Cea de-a V-a ediție a conferinței de Management și Marketing cultural: Linked Culture, va avea loc în perioada 27 – 28 mai 2021, la Sala Multifuncțională a CJ Timiș, în sesiuni de prezentare, dezbatere și masterclass ce vor dura câte 8 ore pe zi.
Evenimentul este dedicat întregului spectru de practici culturale și artistice, punând accent pe latura aplicată: management, marketing, relații publice, fundraising, producție, publishing, afiliere la rețele naționale și internaționale, iar un important partener se alătură în postura de co-organizator al evenimentului: Consiliul Județean Timiș.
Firul central care va îmbina programul de anul acesta este – RE: Build, examinarea modului în care cultura și oamenii din jurul ei se raportează și se adaptează la mediile schimbătoare, mai ales în contextul pandemiei de coronavirus, care a redus aproape spre zero activitatea din orice zonă culturală și de entertainment. RE: Build este manifestul cultural timișorean pentru o reconstrucție a atitudinii orașului față de cel mai important moment al istoriei lui recente: titlul de Capitală Europeană a culturii în 2023.
„Efectele pozitive ale anului 2023 se vor simți pe o perioadă lungă de timp, programul Capitală Culturală fiind un bun exercițiu pentru toți cei implicați, o șansă imensă de perfecționare în managementul și marketingul cultural. Vom câștiga mult mai mult decât un public numeros și divers, vom câștiga experiență, fie că vorbim de autorități, ONG-uri, asociații sau oameni de cultură independenți. Cel mai important este drumul până în 2023, cât de mult vom acumula până la acel moment. Astfel, nu am putut decât să răspundem pozitiv invitației de a fi co-organizatori, fiind o onoare pentru noi să ne alăturăm evenimentului” - Alin Nica, președintele Consiliului Județean Timiș.
În contextul de viitoare Capitală Europeană a Culturii, Timișoara este alegerea firească pentru a găzdui o adunare între administrațiile locale, oameni creativi și întreprinzători, manageri culturali, artiști, reprezentanți ai instituțiilor culturale naționale și din zona centrală și de vest a țării, să deschidă dialoguri și să împărtășească idei și bune practici din zona de management și marketing a sectorului cultural din România. Linked Culture reunește, în fiecare ediție, peste 200 de participanți offline.
„Suntem foarte recunoscători pentru mâna întinsă oferită de Consiliul Județean Timiș. Acest eveniment s-a născut din dorința de a oferi operatorilor culturali din Timișoara și din regiune o platformă în care să aibă acces la profesioniști practicieni ai managementului și marketingului cultural, iar deschiderea CJ Timiș ne arată că Linked Culture a devenit eveniment de interes public, validat și sprijinit de administrația județului. E o șansă nesperată, pe care intenționăm s-o valorificăm la maximum.” – Oltea Zambori, organizator, BMagency
Linked Culture propune, odată cu ediția din 2021, un studiu pentru a afla percepția generală despre viitorul cultural al Timișoarei. Completarea chestionarului se poate face aici și durează aproximativ 3 minute.
Structura conferinței:
Evenimentul va avea un format hibrid, online și offline. Toți cei care au cumpărat bilete pentru ediția 2020 sunt invitați pe 27 și 28 mai la Sala Multifuncțională a CJ Timiș pentru a participa live la ediția a V-a. Evenimentul va fi transmis live atât pe pagina de Facebook a BMagency, cât și pe pagina de Facebook a Consiliului Județean Timiș. Mai multe detalii se găsesc pe www.bmagency.ro/linked-culture. Partener al evenimentului: Auchan.
Linked Culture este organizat de BMagency și Consiliul Județean Timiș în colaborare cu agenția Profil. Producător: Bogdan Cotîrță.