Signify (Euronext: LIGHT), lider mondial în domeniul iluminatului, a finalizat cu succes programul de sustenabilitate Vieți mai luminoase, o lume mai bună, reușind să își depășească majoritatea angajamentelor ambițioase stabilite în 2016, când a fost demarat. 
 
În 2020, Signify a atins neutralitatea emisiilor de carbon pentru toate operațiunile sale la nivel global și pragul de 100% pentru utilizarea energiei regenerabile , reușind, totodată să evite generarea deșeurilor în facilitățile de producție pe parcursul întregului an.
 
Cu o rată de performanță a sustenabilității de 99% în rândul furnizorilor, obiectivul de 90% stabilit pentru 2020 a fost cu mult depășit. Asigurarea unui mediu de lucru sigur și sănătos pentru angajații săi a fost una dintre prioritățile Signify, reușind totodată să înregistreze și cele mai înalte performanțe de siguranță de până acum. 
 
„Suntem încântați să anunțăm că toate angajamentele pentru 2020 au fost îndeplinite cu succes. La Signify, ne putem mândri cu obținerea unor obiective ambițioase privind amprenta de carbon, veniturile sustenabile, siguranța, responsabilitatea furnizorilor și lipsa deșeurilor”, a declarat Nicola Kimm, Șeful Departamentului de Sustenabilitate, Mediu, Sănătate și Siguranță al Signify. „Ne îmbarcăm într-o nouă călătorie pentru următorii cinci ani, cu scopul de a ne dubla impactul pozitiv asupra mediului și societății. Vom face acest lucru prin programul „Vieți mai luminoase, o lume mai bună”, care integrează scopul nostru și este parte din strategia companiei și modul în care ne desfășurăm activitatea”.
 
“Încă din prima zi, sustenabilitatea a fost parte din ADN-ul Signify: aproape 3.000 miliarde de corpuri de iluminat cu LED au fost livrate din 2015 până în prezent, împiedicând astfel eliberarea a aproximativ 73.000 de kilotone de CO2 la nivel global. Reamintesc, de asemenea, că Signify a atins încă din 2020 ținta unei amprente neutre de carbon, astfel încât 84% din încasările din anul precedent au fost generate din portofoliul de produse, sisteme și servicii sustenabile. Rămânem dedicați strategiei noastre de a crea un mediu sigur și durabil pentru noi toți și, mai ales, pentru generațiile următoare”, a spus Răzvan Copoiu, CEO Signify România și Europa de Sud-Est.
 
În septembrie 2020, Signify a lansat noul program Vieți mai luminoase, o viață mai bună 2025, care vizează dublarea impactului pozitiv asupra mediului și societății și este pe deplin aliniat cu obiectivele Națiunilor Unite privind dezvoltarea durabilă. Printre prioritățile cuprinse în acesta, se numără: dublarea ritmului de adoptare a Acordului de la Paris, a veniturilor din economia circulară, a investițiilor dedicate societății, precum și dublarea procentului femeilor aflate în poziții de conducere.
 
În semn de recunoaștere a performanțelor înregistrate, Signify a fost desemnat lider de categorie în clasamentele Dow Jones Sustainability Index, pentru al patrulea an consecutiv. Mai mult, reducerea impactului asupra mediului a plasat Signify încă o dată în topul celor mai responsabile companii, ”Climate A list”, realizată de CDP, precum și pe lista furnizorilor sustenabili.
 
Pentru mai multe informații privind performanțele înregistrate, puteți accesa site-ul oficial sau consulta Raportul anual Signify pentru 2020.

***
Signify (Euronext: LIGHT) este lider global în domeniul iluminatului pentru piaţa profesională şi de consum şi al iluminatului care utilizează Internetul Lucrurilor. Produsele noastre marca Philips, sistemele de iluminat conectat Interact şi serviciile de date aduc valoare de business și transformă viețile oamenilor în case, clădiri de birouri și spații publice. Cu vânzări de peste 6.5 miliarde de EUR în 2020, avem o echipă de aproximativ 38,000 de angajați în peste 70 de țări şi exploatăm potenţialul extraordinar al luminii pentru a îmbunătăţi vieţile oamenilor. În 2020, compania a atins neutralitatea emisiilor de carbon, a fost inclusă în Indicele de Sustenabilitate Dow Jones pentru al patrulea an consecutiv și a fost desemnată Liderul Industriei în 2017, 2018 and 2019. Știri despre Signify se regăsesc în Newsroom, pe Twitter şi pe LinkedIn. Informațiile pentru investitori pot fi găsite pe pagina Investor Relations.