Mega Image își consolidează angajamentul de a se dezvolta cu grijă față de oameni, societate și mediu și lansează platforma de sustenabilitate – Un pas mai departe. Astfel, platforma susține obiectivele strategice pe termen lung și va deveni umbrela de comunicare pentru toate campaniile, acțiunile și inițiativele de sustenabilitate ale companiei.
 
Platforma va reflecta eforturile companiei pentru o dezvoltare durabilă pe zonele principale strategice: încurajarea unei alimentații sănătoase, reducerea consumului de plastic, preveniea risipei alimentare și reducerea impactului asupra mediului și climei.
 
„Credem cu toții într-un viitor mai bun. Dar, cel mai important, este ceea ce facem pentru a ajunge acolo. Strategia noastră de sustenabilitate include un plan de acțiuni bine definite, care contează pentru viața comunităților din care facem parte. Și, cu fiecare pas pe care îl facem, ajungem mai departe cu ce ne-am propus. Platforma „Un pas mai departe” este despre ceea ce facem bine față de clienți, comunități și mediu, pentru un viitor mai bun pentru noi toți” spune Adrian Nicolaescu, Vicepreședinte marketing, e-commerce, comunicare și sustenabilitate Mega Image. 
 
Mega Image susține o alimentația sănătoasă, unul dintre pilonii principali ai strategiei de sustenabilitate a companiei. Un program important din acest pilon este „Gusturi Românești de la gospodari”, unic pe piața de retail din România, care reunește, în prezent, peste 195 de producători locali care cultivă legume și fructe crescute atent și sănătos, sub supravegherea unui inginer agronom. 
 
Prevenirea risipei alimentare reprezintă, de asemenea, o prioritate strategică pentru Mega Image la nivel local. Astfel, produsele rămase nevândute în peste 270 de magazine selectate sunt direcționate către 40 de ONG-uri care susțin cu alimente persoane și familii din zone defavorizate. 
 
Mai mult, în ceea ce privește reducerea consumului de plastic, Mega Image a dezvoltat o strategie de reducere a consumului de plastic, bazată pe măsuri care generează schimbări majore, atât pentru operațiunile de business, cât și pentru comportamentul de consum al clienților. Compania și-a luat astfel angajamentul de a folosi plasticul cu măsură, de a reutiliza și recicla cât mai mult și de a adopta soluții alternative utilizand materiale sustenabile. Doar în 2019, Mega Image a  reciclat peste 1.200 de tone de plastic. 
 
Față de mediul înconjurător, Mega Image acționează responsabil, având grijă ca impactul pe care îl are asupra naturii să fie cât mai benefic. În 2019, Mega Image a redus amprenta de carbon a companiei cu 20.000 de tone de CO2, diminuând cu 42% emisiile de carbon. Mai mult, Mega Image achiziționează pentru toate magazinele energie certificată verde, produsă din surse regenerabile cu factor de emisie de carbon zero. 
 
Mai multe detalii despre acțiunile concrete de sustenabilitate ale Mega Image sunt pe platforma online dedicată.  
 
***
Despre Mega Image
Fondat în 1995, Mega Image este unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România cu o reţea ce cuprinde în prezent 834 de magazine în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași, Constanţa, Ploieşti, Braşov, Târgovişte, Timișoara, Bacău, Focșani şi alte oraşe din ţară, sub mărcile Mega Image, Shop&Go, Gusturi Românești. Mega Image îşi propune să ofere consumatorilor, în fiecare zi, servicii de calitate şi o gamă de produse hrănitoare, sănătoase şi sigure, la preţuri accesibile. Mega Image face parte din Ahold Delhaize Group, retailer internaţional ce operează în prezent pe trei continente.