Unilever, cu sprijinul și implicarea activă a comunității „Nu mai port”, a mobilizat peste 100 de voluntari din București pentru a curăța cele mai afectate zone ale Parcului Carol I. Participanții au folosit produse Cif cu noua formulă Cleanboost, prietenoasă cu natura și bazată pe ingrediente provenite din surse naturale. Pentru procesul de clătire, voluntarii au avut sprijinul ALPAB (Administrația Lacuri, Parcuri și Agrement București).

Programele de sustenabilitate se numără printre prioritățile Unilever, iar cu ajutorul acțiunii de curățare a zonelor afectate din Parcul Carol I, am putut duce mai departe misiunea de a contribui, zi de zi, la binele comunității din care facem parte și în care ne desfășurăm activitatea. Suntem bucuroși că am putut impulsiona un număr atât de mare de oameni să se implice și suntem recunoscători comunității „Nu mai port” pentru că am reușit să transmitem mesajul Cif unui număr de peste 60.000 de oameni, cărora să le facem cunoscută atât inițiativa de curățare, cât și produsele noastre 100% eficiente, dar și sigure și prietenoase cu mediul înconjurător. Cel mai important, dorim să mulțumim tuturor voluntarilor care ni s-au alăturat în acest demers și care s-au implicat pentru a contribui la o comunitate mai curată”, spune Ioana Marin, Brand Manager CIF.

În doar câteva ore, cei peste 100 de voluntari au curățat două locuri de joacă și o zonă cu bănci, îndepărtând petele de graffiti și marker permanent, cu ajutorul produselor spray și cremă de la Cif. Datorită noii formule Cleanboost, bazată pe ingrediente provenite din surse naturale, procesul de curățare și clătire, realizat cu sprijinul ALPAB, a fost 100% prietenos cu mediul înconjurător.

Mai mult, produsele Cif conțin parfum 100%  biodegradabil și recipiente 100% reciclabile. Astfel, Unilever își continuă misiunea de a contribui în fiecare zi la obiectivele din strategia de sustenabilitate, pentru protejarea mediului înconjurător și diminuarea poluării.

În cadrul evenimentului au fost prezente și noile branduri Unilever, intrate în portofoliul companiei în 2019 - FRUFRU și Urban Monkey, care au asigurat gustări sănătoase pentru voluntarii implicați în procesul de curățenie.

Toți cei peste 100 de participanți au primit, la finalul evenimentului, diplome de participare și de mulțumire pentru implicarea în comunitate și în crearea unui mediu înconjurător mai frumos și mai curat.

 

***

 

Despre Unilever South Central Europe

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de produse de Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition și Ice Cream, cu vânzări în peste 190 de țări și produse utilizate zilnic de 3,4 miliarde de oameni.

Viziunea noastră este de a fi liderul global în domeniul afacerilor sustenabile și de a demonstra modul în care modelul nostru de afaceri orientat spre scop și adaptat la viitor generează performanțe superioare.

Strategia Unilever ne ajuta să obținem performanțe superioare și să stimulăm o creștere durabilă și responsabilă, în timp ce contribuim la:

- îmbunătățirea sănătății planetei;

- îmbunătățirea sănătății, încrederii și bunăstării oamenilor;

- și contribuind la o lume mai echitabilă și mai favorabilă incluziunii sociale. 

În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever România. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marketing şi vânzări din România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Moldova. Unilever România coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Pentru mai multe informaţii despre compania Unilever şi brandurile sale, vizitaţi www.unilever.ro.