Reciclează ambalajele și te bucuri de premii și reduceri în magazine
Neumarkt® continuă acțiunile de protejare a naturii și de promovare a reciclării ambalajelor, printr-un parteneriat cu Carrefour România, după ce în luna iulie a realizat 3 acțiuni de curățare a unor zone verzi din Constanța, Mureș și Dolj împreună cu Let’s Do It România.
Astfel, în perioada 15-23 august, Neumarkt® și Carrefour vor organiza Caravana Sustenabilității în parcările a 5 magazine Carrefour din București și din țară, unde vor instala un container de colectare selectivă, iar cei care aduc cel puțin 5 PET-uri pentru a fi reciclate primesc un voucher de 50% reducere în aplicația Carrefour pentru achiziționarea unei doze Neumarkt® de 0,5l și o sacoșă reutilizabilă, realizată din plastic reciclat, pentru următoarea sesiune de cumpărături. Traseul Caravanei în parcarea magazinelor Carrefour Hyper este următorul: București Orhideea (15-16 august), Vâlcea 3 (17-18 august), Sibiu (19-20 august), Zalău (21-22 august) și Cluj (23 august).
„Cu Neumarkt®, te poți baza pe bărbații cum trebuie să aibă grijă de natură. Prin Caravana Sustenabilității, dorim să încurajăm reciclarea ambalajelor și să aducem soluții simple pentru a da o viață nouă ambalajelor mai aproape de consumatori. Ne pasă de impactul ambalajelor asupra mediului și credem că schimbarea reală poate veni printr-o combinație a acțiunilor mărcilor și ale indivizilor. De aceea, Neumarkt® a creat această inițiativă. Fiecare dintre noi poate avea grijă de natură prin gesturi simple precum colectarea separată a ambalajelor și reciclarea”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
„Cu atât mai mult în retailul alimentar, plasticul îndeplinește multiple roluri, fiind rezistent și ușor de manevrat. În raport cu mediul și cu atât mai mult în ultimii ani, acesta a devenit un dăunător, fiind produs în cantități tot mai mari și reciclat tot mai puțin. În calitate de companie responsabilă, suntem conștienți de faptul că implicarea noastră față de mediu nu ar fi completă dacă nu am susține și proiectele demarate de organizațiile partenere. Să reciclezi este mai ușor decât crezi, iar tocmai asta ne dorim să transmitem alături de Heineken prin Caravana Sustenabilității Neumarkt. Și nu doar că este ușor, dar este și un win-win-win pentru mediu, oameni și animale”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Acţiunile Neumarkt® fac parte din campania Bărbații pe care te poți baza, prin care sunt încurajate comportamentele responsabile social, inclusiv grija față de mediul înconjurător.
***
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.
Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro și pe LinkedIn.
Despre Carrefour România
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.
Astfel, în perioada 15-23 august, Neumarkt® și Carrefour vor organiza Caravana Sustenabilității în parcările a 5 magazine Carrefour din București și din țară, unde vor instala un container de colectare selectivă, iar cei care aduc cel puțin 5 PET-uri pentru a fi reciclate primesc un voucher de 50% reducere în aplicația Carrefour pentru achiziționarea unei doze Neumarkt® de 0,5l și o sacoșă reutilizabilă, realizată din plastic reciclat, pentru următoarea sesiune de cumpărături. Traseul Caravanei în parcarea magazinelor Carrefour Hyper este următorul: București Orhideea (15-16 august), Vâlcea 3 (17-18 august), Sibiu (19-20 august), Zalău (21-22 august) și Cluj (23 august).
„Cu Neumarkt®, te poți baza pe bărbații cum trebuie să aibă grijă de natură. Prin Caravana Sustenabilității, dorim să încurajăm reciclarea ambalajelor și să aducem soluții simple pentru a da o viață nouă ambalajelor mai aproape de consumatori. Ne pasă de impactul ambalajelor asupra mediului și credem că schimbarea reală poate veni printr-o combinație a acțiunilor mărcilor și ale indivizilor. De aceea, Neumarkt® a creat această inițiativă. Fiecare dintre noi poate avea grijă de natură prin gesturi simple precum colectarea separată a ambalajelor și reciclarea”, a declarat Sharon Annette, Marketing Director HEINEKEN România.
„Cu atât mai mult în retailul alimentar, plasticul îndeplinește multiple roluri, fiind rezistent și ușor de manevrat. În raport cu mediul și cu atât mai mult în ultimii ani, acesta a devenit un dăunător, fiind produs în cantități tot mai mari și reciclat tot mai puțin. În calitate de companie responsabilă, suntem conștienți de faptul că implicarea noastră față de mediu nu ar fi completă dacă nu am susține și proiectele demarate de organizațiile partenere. Să reciclezi este mai ușor decât crezi, iar tocmai asta ne dorim să transmitem alături de Heineken prin Caravana Sustenabilității Neumarkt. Și nu doar că este ușor, dar este și un win-win-win pentru mediu, oameni și animale”, a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Acţiunile Neumarkt® fac parte din campania Bărbații pe care te poți baza, prin care sunt încurajate comportamentele responsabile social, inclusiv grija față de mediul înconjurător.
***
Despre HEINEKEN
HEINEKEN este compania producătoare de bere cu cea mai extinsă prezență din lume. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale și locale. La nivel mondial, suntem prezenți în peste 70 de țări, iar cei peste 80.000 de colegi aduc la viață valorile companiei noastre: Pasiunea pentru consumatori și clienți, Curajul de a visa și a fi pionieri, Grija pentru oameni și planetă, Bucuria de a trăi.
În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, majoritatea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.
Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro și pe LinkedIn.
Despre Carrefour România
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 370 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store.
Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: la fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional SRL și Supeco Investment SRL.