PepsiCo, Inc. (NASDAQ:PEP) a publicat astăzi primul său Raport de mediu, social și guvernanță (ESG) de la lansarea PepsiCo Positive (pep+), o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea, capitalul uman și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global. Raportul ESG 2021 – o evoluție față de Rapoartele de sustenabilitate anterioare ale PepsiCo – subliniază modul în care compania își valorifică mărcile, oamenii și amploarea pentru susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni. De asemenea, raportul evidențiază progresele înregistrate de companie în ceea ce privește angajamentele ambițioase pep+.
pep+ ghidează fiecare parte a businessului PepsiCo, iar Raportul ESG 2021 detaliază progresul inițial și exemplele din lumea reală pe trei piloni – Agricultura pozitivă, Lanțul valoric pozitiv și Alegeri pozitive. Cele mai importante acțiuni includ:
Agricultura pozitivă
pep+ ghidează fiecare parte a businessului PepsiCo, iar Raportul ESG 2021 detaliază progresul inițial și exemplele din lumea reală pe trei piloni – Agricultura pozitivă, Lanțul valoric pozitiv și Alegeri pozitive. Cele mai importante acțiuni includ:
Agricultura pozitivă
Lanțul valoric pozitiv
Alegeri Pozitive
„Angajamentul și demersurile PepsiCo de a crea un sistem alimentar mai sustenabil și mai rezistent sunt de neclintit și suntem mândri de progresele pe care le-am făcut în 2021 în direcția noilor noastre obiective actualizate pep+”, a declarat Jim Andrew, Chief Sustainability Officer, PepsiCo. „Scopul nostru este să ne decuplăm astfel încât businessul nostru să poată crește sustenabil, în timp ce reducem impactul asupra mediului. Mai este mult de făcut și nu o putem face singuri, așa că noi – împreună cu partenerii noștri din lanțul valoric, comunitățile, ONG-urile și reprezentanții guvernelor – vom continua să investim în acțiuni, inovare și parteneriate care ne permit tuturor să construim un viitor mai sustenabil.”
Raportul digital ESG 2021 a fost conceput pentru a se conecta perfect cu subiectele ESG A-Z ale PepsiCo, o analiză perenă a abordării și progresului PepsiCo pentru aproximativ 50 de subiecte legate de sustenabilitate. În plus față de transparența continuă în raportare, PepsiCo va continua să publice anual Raportul ESG.
Raportul din acest an și toate materialele descărcabile asociate sunt disponibile aici.
(1) & (2) Obiective stabilite prin GHG Protocol.
(3) Acolo unde datele reale din 2021 nu erau disponibile, au fost utilizate datele estimate pentru 2021. Rezultatele reflectă excluderea Hangzhou Haomusi Food Co., Ltd. (Be & Cheery) și anumite emisii Scope 3 pentru alte achiziții pentru care datele nu sunt disponibile.
(4) Rezultatele reflectă excluderea Be & Cheery.
(5) Rezultatele reflectă excluderea SodaStream și Be & Cheery.
(6) Pe baza Top 23 piețe de produse alimentare, care reprezintă 86% din volumul global de produse alimentare începând cu 2021.
(7) Progresul nostru global se bazează pe Top 26 piețe de băuturi, care reprezintă 79% din volumul global de băuturi din 2021.
(8) Progresul nostru global se bazează pe Top 23 piețe de produse alimentare, care reprezintă 86% din volumul global de produse alimentare din 2021. Rezultatele reflectă excluderea Be & Cheery.
***
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global și prin susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni.
Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.ro.
Raportul digital ESG 2021 a fost conceput pentru a se conecta perfect cu subiectele ESG A-Z ale PepsiCo, o analiză perenă a abordării și progresului PepsiCo pentru aproximativ 50 de subiecte legate de sustenabilitate. În plus față de transparența continuă în raportare, PepsiCo va continua să publice anual Raportul ESG.
Raportul din acest an și toate materialele descărcabile asociate sunt disponibile aici.
(1) & (2) Obiective stabilite prin GHG Protocol.
(3) Acolo unde datele reale din 2021 nu erau disponibile, au fost utilizate datele estimate pentru 2021. Rezultatele reflectă excluderea Hangzhou Haomusi Food Co., Ltd. (Be & Cheery) și anumite emisii Scope 3 pentru alte achiziții pentru care datele nu sunt disponibile.
(4) Rezultatele reflectă excluderea Be & Cheery.
(5) Rezultatele reflectă excluderea SodaStream și Be & Cheery.
(6) Pe baza Top 23 piețe de produse alimentare, care reprezintă 86% din volumul global de produse alimentare începând cu 2021.
(7) Progresul nostru global se bazează pe Top 26 piețe de băuturi, care reprezintă 79% din volumul global de băuturi din 2021.
(8) Progresul nostru global se bazează pe Top 23 piețe de produse alimentare, care reprezintă 86% din volumul global de produse alimentare din 2021. Rezultatele reflectă excluderea Be & Cheery.
***
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare, anual peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a deveni lider global în alimente și băuturi convenabile cu ajutorul PepsiCo Positive (pep+). Pep+ este o transformare strategică totală, care are în centru sustenabilitatea și modul în care compania își va sprijini creșterea prin dezvoltarea la nivel global și prin susținerea schimbărilor pozitive pentru planetă și oameni.
Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.ro.