aprilie cu prima acțiune la Bosanci, localitatea unde UrsPack își desfășoară activitatea de producție.
Inițiativa reprezintă un manifest pentru conștientizarea problemelor mediului înconjurător și vine și cu acțiuni concrete pentru a da înapoi naturii măcar o parte din bogăția pe care ne-o oferă. De la începutul campaniei, au fost plantați peste 15.000 de arbori din cei 50.000, în localitățile Bosanci și Hănțești.
„În producția ambalajelor noastre utilizăm cartonul, iar respectul față de natură este una dintre valorile companiei. Prin urmare, suntem responsabili și datori să spunem naturii, în cât mai multe feluri posibile - mulțumesc, iar campania #1copacpean completează armonios proprietatea ambalajelor, aceea de a fi eco-friendly”, a declarat Vasile Avram Ursaciuc, Cofondator UrsPack.
Prima ediție #1copacpean are loc exclusiv pe raza județului Suceava, în 10 localități diferite, printre care Bosanci, Hănțești, Salcea, Todirești, Dărmănești etc. Campania se va desfășura în două etape de plantare, primăvara și toamna, iar calendarul activităților este actualizat periodic și disponibil pe pagina de Facebook și pe www.urspack.com.
#1copacpean plantat de fiecare român
„Credem că obiectivul pe care ni l-am propus la nivel de companie, acela de a planta 50.000 de puieți în primăvara și toamna acestui an, poate fi multiplicat cu ajutorul fiecărui român care se simte inspirat și motivat să facă acest gest extrem de mic, dar cu impact major. Ne dorim să creăm un efect de domino și fiecare persoană să se poată mândri cu #1copacpean plantat”, a adăugat Mihaela Dalar Stanca, Project Manager al Campaniei #1copacpean.
Campania #1copacpean a adunat deja în jurul ei mai multe grupuri de voluntari, dar și parteneri care susțin inițiativa. Printre voluntarii angrenați în campanie se numără angajați și parteneri ai UrsPack, activiști de mediu, elevi, cercetași, studenți, dar și deținuți.
***
Despre UrsPack
UrsPack se situează printre jucătorii de top din industria de ambalaje biodegradabile din România, cu o prezență de șapte ani pe piața locală. Activitatea companiei este dedicată exclusiv industriei de HoReCa, iar ambalajele produse sunt utilizate, zilnic, în peste 400 de locații ale unor mari lanțuri de restaurante, fast-food-uri, cafenele, catering și patiserii.
Începând cu anul 2016, ambalajele eco-friendly produse în unitatea din Bosanci, județul Suceava, au trecut granița și sunt livrate în țări ca Germania, Italia, S.U.A., Franța, Olanda, Spania, Anglia și Algeria. Printre clienții UrsPack se numără: Salad Box, Spartan, Noodle Pack, Mesopotamia, Presto Pizza, Hercule sau Mado.
Responsabilitatea față de comunitate și respectul față de natură sunt unele dintre valorile companiei. Printre proiectele care au prins viață de-a lungul timpului la UrsPack se numără efortul de reintegrare în societate a persoanelor care se eliberează din penitenciarele din România prin angajarea în cadrul companiei. De la începutul inițiativei (2016), în cadrul companiei au fost angajați 25 de foști deținuți.