Pe 6 martie 2023 se lansează a treia ediție a programului Pepcolandia, un program intern de responsabilitate socială al grupului PEPCO. Anul trecut, în cadrul acestui program, au fost susținute 132 de organizații nonguvernamentale în mai multe țări în care Pepco își desfășoară activitatea, 20 dintre acestea fiind din România.
 
Pepcolandia este un program dedicat activităților organizate pentru copii, susținut prin determinarea și implicarea angajaților PEPCO!

Angajații PEPCO pot propune sau pot susține idei de proiecte în numele organizațiilor nonguvernamentale locale care vizează organizarea de acțiuni de educație non-formală, desfășurate în sprijinul și cu implicarea directă a copiilor și tinerilor cu vârste până la 18 ani, proveniți din medii sociale diverse, în special copii și tineri aflați într-o situație de vulnerabilitate socială.

Și în acest an, în România, programul este implementat și gestionat de Organizația Umanitară CONCORDIA. Ediția din acest an vizează finanțarea a maxim 25 de proiecte ce urmează a fi implementate în orașele în care Pepco își desfășoară activitatea.

Organizațiile interesate să obțină o finanțare de maxim 7.500 lei pentru implementarea unor proiecte de educație non-formală sunt invitate să citească Regulamentul și, dacă întrunesc condițiile de eligibilitate, să aplice conform calendarului de mai jos:

Calendarul de desfășurare:

Etapa I: Scrisori de intenție:


• In perioada 6-10 Martie 2023, ONG-urile care au propuneri de proiecte pot trimite AICI o Scrisoare de intenție cu descrierea generală a ideii de proiect. Formularul pentru Scrisoarea de intenție este disponibil AICI

13-24 Martie 2023: Scrisorile de intenție sunt analizate de angajații Pepco România care vor vota, pe baza criteriilor de jurizare, ce proiecte vor merge în Etapa a II – a
27 Martie 2023: Anunțarea Scrisorilor selectate de către angajații Pepco România. Informarea ONG-urilor care pot depune aplicația extinsă în etapa a II-a

Etapa II: Aplicația extinsă

28 Martie – 13 Aprilie 2023: Perioada de aplicare. Formularul de aplicare va fi disponibil organizațiilor preselectate în etapa scrisorii die intenție.

19-28 Aprilie 2023: Evaluarea finală a propunerilor, cu accent pe o prezentare logică a acțiunilor și bugetului solicitat.

29 Aprilie- 3 Mai 2023: Anunțarea Câștigătorilor și semnarea contractelor

5 mai – 20 septembrie 2023: Implementarea proiectelor

20-30 Septembrie 2023:Transmiterea rapoartelor finale

Mai multe informații despre acest program pot fi cerute pe e-mail la rpopescu@pepco.eu și raluca.anca@concordia.org.ro.
 
Actualizare _Program PepcoLandia, editia a-III-a, 2023
 
Dupa parcurgerea celor doua etape ale Programului, organizatiile selectate pentru finantare in anul 2023 sunt:

  • Asociația Pastel
  • Asociatia De Dezvoltare Comunitara ,,Alexandru Cel Mare,,
  • Asociația Sellification4EDUcation
  • Clubul Copiilor Sântana, filială a Palatului Copiilor Arad
  • Organizația Națională Cercetașii Românei – Centrul Local Mircea Cel Bătrân Râmnicu Vâlcea
  • Asociatia Down Plus Bucuresti
  • Asociația pentru sprijinirea pacienților cu tuberculoză multidrog rezistentă Filiala Constanța
  • Asociația Copacul Prieteniei
  • Asociația de Ajutor AMURTEL România
  • Asociația Clubul Sportiv Amprente Moldave Tazlău
  • Organizația Națională „Cercetașii României” Centrul Local „Orizont” Brașov
  • Asociatia Oaza Arad
  • Asociația Mansio
  • Asociația The Da Vinci System
  • Asociatia Sansa Ta
  • Centrul De Zi Pentru Consiliere Și Sprijin Părinți Și Copii ”Curcubeul Cunoașterii”
  • Asociatia Suflete Verzi
  • Asociatia Zambet Si Speranta Pentru Viitor
  • Asociatia Buna Ziua Copii Din Romania
  • Asociația Lume Bună
  • Asociația Auzi Înțelegi Trăiești /AIT
  • Asociatia pentru Dezvoltare Comunitară ,,Florian Cristescu”
  • Asociatia Zestrea Bisoceana
  • Asociația Prietenii Bibliotecii Zalău
  • Asociatia FDP Protagonisti in educatie
  • Asociatia Vox Iuventutis


  • ***

    Despre PEPCO România

    Pepco este lanțul de retail european cu cea mai rapidă creștere, oferind îmbrăcăminte pentru întreaga familie și bunuri de uz casnic. Motto-ul rețelei „Descoperă calitatea, bucură-te de preț” atrage în fiecare lună milioane de clienți. Compania are aproape 3.000 de magazine și este prezentă în 17 țări din Europa. În prezent, rețeaua are peste 25.000 de angajați, dintre care aproximativ 2.970 doar în România.

    La nivel de grup, Pepco desfășoară activități extinse în domeniul dezvoltării durabile pe baza unei strategii care acoperă toate domeniile ESG. Scopul companiei este de a implementa și de a oferi clienților soluții durabile prin reducerea impactului activității asupra mediului și ajută clienții să facă alegeri mai informate și benefice pentru planetă, în fiecare zi. Din punct de vedere social, își propune să diminueze inegalitățile și să ofere șanse egale la un start bun în viața de adult copiilor și adolescenților. Nu în ultimul rând, investește în dezvoltarea angajaților și îi încurajează să se implice în acțiuni de voluntariat.

    Pentru mai multe informații accesați www.pepco.ro

    Despre Organizația Umanitară CONCORDIA

    CONCORDIA este o organizație neguvernamentală internațională, independentă, dedicată sprijinirii copiilor, tinerilor și familiilor aflate în nevoie, spre o viață mai independentă și mai responsabilă. Proiectele noastre se derulează în București, Ploiești și Ariceștii Rahtivani (județul Prahova) și Odobești (județul Dâmbovița) și se adresează unui număr de peste 2.000 de persoane în fiecare an. Pentru mai multe informații accesați www.concordia.org.ro