Mastercard continuă parteneriatul cu CSU Știința București, în calitate de unic susținător al echipei de baschet U16 masculin din cadrul Clubului, și lansează campania „Ține mingea în joc!”, dedicată promovării performanțelor echipei în cadrul competițiilor naționale și internaționale și a programului complex de pregătire a jucătorilor, prin facilități la cele mai înalte standarde, pentru obținerea rezultatelor vizate pe termen scurt, mediu și lung. Alături de Mastercard, Clubul și-a propus să formeze o nouă generație de referință și un nucleu pentru următoarele selecții ale lotului național de juniori și, ulterior, de seniori.
Proiectul marchează, totodată, și debutul perfect al echipei de baschet masculin CSU Știința București U16, care a obținut 4 victorii din tot atâtea meciuri disputate în primul turneu al calendarului competițional din acest an, desfășurat în perioada 27-28 februarie 2021. Jucătorii au început pregătirea după selecția care a avut loc anul trecut - în primă fază, de la distanță, prin mijloace digitale, ca, ulterior, atunci când condițiile de siguranță impuse de autorități au făcut posibil acest lucru, echipa să se reunească în sală sau outdoor pentru antrenamente.
„Ține mingea în joc!” își propune să aducă parcursul echipei mai aproape de fanii acestui sport, dar și de publicul larg din România. Lansarea campaniei este construită pe o formulă inedită, în doi pași, cu activări în mediul digital, prin ambasadori cu popularitate la nivel național, care își provoacă membrii comunităților să exerseze trick-uri cunoscute. Pe termen lung, campania va ilustra, pas cu pas, momente-cheie de la meciurile echipei, va pune prim-planul pe rezultatele jucătorilor și va deschide conversații detaliate cu membrii Clubului.
Proiectul marchează, totodată, și debutul perfect al echipei de baschet masculin CSU Știința București U16, care a obținut 4 victorii din tot atâtea meciuri disputate în primul turneu al calendarului competițional din acest an, desfășurat în perioada 27-28 februarie 2021. Jucătorii au început pregătirea după selecția care a avut loc anul trecut - în primă fază, de la distanță, prin mijloace digitale, ca, ulterior, atunci când condițiile de siguranță impuse de autorități au făcut posibil acest lucru, echipa să se reunească în sală sau outdoor pentru antrenamente.
„Ține mingea în joc!” își propune să aducă parcursul echipei mai aproape de fanii acestui sport, dar și de publicul larg din România. Lansarea campaniei este construită pe o formulă inedită, în doi pași, cu activări în mediul digital, prin ambasadori cu popularitate la nivel național, care își provoacă membrii comunităților să exerseze trick-uri cunoscute. Pe termen lung, campania va ilustra, pas cu pas, momente-cheie de la meciurile echipei, va pune prim-planul pe rezultatele jucătorilor și va deschide conversații detaliate cu membrii Clubului.
„Pentru fanii vechi ai baschetului, acesta este, fără dubii, cel mai complex, dinamic și spectaculos sport. Mastercard este un susținător de tradiție al baschetului internațional la cel mai înalt nivel, prin urmare parteneriatul cu CSU Știința București pentru formarea viitoarei generații de campioni și această campanie dedicată reprezintă o continuare firească a angajamentului nostru, de această dată pentru un viitor mai bun în baschetul autohton. Cea mai puternică motivație pentru sportivi și, adesea, o veritabilă forță de propulsie către victorie, o constituie susținerea fanilor. De aceea, ne dorim să aducem cât mai mulți români aproape de acest sport care merită toate atenția și pasiunea oamenilor care, din tribune, pot ține mingea în joc, alături de echipă”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.
„Suntem onorați să avem alături un partener de renume internațional, cum este Mastercard, în obiectivul nostru de a forma jucători pentru echipele naționale de juniori, dar și de seniori, pe termen mediu și lung. Odată cu semnarea acestui parteneriat avem șansa să facem un upgrade serios în componentele de bază ale proiectului nostru: performanță și educație. Pentru a face performanță este nevoie de o bază cât mai mare de selecție, este nevoie să îndrumăm cât mai mulți copii să „țină mingea în joc” pentru ca, în final, cei mai buni dintre aceștia să ajungă să țină ROMÂNIA în joc la cel mai înalt nivel. Mulțumim, astfel, Mastercard, partener unic al echipei U16 CSU Știința București”, a punctat Vlad Andronescu, coordonatorul secției de baschet CSU Știința București.
Odată cu lansarea parteneriatului dintre Mastercard și echipa U16 a CSU Știința București, sportivii de top, reuniți în Capitală, beneficiază de o pregătire 360, care include antrenamente complexe individuale și colective, desfășurate sub atenta îndrumare a antrenorilor și a staff-ului tehnic specializat, precum nutriționist, kinetoterapeut, psiholog și preparator fizic. De asemenea, viziunea CSU Știința București este aceea că nu există performanță fără educație, astfel că jucătorii sunt susținuți să își continue studiile, în paralel cu antrenamentele sportive, ca parte a abordării holistice pentru pregătirea unor jucători compleți.
De exemplu, în cadrul acestui program, la invitația Clubului, Dr. Benjamin Fernandez, unul dintre cei mai renumiți experți în medicină sportivă, a venit în premieră în România pentru a susține un curs dedicat jucătorilor și staff-ului tehnic, axat pe: monitorizarea anumitor indicatori-cheie pentru nivelul condiției fizice a jucătorului, importanța unui plan de antrenament individual, principii de nutriție și procedee de recuperare în urma accidentărilor, pentru minimizarea efectelor și a timpului necesar revenirii la cea mai bună formă pentru joc. Dr. Benjamin Fernandez este Profesor Asistent în cadrul Departamentului de Morfologie și Biologie Celulară și Profesor în Medicină la Universitatea Oviedo din Spania încă din anul 2000, Medic la Clinica de Medicină Sportivă din cadrul Universității Oviedo din anul 2005 și Profesor Asociat în cadrul Comitetului Olimpic din Spania din anul 2002.
***
Despre Mastercard
Mastercard, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.
Despre CSU Știința București
Clubul Sportiv Universtiar Știința București, înființat în anul 1949, este un club sportiv studențesc ce funcționează după o strategie occidentală de management și bune practici. Asemenea universităților americane și vest-europene, Știința București și-a propus să transforme studenții ambițioși în sportivi cu performanțe, iar pe sportivii ambițioși în indivizi preocupați și de carieră și de formarea lor profesională. Secția de baschet a clubului este înființată în anul 2011, de atunci având sezon de sezon rezultate notabile, clasări pe podium în cadrul competițiilor interne și numeroși sportivi și membri ai staff-ului cooptați în echipele naționale. În cele 8 sezoane, secția de baschet a CSU Știința București a cucerit 5 medalii de aur, 4 de argint și 3 de bronz.
De exemplu, în cadrul acestui program, la invitația Clubului, Dr. Benjamin Fernandez, unul dintre cei mai renumiți experți în medicină sportivă, a venit în premieră în România pentru a susține un curs dedicat jucătorilor și staff-ului tehnic, axat pe: monitorizarea anumitor indicatori-cheie pentru nivelul condiției fizice a jucătorului, importanța unui plan de antrenament individual, principii de nutriție și procedee de recuperare în urma accidentărilor, pentru minimizarea efectelor și a timpului necesar revenirii la cea mai bună formă pentru joc. Dr. Benjamin Fernandez este Profesor Asistent în cadrul Departamentului de Morfologie și Biologie Celulară și Profesor în Medicină la Universitatea Oviedo din Spania încă din anul 2000, Medic la Clinica de Medicină Sportivă din cadrul Universității Oviedo din anul 2005 și Profesor Asociat în cadrul Comitetului Olimpic din Spania din anul 2002.
***
Despre Mastercard
Mastercard, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.
Despre CSU Știința București
Clubul Sportiv Universtiar Știința București, înființat în anul 1949, este un club sportiv studențesc ce funcționează după o strategie occidentală de management și bune practici. Asemenea universităților americane și vest-europene, Știința București și-a propus să transforme studenții ambițioși în sportivi cu performanțe, iar pe sportivii ambițioși în indivizi preocupați și de carieră și de formarea lor profesională. Secția de baschet a clubului este înființată în anul 2011, de atunci având sezon de sezon rezultate notabile, clasări pe podium în cadrul competițiilor interne și numeroși sportivi și membri ai staff-ului cooptați în echipele naționale. În cele 8 sezoane, secția de baschet a CSU Știința București a cucerit 5 medalii de aur, 4 de argint și 3 de bronz.