Prin cumpararea unei bratari portocalii cu 5 RON, clientii restaurantelor pot sustine campania World Vision, "Mame bune, copii sanatosi".

Din 18 iulie, Pizza Hut si KFC sustin o campanie de strangere de fonduri initiata de World Vision Romania. Cele doua lanturi de restaurante isi incurajeaza clientii sa cumpere o bratara in valoare de 5 lei, ca donatie pentru un program care urmareste imbunatatirea sanatatii si nutritiei la mamele si bebelusii din mediul rural.

Bratarile sunt portocalii, pentru adulti sau pentru copii si sunt inscriptionate cu numele programului pentru care se solicita donatia: “Mame bune, copii sanatosi”.

Bratara Bunatatii, pe care clientii KFC si Pizza Hut o pot cumpara cu 5 lei, pentru a sustine programul 'Mame bune, copii sanatosi' Clientii sunt informati despre campanie de catre angajatii restaurantelor si prin intermediul afiselor si pliantelor. Acestea cuprind si informatii despre o alta modalitate de a face donatii, pe care World Vision urmareste sa o popularizeze. Este vorba despre “Abonamentul la Bunatate”, un instrument care presupune donatii regulate, cu plata lunara (30 RON), trimestriala (90 RON), semestriala (180 RON) sau anuala (360 RON).

Despre programul “Mame bune, copii sanatosi”

”Mame bune, copii sanatosi”, a fost lansat in 2010 si are ca scop imbunatatirea starii de sanatate si de nutritie a mamelor si bebelusilor din zonele rurale sarace. Programul se desfasoara in prezent in 7 comunitati din judetele Dolj si Valcea, iar prin campania de strangere de fonduri initiata, World Vision urmareste extinderea lui la nivel national.

Citeste stirea integrala pe ResponsabilitateSociala.ro