Parteneriatul prin care Andre Agassi, legenda internațională din lumea tenisului, devine ambasadorul Lavazza în lumea tenisului a debutat oficial la turneul de la US Open. În cadrul acestei colaborări, Lavazza susține, alături de Fundația pentru Educație Andre Agassi, educația tinerilor cu posibilități financiare limitate.

Cu zece ani în urmă, Andre Agassi s-a retras din tenis, un sport pe care l-a schimbat pentru totdeauna.  În mod asemănător, Luigi Lavazza a revoluționat industria cafelei în urmă cu mai mult de 120 de ani, atunci când a inventat conceptul combinării diferitelor tipuri de cafea. Acum, cele două branduri care au în comun același spirit inovator au făcut echipă pentru a schimba viața tinerilor cu posibilități financiare limitate, începând chiar de la această ediție a US Open. Anul acesta, pentru fiecare cafea vândută la cele două cafenele Lavazza din cadrul US Open, compania va dona câte 1 dolar Fundației USTA (Asociația de Tenis din Statele Unite), care sprijină Fundația pentru Educație Andre Agassi. Scopul acestei organizații este transformarea sistemului de educației și crearea de oportunități pentru copii. Fondurile colectate vor fi investite exclusiv în programul „Summer of a Lifetime” din cadrul colegiului fundației, parte a  Academiei de Studii Pregătitoare Andre Agassi din Nevada (care numără peste 1200 de studenți), precum și in bursele care acoperă taxele de școlarizare. 

Lavazza și-a dorit un partener care să împărtășească dorința de a atinge excelența prin tot ceea ce face, calitate regăsită la Andre Agassi. Agassi este unul dintre cei mai mari campioni din toate timpurile, cu un palmares impresionant, care include 60 de titluri ATP și 8 titluri de Grand Slam. Ocupant al primei trepte a clasamentului mondial de 6 ori, el este căștigător al unei medalii olimpice de aur și unul dintre puținii atleți care a obținul Golden Slam-ul, câștigând toate cele 4 turnee de Grand Slam și aurul olimpic. 

Andre Agassi a zis: „A fost o experiență minunată să lucrez alături de acest brand inovator, de la filmarea videoclipului „I’m Back”” în Italia la crearea unei activări distractive și interactive care a marcat debutul colaborării noastre. Aștept cu nerăbdare să văd ce va urma în anii următori.”

Pentru a marca debutul campaniei, 150 de clone reprezentându-l pe Agassi din anii 1980 au fost mobilizate să alerge prin New York pe 30 august, interacționând cu fanii tenisului veniți din întreaga lume pentru a lua parte la US Open. Campania va include și o serie de evenimente, promoții și apariții personale la turneele de Grand Slam, oferite fanilor tenisului din întreaga lume: la Australian Open în Melbourne, la Roland Garros în Paris, la Wimbledon în Londra și la US Open în New York, precum și la alte turnee regionale de prestigiu, unde cafeaua Lavazza este prezentă: la BNP Paribas Open în Indian Wells, Mercedes Cup în Stuttgart și Rogers Cup în Toronto.

***
Despre Lavazza
Povestea Lavazza este povestea unei familiii și a afacerii acesteia. Este o poveste tipică italiană, însă, în aceșași timp, o poveste unică, pentru că se datorează viziunii lui Luigi Lavazza: un pionier care a crezut în inovație. Viziunea sa nu cunoștea nicio limită în urmă cu 120 de ani. Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. 
Acum considerat al şaselea cel mai important prăjitor de cafea din lume, Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări printr-o reţea vastă de subsidiare proprii şi distribuitori, exportând aproximativ 55% din producţia sa totală. Lavazza are aproape 3.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri ce depăşeşte 1,4 miliarde de euro (estimat pentru 2015). Lavazza a inventat conceptul de blending – cu alte cuvinte, arta de a combina diferite tipuri de cafea din zone geografice diferite – încă din primii săi ani de activitate, iar aceasta continua să fie o trăsătură caracteristică celor mai multe dintre produsele sale. 

Compania are, de asemenea, 25 de ani de experienţă în producţia şi vânzarea de sisteme şi produse de cafea porţionată. Lavazza a fost prima companie italiană care a oferit sisteme de pregătit espresso cu capsule. Acum, Lavazza este prezentă în toate segmentele de business: cafea pentru acasă, segmentul away-from home şi segmentul serviciilor de cafea pentru medii profesionale, concentrându-şi atenţia către inovarea sistemelor şi tehnologiilor de consum. Lavazza a reuşit să se facă cunoscută şi prin parteneriatele importante ce au susţinut impecabil strategia sa de dezvoltare internaţională, cum ar fi apropierea sa de lumea sportului prin parteneriatele cu turneele de tenis de Grand Şlem, dar şi proiectele sale din lumea artistică şi culturală realizate împreună cu muzee prestigioase precum Muzeul Guggenheim din New York şi Musei Civici Veneziani din Veneţia.