Kaufland România continuă să facă progrese în direcția sustenabilității, reducându-și amprenta de carbon cu 3.500 de tone în 2022, prin folosirea lăzilor pliabile reutilizabile Euro Pool System (EPS).

Rezultatele obținute, similare cu cele înregistrate în 2021, i-au asigurat companiei, pentru al treilea an consecutiv, certificatul de sustenabilitate din partea Euro Pool System, principalul furnizor de logistică în domeniul ambalajelor reutilizabile, pentru produse proaspete, din Europa.

Reducerea amprentei de carbon vine în urma deciziei Kaufland de a implementa utilizarea lăzilor pliabile EPS pentru transportul de legume și fructe, în locul ambalajelor de unică folosință din carton. Lădițele EPS asigură prospețimea alimentelor și necesită un spațiu redus de stocare, prin pliere. În cazul deteriorării, lădițele EPS sunt reciclate și transformate în alte lădițe noi, demonstrând o abordare circulară a utilizării resurselor.

Kaufland, un retailer de referință pe piața locală, a integrat sustenabilitatea în toate operațiunile sale, pentru a-și minimiza impactul asupra mediului. Mai mult, compania pune la dispoziția clienților și partenerilor săi infrastructuri și soluții, prin care să își limiteze propria amprentă de carbon.

Pentru certificatul obținut, au fost luate în calcul cele peste 10 milioane de rotații ale lăzilor EPS, pe parcursul anului 2022.

Instrumentul de calcul a fost dezvoltat de fundația Stiftung Initiative Mehrweg (SIM) din Germania, aprobat anterior de institutul Fraunhofer IBP din Stuttgart. Fundația a fost înființată în 1996 cu scopul de a crește gradul de conștientizare a reducerii deșeurilor în industria retailului.

Kaufland se implică activ în acțiuni de protejare a mediului și susține cele 17 Obiective de Dezvoltare Durabilă (ODD-uri) ale Organizației Națiunilor Unite (ONU), printre care se numără Viața terestră, Acțiune climatică și Consumul și Producția Responsabile.

 

***

 

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 168 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro