În anul școlar 2021-2022, cu sprijinul a 8 consultanți voluntari NN România, peste 2.000 de liceeni din toată țara au putut beneficia în cadrul proiectului Social Innovation Relay (SIR) de mai multe componente educaționale: studii de caz, webinare și resurse pe tema inovării şi antreprenoriatului social, sesiuni de mentorat online pentru îmbunătățirea planurilor de afaceri în cadrul Incubatorului JA BizzFactory (secțiunea afaceri sociale) și workshop-ul Social Innovation Camp.
România a fost reprezentată pe 21 iunie, la finala globală Social Innovation Relay 2022, de către echipa Jinovacs, de la Colegiul Național de Informatică Tudor Vianu din București.
Elevele și-au prezentat ideea de afacere socială, alături de echipe din alte 8 țări (Republica Cehă, Grecia, Ungaria, Japonia, Țările de Jos, Polonia, România, Spania și Slovacia), propunând soluții fezabile, bazate pe AI, pentru studenții și angajații care lucrează la birou, pentru a fi mai motivați și mai organizați, pentru a-și desfășura eficient activitatea zilnică. Astfel, echipa a propus o utilizare inovativă a tehnologiei pentru a evita burn-out-ul și lipsa de motivație.
„Mindset. Poți mai mult. Fă mai mult! Nu ne-am imaginat vreodată ca motto-ul companiei noastre ne va ghida să ajungem atât de departe. Și iată-ne, după câteva luni de participare la Incubatorul JA BizzFactory, reprezentând România ca finaliste la nivel internațional în cadrul competiției Social Innovation Relay. Aceasta ne-a deschis orizontul de gândire în domeniul antreprenoriatului, cât și către problemele care stau la baza societății, de asemenea, cunoscând persoane specializate, care ne-au fost mentori și ne-au inspirat prin entuziasmul și profesionalismul de care au dat dovadă. Ne-am bucurat să vedem că ideea noastră a fost apreciată și le mulțumim tuturor celor care ne-au susținut mai departe, de la profesori, voluntari din cadrul NN care ne-au mentorat, până la echipa JA România, pentru că au făcut toată această experiență posibilă.” – ne-au împărtășit elevele din echipa Jinovacs despre experiența de învățare dobândită.
Social Innovation Relay (SIR) este un proiect inovator, derulat în România din 2014, cu susținerea NN Group, și care duce la dezvoltarea cunoștințelor și abilităților elevilor de liceu în domeniul antreprenoriatului și inovării sociale. Proiectul îi ajută pe tineri să gândească ca antreprenori sociali, oferindu-le acces la cele mai noi tehnologii și arătându-le că începerea propriei afaceri poate fi o alegere viabilă în carieră.
Prin participarea în cadrul proiectului, elevii sunt pregătiți mai bine pentru viața reală, pot identifica și înțelege mai bine provocările sociale existente la nivel local și global, își dezvoltă o gândire antreprenorială și își îmbunătățesc abilități precum munca în echipă, comunicarea, gândirea creativă, capacitatea de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor, câștigă încredere în sine și devin mai responsabili.
***
Despre NN România
NN (www.nn.ro) este prima companie internațională de asigurări de viaţă care a intrat pe piaţa din România, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, activitatea companiei pe plan local include și managementul investițiilor, iar NN s-a extins și pe piața asigurărilor de sănătate și de locuințe. NN are aproape 2.000 de angajați și consultanți financiari pe plan local și sprijină peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează cel mai mult pentru ei.
Prin activitatea sa de business și investițiile în societate, NN îşi propune să genereze schimbări pozitive în viețile oamenilor, sprijinindu-i să creeze premisele unui viitor mai bun pentru ei și cei dragi lor. NN identifică soluții care răspund problemelor actuale ale societății și contribuie la implementarea acestora ori de câte ori are ocazia împreună cu parteneri din sectorul non-profit. Concret, compania susține inițiative importante care au ca scop crearea de oportunități economice pentru tineri și pentru familii defavorizate, dar şi accesul la educaţie şi servicii medicale pentru cei mai vulnerabili dintre noi.
Despre Junior Achievement (JA) România
Junior Achievement (JA) România, organizație nonprofit, a fost fondată în anul 1993 și este parte a JA Worldwide® USA și JA Europe. Junior Achievement este cea mai mare organizație internațională de educație antreprenorială, economică, financiară și STEM, de orientare profesională, sănătate și dezvoltare a abilităților pentru viață, programele sale fiind urmate în 40 de țări din Europa și peste 100 din lume.
În România, programele JA de tip „learning by doing" și „project based” sunt urmate anual de peste 240.000 de elevi și studenți din peste 1.700 de instituții de învățământ și se desfășoară local în parteneriat cu Ministerul Educației, instituțiile de învățământ și comunitatea de afaceri.
