Astfel, incepand cu luna mai, se deruleaza campania #doarcucardul, ce vizeaza cresterea nivelului de educatie financiara, prin utilizare, dar si de responsabilizare financiara prin informarea cu privire la beneficiile platilor electronice, atat la nivelul consumatorilor, cat si al economiei.
Campania este ampla, integrand componente de PR, ATL si BTL si s-a bucurat deja de o importanta recunoastere, obtinand doua premii la Romanian PR Award 2015 – Golden Award for Excellence la categoria Comunicare Financiara si Silver Award for Excellence la categoria Social Media. De asemenea, este singura campanie din Romania nominalizata la European Excellence Awards, cea mai importanta competitie de PR si comunicare din Europa, aflandu-se pe lista scurta la categoria Finance.
Campania are doua componente majore – campania Plateste cu cardul tau MasterCard sau Maestro! Cere bonul fiscal si noi te premiem!, in parteneriat cu Asociatia InfoCons, prin care toate platile realizate la comerciantii din Romania cu cardurile MasterCard si Maestro sunt inscrise automat in trageri la sorti pentru peste 2.400 de premii in valoare de 1,7 milioane lei, si provocarea o luna #doarcucardul. Astfel, timp de 30 de zile, vedetele vor incerca sa utilizeze in viata de zi cu zi doar cardul, eliminand platile cash. Andi Moisescu, Andreea Esca, Teo Trandafir si Dana Rogoz sunt printre cei care s-a alaturat deja campaniei, povestind aventurile lunii #doarcucardul fanilor lor din social media.
Rolul Golin este de a promova campania MasterCard catre publicul larg, printr-o strategie complexa de media relations si prin implicarea unor influentatori in acord cu valorile brandului. Strategia a fost construita pornind de la un mix de canale care sa permita transmiterea mesajelor cheie catre o audienta cat mai larga si diversa. Astfel, au fost adaptate mesaje pentru mass-media generalista, pentru presa de business, publicatiile glossy si de lifestyle, precum si pentru social media, fiind implicati si bloggeri.
„Platile cu cardul ofera un grad ridicat de confort, siguranta si un control sporit asupra modului in care ne monitorizam si gestionam cheltuielile. De aceea, consideram ca este esentiala o campanie de constientizare cu privire la beneficiile utilizarii cardului”, a declarat Georgia Baltag, Marketing Manager, MasterCard, Romania.
„Prin campania de comunicare ne-am dorit sa “provocam” publicul larg sa incerce experimentul #doar cu cardul, educand in acelasi timp cu privire la beneficiile mai putin vizibile ale platilor cu cardul, precum importanta lor pentru un mediu de business sanatos”, a declarat Andrada Busuioc, Senior Manager, Golin Romania.
Echipa MasterCard a fost formata din Georgia Baltag (Marketing Manager) si Diana Tanase (Marketing Manager).
Din echipa Golin au facut parte Andrada Busuioc (Senior Manager), Ana Trif (Senior Manager), Florin Merla (Media Associate), Alexandra Burdulea (Media Associate), Raluca Duta (Chief of the Bridge), Andra Iazageanu (Digital Specialist) si Simina Zidaru (Creative Associate).
###
Despre Golin Romania
Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in Romania in topul BizPR Awards 2014 si #1 in preferintele bloggerilor romani.
Golin Romania este afiliata la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, Golin Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrala si de Est al companiei americane care detine in total peste 50 de birouri in America, EMEA si APAC.
Golin Romania este membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, BPN, SENIORHYPER, MobileWorks si Medic One si este multiplu premiata si finalista la festivaluri locale si internationale precum ADC*RO, Cristal Festival, CSR Awards, European Excellence Awards, IPRA Awards, PR Award Romania, Sabre Awards, Webstock.
Pentru mai multe informatii vizitati http://golin.ro sau pagina de Facebook Golin Romania.
Despre MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie in industria globala de plati. Operam cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 tari si teritorii. Produsele si solutiile MasterCard fac activitatile zilnice de comert – cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor – mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea. Urmariti-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participati la discutiile de pe blogul Beyond the Transaction si inregistrati-va pentru cele mai noi stiri pe Engagement Bureau.