Compania isi propune sa informeze si sa educe consumatorii cu privire la consumul responsabil de alcool.

Heineken a lansat platfoma online de responsabilitate sociala Consuma Responsabil. Prin intermediul acesteia, compania vrea sa informeze si sa educe consumatorii cu privire la consumul responsabil de bauturi alcoolice.

Heineken Romania a realizat acest site ca parte integrata a strategiei de comunicare la nivel international, Enjoy Heineken Responsibly. Campania de comunicare a Heineken International a fost lansata inca din noiembrie 2004.

Compania se foloseste de angajatii sai pentru a le transmite consumatorilor informatia. Fiecare capitol al site-ului are un mesaj din partea unui reprezentant Heineken International.

Site-ul Consuma Responsabil contine informatii despre consumul de alcool, despre efectele acestuia, precum si sfatul unui medic psihiatru. De asemenea, compania isi prezinta politica referitoare la consumul de alcool.

Vizitatorii pot raspunde unui set de intrebari, pentru a-si testa cunostintele despre alcool.

Compania sustine ca pana la sfarsitul anului, toate ambalajele celor mai cunoscute marci de bere din portofoliul Heineken Romania (Ciuc Premium, Golden Brau, Neumarkt si Bucegi) vor avea inscriptionat pe eticheta adresa site-ului.

Citeste articolul integral pe www.responsabilitatesociala.ro