La 1 septembrie, începe ediția 2021 a campaniei CSR denumită Fapte bune făcute profi, campanie ce duce mai departe tradiția începută de Profi în urmă cu 11 ani și continuată fără întrerupere în tot acest timp.

“Când, în 2011, am constatat că școala ar trebui să le ofere elevilor cunoștințe de IT astfel încât să fie pregătiți pentru piața muncii din viitor, ne-am hotărât să venim în ajutorul sutelor de școli din apropierea magazinelor noastre dăruindu-le mii de laptopuri și videoproiectoare; puteți vedea cum se prezintă școlile de azi,” a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial. “Mai apoi, am înțeles că în jurul magazinelor noastre comunitățile au multe alte nevoi stringente, așa că ne-am diversificat susținerea și am dezvoltat parteneriate cu ONG-uri specializate, de succes, care să ducă în cele mai bune condiții, acolo unde este nevoie de ea, contribuția noastră anuală de 1.5 milioane de lei. Pentru ca proiectele promovate de aceste ONG-uri să beneficieze de o parte cât mai mare din donația Profi, ele trebuie să-și activeze comunitățile astfel încât să voteze în favoarea lor, căci fiecare obține o sumă proporțională cu numărul de voturi pe care îl acumulează”.

Campania din acest an se desfășoară între 1 și 21 septembrie, iar proiectele sale se adresează domeniilor educație, sănătate, mediu, cultură și social. Proiectele înscrise în competiție sunt următoarele:
- Nu lăsăm pe nimeni în urmă – (Asociația Blondie) – Sănătate;
- Educând o generație, schimbi viitorul țării – (Asociatia Îngeri pentru Suflete) – Educație;
- Schimbă destinul unui refugiat – (Fundația Consiliul Național Român pentru Refugiați - CNRR, și Asociația LOGS) – Social;
- Hidroterapia schimbă vieți - (Asociația Școala Mamei Junior) – Sănătate;
- Ambulanța pentru Monumente – (Asociația Monumentum) – Cultură;
- Viitor cu păduri, fără viituri - (Asociația Viitor Plus) – Mediu;

Ca și în anii precedenți, clienții nu plătesc nimic pentru a susține campania, ci doar dedică puțin timp pentru a decide ce procent din donația Profi va ajunge la fiecare dintre aceste proiecte. Tot ce au de făcut este ca în drumul spre ieșire, să scaneze bonul de casă la infochioșcul din magazin și să aleagă căruia dintre cele șase proiecte să îi ofere punctele pe care le-au acumulat. Orice cumpărătură, indiferent de sumă, aduce clientului un punct. Oricare dintre produsele sponsorizate aduce, și el, un punct suplimentar, tot indiferent de cantitatea cumpărată.

Noutatea din acest an este că se poate vota și de acasă, accesând pagina www.profi.ro/responsabilitate-sociala și completând informațiile de pe bonul de casă.

Un număr de 66 de companii partenere (https://responsabilitate.profi.ro/partners) contribuie la succesul acestei campanii participând cu 348 de produse sponsorizate.

Cu aproape 1500 de magazine în 681 de localități și peste 25,000 de angajați, Profi este nu doar retailerul cu cea mai mare acoperire geografică din România, dar și cel mai mare angajator privat.