Peste 230.000 de lei au fost donați de Auchan Retail România pentru programul Fundației FARA - Combaterea Sărăciei prin Educație. Scopul acestui program este de a oferi suport educațional, familial și social copiilor proveniți din medii vulnerabile și familiilor acestora. Suma a fost strânsă în cadrul unei campanii derulate în hipermarketurile Auchan în perioada 30 septembrie - 31 decembrie 2020, prin care pentru fiecare jucărie de pluș Titi achiziționată, compania a donat câte 7 lei către Fundația FARA.
De 30 de ani, eforturile Fundației FARA au ca scop combaterea efectelor sărăciei, îmbunătățirea vieții copiilor și adulților cu dizabilități și a tinerilor care, la împlinirea vârstei de 18 ani, nu beneficiază de sprijinul adecvat al unei familii. În ultimul an, Fundația FARA a sprijinit 1335 de beneficiari din București, Ilfov, Suceava și Satu Mare, oferindu-le îngrijire, dragostea unei familii adevărate și soluții la nevoile lor speciale, prin case de tip familial pentru copiii lipsiți de grija familiei și adulții cu dizabilități permanente, centre de recuperare pentru copii cu dizabilităţi, adăpost și pregătire pentru o viață independentă a tinerilor nevoiți să părăsească centrele de plasament.
„Copiii din familii vulnerabile sunt cei mai expuși riscului de excluziune socială, abandon familial și școlar. Din păcate, 4 din 10 copii din România provin din familii sărace (World Bank, 2018). Prin tot ceea ce facem, ne concentrăm să găsim soluții pentru a-i sprijini constant pe copiii săraci, atât timp cât au nevoie, pentru a le asigura mediul necesar dezvoltării și pregătirii pentru un viitor pe care, în final, ei îl decid cum va fi. Fiecare an de școală în plus scade riscul de sărăcie. De aceea, prin programele noastre, încurajăm copiii să nu renunțe la școală, facem teme cu ei după ce termină orele, le asigurăm masa de prânz. Suntem recunoscători companiei Auchan Retail România pentru susținere și pentru că, prin politica sa de CSR, contribuie la schimbări sustenabile în comunitățile cele mai vulnerabile.”, a declarat Regina Bulai, Director Asociat Fundația FARA.
Pentru a veni în sprijinul eforturilor de a reconstrui viitorul acestor copii, Auchan l-a adus în magazinele sale pe castorul Titi, o jucărie de pluș menită să aducă o bucurie clienților, cât și hrană, îmbrăcăminte și încălțăminte, suport pentru efectuarea temelor și materiale educaționale pentru copiii din grija Fundației FARA. Astfel, donația sumei aferente vânzării jucăriei Titi contribuie la îmbunătățirea vieții copiilor după cum urmează:
- Vânzarea unei jucării Titi oferă o masă caldă pentru doi copii;
- Vânzarea a 6 jucării Titi oferă o masă caldă unui copil, timp de o săptămână;
- Vânzarea a 45 de jucării Titi asigură materiale educaționale pentru 40 de copii, timp de o lună;
- Vânzarea a 70 de jucării Titi asigură o masă caldă pentru 140 de copii;
- Vânzarea a 100 de jucării Titi asigură materiale de igienizare pentru bucătăriile în care se gătește mâncarea pentru copii.
În cele trei luni de campanie, clienții Auchan au achiziționat peste 33.000 de jucării de pluș Titi, 7 lei din fiecare achiziție fiind direcționați către Fundația FARA România.
„Suntem bucuroși că, împreună cu clienții noștri, reușim să formăm o comunitate responsabilă și avem oportunitatea de a aduce într-adevăr o schimbare în rândul a sute de copii care au nevoie de elemente de bază: hrană, educație, terapie. În ultimele luni, castorul Titi a devenit atât un prieten al copiilor, cât și un simbol al solidarității pe care ne dorim să o promovăm în continuare în rândul clienților noștri. Așadar, castorul Titi se va regăsi la raft până la finalul lunii martie, pentru a contribui la strângerea de fonduri pentru Fundația FARA.”, a declarat Corina Dospinoiu, Responsabil CSR Auchan Retail România.
Castorul Titi se poate achiziționa din orice hipermarket Auchan, din magazinele MyAuchan din benzinăriile Petrom sau poate fi comandat din magazinul online sau aplicația Auchan, prețul unei jucării fiind de 24,90 lei.
***
Despre Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 34 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 25 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
***
Despre Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 34 de magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 25 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă clienților peste 25.000 de produse. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.
Totodată, Auchan România realizează o serie de acțiuni importante pentru promovarea activităților de responsabilitate socială şi integrare a tinerilor, dar şi programe pentru protejarea mediului înconjurător care au drept scop gestionarea deşeurilor, economisirea resurselor etc. Printre cele mai ample acțiuni de responsabilitate derulate de către companie se numără campania Mobilizatron, care a condus la plantarea a 100.000 de copaci în România, realizarea filmului România Neîmblânzită, primul documentar despre natura României, precum și campania de colectare a uleiului alimentar uzat prin intermediul hipermarketurilor Auchan.