Kaufland România, partener strategic al Organizației Salvați Copiii România, a avut cea mai mare contribuție la cea de-a 22-a ediție a Festivalului Brazilor, adjudecând 4 brazi creați de designeri români.
În total, 220.000 euro au fost oferiți de companie pentru susținerea programelor educaționale ale organizației, care sprijină sute de copii aflați în situații de risc din România și Ucraina.
La gala care a avut loc la Muzeul Național de Artă al României, eveniment caritabil organizat de Salvați Copiii România, au fost expuși 20 de brazi concepuți și donați de designeri și artiști celebri din România. Aceștia au fost licitați cu sume cuprinse între 7.000 și 100.000 euro de companii care şi-au asumat rolul de actori majori ai responsabilităţii sociale.
Kaufland România și-a adjudecat patru brazi:
• Cel mai râvnit brad a fost cel creat de Răzvan Luca & UNTOLD „Brad Crăciun UNTOLD. Magia vieții reale. / UNTOLD Christmas Tree. Real-life Magic”, licitat contra sumei de 100.000 euro;
• WOMAN LIFE FREEDOM, creat de Omid Ghannadi – 50.000 euro;
• „Bradul iluminării”, creat de Adela Pârvu, cu sprijinul DYPETY.RO & Eglo România – 40.000 euro;
• Bradul Architectural Christmas, creat de Ana Mohonea și Maria Mohonea – licitat contra sumei de 15.000 euro;
• „Povestea spiridușilor de Crăciun”, creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii România – 51.000 euro, prin efortul comun al mai multor companii, printre care și Kaufland România, cu o contribuție de 5.000 euro.
,,Crăciunul are o magie aparte și am simțit asta din plin la Festivalul Brazilor din acest an. Nu a fost o surpriză faptul că bradul realizat de prietenii noștri de la UNTOLD fost cel mai râvnit, iar noi ne-am bucurat să putem arăta, din nou, că implicarea face diferența când e vorba de sprijinirea copiiilor vulnerabili din România. Educația este una din direcțiile strategice ale companiei Kaufland România și continuăm să fim alături de cauzele Salvați Copiii”, a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
„În fiecare an, Festivalul Brazilor de Crăciun devine rezervorul nostru de putere și de bine. Anul acesta a fost mai mult decât atât, generozitatea și solidaritatea au fost exemplare și ne-au demonstrat că ele sunt capitalul cel mai de preț al unei societăți. Mobilizarea pentru cauza educației este semnul că societatea întelege că de la educație începe totul. Felicităm susținătorii noștri de la UNTOLD pentru un brad superb, dorit de mulți licitatori și adjudecat de Kaufland România”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Organizația Salvați Copiii România.
La ediția din acest an a Festivalului Brazilor de Crăciun s-a strâns o sumă record, peste 820.000 de euro. Banii strânși la licitație ajung la copiii aflaţi în risc din cauza sărăciei sau a războiului din Ucraina.
Până acum, grație celor 21 de ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun, educația s-a transformat în șansă reală și putere pentru 144.627 de copii din România.
Parteneriatul strategic dintre Kaufland România și Organizația Salvații Copiii a împlinit 12 ani, compania fiind și în acest an sponsor Platinum al Festivalului Brazilor de Craciun. Eveniment anual caritabil, festivalul reuşeşte să colecteze fonduri impresionante prin intermediul cărora sunt sprijinite programe educaționale în beneficiul copiilor defavorizați, derulate de Salvați Copiii România prin centrele sale educaționale deschise în majoritatea regiunilor țării.
***
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 159 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.
În total, 220.000 euro au fost oferiți de companie pentru susținerea programelor educaționale ale organizației, care sprijină sute de copii aflați în situații de risc din România și Ucraina.
La gala care a avut loc la Muzeul Național de Artă al României, eveniment caritabil organizat de Salvați Copiii România, au fost expuși 20 de brazi concepuți și donați de designeri și artiști celebri din România. Aceștia au fost licitați cu sume cuprinse între 7.000 și 100.000 euro de companii care şi-au asumat rolul de actori majori ai responsabilităţii sociale.
Kaufland România și-a adjudecat patru brazi:
• Cel mai râvnit brad a fost cel creat de Răzvan Luca & UNTOLD „Brad Crăciun UNTOLD. Magia vieții reale. / UNTOLD Christmas Tree. Real-life Magic”, licitat contra sumei de 100.000 euro;
• WOMAN LIFE FREEDOM, creat de Omid Ghannadi – 50.000 euro;
• „Bradul iluminării”, creat de Adela Pârvu, cu sprijinul DYPETY.RO & Eglo România – 40.000 euro;
• Bradul Architectural Christmas, creat de Ana Mohonea și Maria Mohonea – licitat contra sumei de 15.000 euro;
• „Povestea spiridușilor de Crăciun”, creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii România – 51.000 euro, prin efortul comun al mai multor companii, printre care și Kaufland România, cu o contribuție de 5.000 euro.
,,Crăciunul are o magie aparte și am simțit asta din plin la Festivalul Brazilor din acest an. Nu a fost o surpriză faptul că bradul realizat de prietenii noștri de la UNTOLD fost cel mai râvnit, iar noi ne-am bucurat să putem arăta, din nou, că implicarea face diferența când e vorba de sprijinirea copiiilor vulnerabili din România. Educația este una din direcțiile strategice ale companiei Kaufland România și continuăm să fim alături de cauzele Salvați Copiii”, a declarat Anna-Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.
„În fiecare an, Festivalul Brazilor de Crăciun devine rezervorul nostru de putere și de bine. Anul acesta a fost mai mult decât atât, generozitatea și solidaritatea au fost exemplare și ne-au demonstrat că ele sunt capitalul cel mai de preț al unei societăți. Mobilizarea pentru cauza educației este semnul că societatea întelege că de la educație începe totul. Felicităm susținătorii noștri de la UNTOLD pentru un brad superb, dorit de mulți licitatori și adjudecat de Kaufland România”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Președinte Organizația Salvați Copiii România.
La ediția din acest an a Festivalului Brazilor de Crăciun s-a strâns o sumă record, peste 820.000 de euro. Banii strânși la licitație ajung la copiii aflaţi în risc din cauza sărăciei sau a războiului din Ucraina.
Până acum, grație celor 21 de ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun, educația s-a transformat în șansă reală și putere pentru 144.627 de copii din România.
Parteneriatul strategic dintre Kaufland România și Organizația Salvații Copiii a împlinit 12 ani, compania fiind și în acest an sponsor Platinum al Festivalului Brazilor de Craciun. Eveniment anual caritabil, festivalul reuşeşte să colecteze fonduri impresionante prin intermediul cărora sunt sprijinite programe educaționale în beneficiul copiilor defavorizați, derulate de Salvați Copiii România prin centrele sale educaționale deschise în majoritatea regiunilor țării.
***
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 159 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.