Kaufland România rămâne un sprijin pentru comunitate și continuă investițiile în proiectele sociale. În perioada iunie-august 2022, compania a alocat un buget de peste 2.870.000 euro inițiativelor sociale, de care au beneficiat sute de mii de români.
Distracție și responsabilitate la festivalurile de muzică
Vara aceasta, Kaufland a fost prezent la festivalurile de muzică și divertisment de renume din România, în calitate de partener și susținător al colectării selective – Festival du Bonheur, Nostalgia, Rocanotherworld, Neversea, Artmania, Deep Forest, UNTOLD, Comic Con.
Participanții care au ales să recicleze ambalajele folosind infrastructurile puse la dispoziție de retailer, au avut parte de premii și surprize. În total, au fost colectate peste 15 tone de ambalaje.
Turism fără Deșeuri
Pe tot parcursul verii se desfășoară campania națională „Turism fără deșeuri”, prin care organizatorii Asociația Act for Tomorrow și Kaufland România invită turiștii și locuitorii orașelor să se alăture unei călătorii pentru o Românie mai verde și mai curată. Prin această campanie, voluntari din toate colțurile țării curăță deșeurile aruncate în mod iresponsabil în mijlocul naturii pentru a reda farmecul celor mai frumoase zone turistice din România.
Activități pe litoral
Românii care și-au petrecut vacanța pe litoralul Mării Negre, au fost întâmpinați de Kaufland cu activități care vizează atât propria bunăstare, cât și a mediului.
Bucurie în Mișcare, cel mai amplu program de promovare a sportului de masă din România, a marcat aniversarea de 10 ani de activitate, printr-un program distractiv cu jocuri și activități, demonstrații sportive, dansuri și arte marțiale, concursuri pentru gașca de prieteni și pentru întreaga familie, terenuri de badminton, minifotbal, volei și panou de escaladă atât la malul mării, cât și în alte orașe ale țării.
De asemenea, vara aceasta a marcat lansarea unei noi ediții a programului ecologic „Acționăm pentru Ape!”, dezvoltat de Asociația Act for Tomorrow, alături de Kaufland România. 11 picturi murale 3D realizate de elevi cu vopsea purificatoare și infrastructuri de colectare a deșeurilor în formă de animale marine gigant amplasate pe plaja Reyna din Constanța au deschis sezonul estival 2022, cu mai multă grijă față de mediu.
Centre mobile pentru servicii medicale, informare și divertisment
Alături de parteneri, Kaufland a implementat o serie de proiecte, prin care oferă comunităților locale accesul la servicii medicale, educație și activități distractive, pe durata vacanței de vară. Gândite în jurul mobilității, programele s-au desfășurat sub forma unor caravane prin țară, facilitând astfel accesul unui număr crescut de beneficiari, inclusiv din rândul familiilor vulnerabile.
Printre programele de vara aceasta, se numără #CancelCancer, pentru consultații și ecografii mamare gratuite, cabinetul stomatologic mobil al asociației Merci Charity, adresat elevilor din comunele marginalizate din județul Iași sau școala mobilă de nutriție Caravana Akademia Kinderland, ajunsă pentru prima dată în județele din sudul țării.
Alături de Fundația SMURD, Kaufland a finanțat Centrul mobil de instruire, care, până la finalul anului, va instrui cetățenii în vederea evitării incidentelor casnice și gestionarea situațiilor de urgență.
De asemenea, Kaufland a susținut și caravana BLOOD NETWORK, unde oamenii au fost încurajați să doneze sânge, fiind recompensați cu vouchere de cumpărături și bilete de acces la festivalurile UNTOLD sau Neversea, precum și caravana cinematografică Cinemobilul, care a invitat locuitorii din 50 de orașe la proiecții cinematografice în aer liber, cu intrare liberă.
Kaufland premiază performanța
Elevii și studenții care au absolvit examenele de bacalaureat, respectiv, au încheiat sesiunea de vară cu media 10, au fost premiați de Kaufland cu vouchere, bilete la festivalurile UNTOLD și Neversea la prețuri speciale și programe de internship în cadrul companiei.
Tabere de vară pentru copiii din România și Ucraina
Prin parteneriatele cu organizațiile nonguvernamentale, Kaufland România se implică activ în educația și formarea copiilor din centre sociale și familii defavorizate, pentru ca aceștia să aibă șansa unui viitor mai bun.
În vara anului 2022, 300 de copii s-au bucurat de experiențe interactive, în cadrul taberelor de vară organizate de voluntarii de la Organizația Salvați Copiii, Arca (Iași), Speranță pentru Copii (Brașov), Asociația Șansa Ta (Dâmbovița) United Way (Timiș), Caritas (București).
Programe de finanțare pentru ONG-uri
În plus, programele de finanțare În Stare de Bine și Start ONG au organizat apeluri dedicate pentru proiecte dezvoltate de asociații, fundații și instutuții de învățământ, care să sprijine comunitățile locale din toată țara.
În total, peste 90 ONG-uri au avut șansa unei finanțări pentru derularea de proiecte de resposnabilitate socială cu impact pozitiv în comunitățile din care fac parte.
***
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 155 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro.
Distracție și responsabilitate la festivalurile de muzică
Vara aceasta, Kaufland a fost prezent la festivalurile de muzică și divertisment de renume din România, în calitate de partener și susținător al colectării selective – Festival du Bonheur, Nostalgia, Rocanotherworld, Neversea, Artmania, Deep Forest, UNTOLD, Comic Con.