În 2022, organizația a urcat pentru a patra oară în Top 10 ONG uri din lume și a fost nominalizată la Premiul Nobel pentru Pace. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.jaromania.org.
România a fost reprezentată pe 21 iunie, la finala globală Social Innovation Relay 2022, de către echipa Jinovacs, de la Colegiul Național de Informatică Tudor Vianu din București.
Elevele și-au prezentat ideea de afacere socială, alături de echipe din alte 8 țări (Republica Cehă, Grecia, Ungaria, Japonia, Țările de Jos, Polonia, România, Spania și Slovacia), propunând soluții fezabile, bazate pe AI, pentru studenții și angajații care lucrează la birou, pentru a fi mai motivați și mai organizați, pentru a-și desfășura eficient activitatea zilnică. Astfel, echipa a propus o utilizare inovativă a tehnologiei pentru a evita burn-out-ul și lipsa de motivație.
„Mindset. Poți mai mult. Fă mai mult! Nu ne-am imaginat vreodată ca motto-ul companiei noastre ne va ghida să ajungem atât de departe. Și iată-ne, după câteva luni de participare la Incubatorul JA BizzFactory, reprezentând România ca finaliste la nivel internațional în cadrul competiției Social Innovation Relay. Aceasta ne-a deschis orizontul de gândire în domeniul antreprenoriatului, cât și către problemele care stau la baza societății, de asemenea, cunoscând persoane specializate, care ne-au fost mentori și ne-au inspirat prin entuziasmul și profesionalismul de care au dat dovadă. Ne-am bucurat să vedem că ideea noastră a fost apreciată și le mulțumim tuturor celor care ne-au susținut mai departe, de la profesori, voluntari din cadrul NN care ne-au mentorat, până la echipa JA România, pentru că au făcut toată această experiență posibilă.” – ne-au împărtășit elevele din echipa Jinovacs despre experiența de învățare dobândită.
Social Innovation Relay (SIR) este un proiect inovator, derulat în România din 2014, cu susținerea NN Group, și care duce la dezvoltarea cunoștințelor și abilităților elevilor de liceu în domeniul antreprenoriatului și inovării sociale. Proiectul îi ajută pe tineri să gândească ca antreprenori sociali, oferindu-le acces la cele mai noi tehnologii și arătându-le că începerea propriei afaceri poate fi o alegere viabilă în carieră.
Prin participarea în cadrul proiectului, elevii sunt pregătiți mai bine pentru viața reală, pot identifica și înțelege mai bine provocările sociale existente la nivel local și global, își dezvoltă o gândire antreprenorială și își îmbunătățesc abilități precum munca în echipă, comunicarea, gândirea creativă, capacitatea de rezolvare a problemelor și de luare a deciziilor, câștigă încredere în sine și devin mai responsabili.
***
Despre NN România
NN (www.nn.ro) este prima companie internațională de asigurări de viaţă care a intrat pe piaţa din România, în 1997, iar de 14 ani activează și pe segmentul pensiilor private, fiind lider pe piețele de profil. Totodată, activitatea companiei pe plan local include și managementul investițiilor, iar NN s-a extins și pe piața asigurărilor de sănătate și de locuințe. NN are aproape 2.000 de angajați și consultanți financiari pe plan local și sprijină peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii, un sfert din populația activă a României, să protejeze tot ceea ce contează cel mai mult pentru ei.
Prin activitatea sa de business și investițiile în societate, NN îşi propune să genereze schimbări pozitive în viețile oamenilor, sprijinindu-i să creeze premisele unui viitor mai bun pentru ei și cei dragi lor. NN identifică soluții care răspund problemelor actuale ale societății și contribuie la implementarea acestora ori de câte ori are ocazia împreună cu parteneri din sectorul non-profit. Concret, compania susține inițiative importante care au ca scop crearea de oportunități economice pentru tineri și pentru familii defavorizate, dar şi accesul la educaţie şi servicii medicale pentru cei mai vulnerabili dintre noi.
Despre Junior Achievement (JA) România
Junior Achievement (JA) România, organizație nonprofit, a fost fondată în anul 1993 și este parte a JA Worldwide® USA și JA Europe. Junior Achievement este cea mai mare organizație internațională de educație antreprenorială, economică, financiară și STEM, de orientare profesională, sănătate și dezvoltare a abilităților pentru viață, programele sale fiind urmate în 40 de țări din Europa și peste 100 din lume.
În România, programele JA de tip „learning by doing" și „project based” sunt urmate anual de peste 240.000 de elevi și studenți din peste 1.700 de instituții de învățământ și se desfășoară local în parteneriat cu Ministerul Educației, instituțiile de învățământ și comunitatea de afaceri.
În 2022, organizația a urcat pentru a patra oară în Top 10 ONG uri din lume și a fost nominalizată la Premiul Nobel pentru Pace. Mai multe detalii sunt disponibile pe www.jaromania.org.