Până pe 10 decembrie 2021, o colecție de tricouri și căni personalizate cu renumitele expresii și glume ale lui Răzvan Exarhu sunt disponibile exclusiv în magazinele Auchan, în cadrul unui proiect inițiat de Rock FM în parteneriat cu Auchan, pentru susținerea copiilor din medii defavorizate. Orice produs achiziționat în cadrul campaniei va reprezenta o donație de 15% din prețul său către Fundația FARA.
Produsele din campania „Morning Glory, Morning Glory, Investim în Juniory” includ, în prima etapă, o colecție de căni și tricouri, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Toate acestea beneficiază de un design inedit și sunt inscripționate cu mesaje unice, inspirate de renumitele expresii ale lui Răzvan Exarhu, precum: „Morning Glory, Morning Glory, Stau pe spate muncitorii”, „Morning Glory, Morning Glory, Se îneacă peștișorii” sau ”Morning Glory, Morning Glory, Mă cam lasă nervișorii”.
Disponibile în toate hipermarketurile Auchan, dar și în 12 dintre magazinele de proximitate MyAuchan din Stațiile Petrom din București și Ploiești, tricourile sunt listate la prețul de 50 de lei, iar cănile la 25 lei.
Peste 300 de copii, cu vârste cuprinse între 3 și 11 ani, beneficiari ai Fundației FARA, din localitățile Baia, Preutești, Bogata și Bahna Arin, din județul Suceava, vor avea parte de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru iarnă, esențiale pentru a putea merge la școală, precum și de toate alimentele necesare unei adevărate mese de Crăciun în familie, de care cei mai mulți dintre ei nu s-ar putea bucura fără ajutor.
Produsele din campania „Morning Glory, Morning Glory, Investim în Juniory” includ, în prima etapă, o colecție de căni și tricouri, atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Toate acestea beneficiază de un design inedit și sunt inscripționate cu mesaje unice, inspirate de renumitele expresii ale lui Răzvan Exarhu, precum: „Morning Glory, Morning Glory, Stau pe spate muncitorii”, „Morning Glory, Morning Glory, Se îneacă peștișorii” sau ”Morning Glory, Morning Glory, Mă cam lasă nervișorii”.
Disponibile în toate hipermarketurile Auchan, dar și în 12 dintre magazinele de proximitate MyAuchan din Stațiile Petrom din București și Ploiești, tricourile sunt listate la prețul de 50 de lei, iar cănile la 25 lei.
Peste 300 de copii, cu vârste cuprinse între 3 și 11 ani, beneficiari ai Fundației FARA, din localitățile Baia, Preutești, Bogata și Bahna Arin, din județul Suceava, vor avea parte de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru iarnă, esențiale pentru a putea merge la școală, precum și de toate alimentele necesare unei adevărate mese de Crăciun în familie, de care cei mai mulți dintre ei nu s-ar putea bucura fără ajutor.
"Ne simțim foarte bine când facem fapte bune, de fapt, alături de audiențele pe care le facem și care cresc continuu, asta e o răsplată la fel de valoroasă pentru noi cei care ne trezim în fiecare dimineață la 5 fără un sfert. Suntem, firește și mândri să fim parte a acestui proiect generos prin care facem ceva concret pentru acei copii care se nasc cu inegalitate de șanse. Altfel spus, Morning Glory, Morning Glory, E mândri-realizatory / Și e fericiți că poate / Să ajute juniory. Mai facem, că ne place." declară Răzvan Exarhu, realizatorul emisiunii Morning Glory, Rock FM.
***
Despre Auchan Retail România
Auchan România are în portofoliu 33 de hipermarketuri Auchan, o rețea de 106 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 92 în Stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan. Cu peste 280.000 m2 suprafaţa netă de vânzare, o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune celor circa 5 milioane de locuitori din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, permanent. Pe www.auchan.ro, Auchan prezintă peste 25.000 de produse, clienții având posibilitatea de a intra în posesia comenzilor plasate online fie prin ridicare din magazin - Click&Collect, din parcarea magazinului - Auchan Drive sau prin livrare la domiciliu standard sau expres. În 2021, Auchan a obținut medalia Customers’ Friend și statutul Customers’ Friend - Superior Excellence, confirmând calitatea excelentă a relațiilor cu clienții săi. Toate magazinele, depozitele și birourile gestionate de Auchan dețin certificarea Safe Guard care confirmă respectarea și implementarea corectă a celor mai bune practici de siguranță împotriva răspândirii COVID-19.