Participanții care au ales să recicleze ambalajele folosind infrastructurile puse la dispoziție de retailer, au avut parte de premii și surprize. În total, au fost colectate peste 15 tone de ambalaje.
Turism fără Deșeuri
Pe tot parcursul verii se desfășoară campania națională „Turism fără deșeuri”, prin care organizatorii Asociația Act for Tomorrow și Kaufland România invită turiștii și locuitorii orașelor să se alăture unei călătorii pentru o Românie mai verde și mai curată. Prin această campanie, voluntari din toate colțurile țării curăță deșeurile aruncate în mod iresponsabil în mijlocul naturii pentru a reda farmecul celor mai frumoase zone turistice din România.
Activități pe litoral
Românii care și-au petrecut vacanța pe litoralul Mării Negre, au fost întâmpinați de Kaufland cu activități care vizează atât propria bunăstare, cât și a mediului.
Bucurie în Mișcare, cel mai amplu program de promovare a sportului de masă din România, a marcat aniversarea de 10 ani de activitate, printr-un program distractiv cu jocuri și activități, demonstrații sportive, dansuri și arte marțiale, concursuri pentru gașca de prieteni și pentru întreaga familie, terenuri de badminton, minifotbal, volei și panou de escaladă atât la malul mării, cât și în alte orașe ale țării.
De asemenea, vara aceasta a marcat lansarea unei noi ediții a programului ecologic „Acționăm pentru Ape!”, dezvoltat de Asociația Act for Tomorrow, alături de Kaufland România. 11 picturi murale 3D realizate de elevi cu vopsea purificatoare și infrastructuri de colectare a deșeurilor în formă de animale marine gigant amplasate pe plaja Reyna din Constanța au deschis sezonul estival 2022, cu mai multă grijă față de mediu.
Centre mobile pentru servicii medicale, informare și divertisment
Alături de parteneri, Kaufland a implementat o serie de proiecte, prin care oferă comunităților locale accesul la servicii medicale, educație și activități distractive, pe durata vacanței de vară. Gândite în jurul mobilității, programele s-au desfășurat sub forma unor caravane prin țară, facilitând astfel accesul unui număr crescut de beneficiari, inclusiv din rândul familiilor vulnerabile.
Printre programele de vara aceasta, se numără #CancelCancer, pentru consultații și ecografii mamare gratuite, cabinetul stomatologic mobil al asociației Merci Charity, adresat elevilor din comunele marginalizate din județul Iași sau școala mobilă de nutriție Caravana Akademia Kinderland, ajunsă pentru prima dată în județele din sudul țării.
Alături de Fundația SMURD, Kaufland a finanțat Centrul mobil de instruire, care, până la finalul anului, va instrui cetățenii în vederea evitării incidentelor casnice și gestionarea situațiilor de urgență.
De asemenea, Kaufland a susținut și caravana BLOOD NETWORK, unde oamenii au fost încurajați să doneze sânge, fiind recompensați cu vouchere de cumpărături și bilete de acces la festivalurile UNTOLD sau Neversea, precum și caravana cinematografică Cinemobilul, care a invitat locuitorii din 50 de orașe la proiecții cinematografice în aer liber, cu intrare liberă.
Kaufland premiază performanța
Elevii și studenții care au absolvit examenele de bacalaureat, respectiv, au încheiat sesiunea de vară cu media 10, au fost premiați de Kaufland cu vouchere, bilete la festivalurile UNTOLD și Neversea la prețuri speciale și programe de internship în cadrul companiei.
Tabere de vară pentru copiii din România și Ucraina
Prin parteneriatele cu organizațiile nonguvernamentale, Kaufland România se implică activ în educația și formarea copiilor din centre sociale și familii defavorizate, pentru ca aceștia să aibă șansa unui viitor mai bun.
În vara anului 2022, 300 de copii s-au bucurat de experiențe interactive, în cadrul taberelor de vară organizate de voluntarii de la Organizația Salvați Copiii, Arca (Iași), Speranță pentru Copii (Brașov), Asociația Șansa Ta (Dâmbovița) United Way (Timiș), Caritas (București).
Programe de finanțare pentru ONG-uri
În plus, programele de finanțare În Stare de Bine și Start ONG au organizat apeluri dedicate pentru proiecte dezvoltate de asociații, fundații și instutuții de învățământ, care să sprijine comunitățile locale din toată țara.
În total, peste 90 ONG-uri au avut șansa unei finanțări pentru derularea de proiecte de resposnabilitate socială cu impact pozitiv în comunitățile din care fac parte.
***
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 155 de magazine în România. Asumarea responsabilității ecologice și sociale este un aspect esențial al politicii corporative Kaufland. Crezul companiei constă în ideea că lumea poate fi un loc mai bun prin implicarea fiecăruia, de aceea, în 2018, Kaufland a dezvoltat platforma „Implicarea face diferența”, sub umbrela căreia sunt comunicate toate acțiunile de responsabilitate socială. Cea mai mare parte a proiectelor CSR ale companiei sunt desfășurate în parteneriat cu asociații nonguvernamentale regionale sau naționale și urmăresc implementarea de programe sociale complexe ce se adresează unor grupuri mari de beneficiari. Pentru mai multe detalii vizitați www.kaufland.ro.