• Proiectul a fost selectat de comunitatea locală în cadrul Campaniei „Copacul Dorințelor crește cu Ploiești Shopping City”

Campania Copacul Dorințelor crește cu Ploiești Shopping City a desemnat, cu ajutorul voturilor comunității locale, proiectul câștigător. Astfel, Ploiești Shopping City va transforma în realitate dorința Valentinei Toma, de a construi un teren de sport multifuncțional pentru copiii orfani susținuți de Centrul Social Leagăn prins de stele, din localitatea Târgșoru Vechi, comuna Strejnicu, județul Prahova.

În prima etapă a campaniei, publicul a fost invitat să-și înscrie propunerile de proiecte cu impact pozitiv asupra comunității locale. Prahovenii au înscris zeci de dorințe de mai bine, vizând educația, arta, cultura, sănătatea, sportul, comunitățile defavorizate, sustenabilitatea și protecția mediului înconjurător. În cea de-a doua etapă, desfășurată între 26 aprilie și 8 mai, comunitatea locală a avut șansa să voteze una dintre cele 3 dorințe finaliste.

„Amenajarea unui teren în aer liber, în condiții calitative ridicate este oportună și prezintă multiple avantaje: asigurarea atragerii tinerilor către mișcare în aer liber în detrimentul activităților sedentare și asigurarea unor condiții de creștere decente unor tineri cu care viața nu a fost deloc ușoară”, a declarat Valentina Toma, atunci când a înscris dorința pe pagina dedicată campaniei.

Dorința Valentinei de a construi un teren de sport pentru copiii orfani ai Centrului Social Leagăn prins de stele se va concretiza cu ajutorul Ploiești Shopping City.

#ResponsiblyTogether

Campania Copacul Dorințelor crește cu Ploiești Shopping City intră sub platforma de responsabilitate socială #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună) și reprezintă angajamentul Ploiești Shopping City pentru dezvoltarea și susținerea comunității. Aceasta reunește toate inițiativele centrului comercial, dedicate pilonilor de sustenabilitate precum educația, comunitatea și protecția mediului.

***

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.