Dacă intenționați să lucraţi pentru Kellogg România, este bine de ştiut că veți face parte dintr-un mediu incluziv, în care sănătătea și echilibrul emoțional ale angajaților sunt esențiale.

Strategia de resurse umane a companiei prețuiește, în primul rând, oamenii, pentru care a construit un mediu de lucru în care aceștia se simt respectați și protejați. Un pilon important al acestei strategii îl reprezintă recunoașterea și adresarea unor probleme medicale și emoționale delicate care pot apărea în viața oricărei persoane.
Astfel, angajatele Kellogg sau angajaţii ai căror partenere de viață urmează un tratament pentru fertilitate au la dispoziție câte cinci zile de concediu plătit, de trei ori pe an, pe lângă cele trei zile libere garantate prin Codul Muncii.

De asemenea, în cazul în care o membră a echipei suferă o pierdere de sarcină, compania oferă două săptămâni de concediu plătit, fără să fie nevoie de prezentarea unui certificat medical.

Pe de altă parte, angajatele care prezintă simtome supărătoare ale menopauzei pot apela la acest program, pentru a beneficia de zile libere plătite, în baza documentaţiei medicale, cu scopul recuperării rapide a stării de bine și de echilibru.
Măsurile de incluziune socială adoptate de Kellogg România reconfirmă angajamentul companiei de a pune oamenii pe primul loc, fiind un model de abordare modernă și empatică a problemelor personale a căror ignorare pot afecta negativ angajații, din punct de vedere fizic și emoțional.



***
Compania americană Kellogg este lider pe piaţa mondială de cereale și activează în peste 180 de ţări din 6 continente, având peste 30.000 de angajaţi.

Centrul European de Servicii Globale de Business (GBS) din București a fost deschis în 2014, găzduind departamente operaționale care coordonează procese precum HR, Financiar sau Supply Chain pentru partenerii de business Kellogg din peste 20 de țări europene.


Photo by  @Markus Spiske on Unsplash