Zeci de colegi din PROFI s-au constituit duminica in echipa si au participat la Timotion, eveniment de alergare in masa care, asa cum afirma organizatorii lui, inseamna prietenie, comunitate, speranta, implicare, fondurile stranse din taxele de participare si donatii sustinand realizarea unor proiecte in beneficiul comunitatii timisorene.
 
Aflate la cea de-a doua participare la crosul din Piata Libertatii, magazinele PROFI si-au sporit in acest an nivelul de implicare si au contribuit la strangerea sumei de 11.330 de lei in favoarea proiectului Vreau sa cresc sanatos, adresat de Fundatia Profilaxis copiilor supraponderali si familiilor acestora. 
 
O greutate corporala mult peste nivelul normal poate avea efecte care pun in pericol sanatatea celor mici, de aceea este necesar ca inca din primii ani de viata ai copilului parintii sa constientizeze importanta unei vieti echilibrate. De aceea, cu ajutorul unei echipe formate din medic pediatru, medic de recuperare, nutritionist, psiholog si kinetoterapeut, in cadrul acestei initiative 20 de copii cu varste intre 6‐10 ani vor putea beneficia gratuit, timp de aproximativ sase luni, de un program personalizat de scadere a greutatii. 
 
Indiferent de forma fizica sau nivelul de abilitate, oricine a dorit a putut gasi traseul potrivit intr-una din cele sase curse ale zilei. Inainte si dupa concurs, participantii au avut la dispozitie un cort pentru relaxare si hidratare.
 
Totodata, denumita Semimaratonul PROFI, proba de 21 Km a fost sustinuta de PROFI iar startul celor cateva sute de participanti a fost dat de Luminita Bunda, director de marketing al retelei. “Incredere, implicare, pasiune sunt valorile noastre si ne-au indemnat sa alergam pentru o cauza nobila, sa facem miscare impreuna la #timotion. Multumim, Timisoara!” a declarat ea.
 
Prezente in 289 de localitati si cu aproape 12.000 de angajati, cele 545 de magazine PROFI alcatuiesc reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania.