• Începând cu luna aprilie vor fi disponibile primele serii de sticle cu capace atașate pentru brandurile din portofoliul de băuturi răcoritoare necarbonatate, respectiv Fuzetea si Cappy.
• Tranziția către noile ambalaje cu capac atașat se va face etapizat, în următoarea perioadă. Până la finalul anului, întregul portofoliu de băuturi carbonatate, necarbonatate și de apă va avea va avea ambalaje cu capac atașat.
• Lansarea capacelor atașate marchează un pas important în călătoria Sistemului Coca-Cola pentru dezvoltarea de ambalaje sustenabile și face parte din implementarea prevederilor referitoare la închiderea recipientelor din plastic pentru băuturi, incluse în Directiva Uniunii Europene privind materialele plastice de unică folosință, prevederi care intră în vigoare în 2024.
• Noile capace vor facilita reciclarea întregului ambalaj și au ca scop colectarea sticlelor de plastic împreună cu capacele atașate.
Sistemul Coca-Cola în România, format din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, face încă un pas spre O lume fără deșeuri (A World Without Waste) – viziunea globală pentru o economie circulară și sustenabilă: începând cu luna aprilie, Sistemul Coca-Cola introduce pe piața locală capacele care rămân atașate de sticlele din plastic.
Inițiativa este parte din tranziția pe care o face Compania Coca-Cola în toată Europa, pentru a îndeplini prevederile referitoare la închiderea recipientelor din plastic pentru băuturi, incluse în Directiva UE privind materialele plastice de unică folosință, și are scopul de a facilita colectarea și reciclarea capacelor din plastic împreună cu sticlele și de a contribui, astfel, la reducerea deșeurilor de ambalaje.
Noul design al capacelor reprezintă, totodată, și un nou pas în călătoria companiei spre sustenabilitate în ceea ce privește ambalajele – viziunea O lume fără deșeuri – care presupune un angajament global de a colecta și recicla echivalentul a 100% din ambalajele puse pe piață, până în 2030, și de a accelera demersurile pentru eliminarea deșeurilor de ambalaje.
În România, compania a început deja producția sticlelor cu noul capac atașat pentru portofoliul de băuturi răcoritoare necarbonatate, urmând ca în luna mai să înceapă tranziția și pentru sticlele de băuturi răcoritoare carbonatate.
„Suntem conștienți de rolul pe care îl avem în a ține ambalajele departe de natură. Lucrăm, prin soluții diverse, pentru a accelera tranziția către o economie circulară, în care ambalajele sunt resurse, nu deșeuri. Un rol important în strategia noastră îl au inovația și investițiile în designul ambalajelor, pentru a le face mai sustenabile și a încuraja consumatorii să colecteze pentru reciclare. Încă din 2014, am introdus, pentru apa minerală naturală, Dorna, un ambalaj inovator, realizat în proporție de 30% din plante. Am continuat cu lansarea, în 2020, a portofoliului de ape minerale naturale în 100% PET reciclat, apoi cu introducerea Keel Clip™, o alternativă de ambalaj colectiv care înlocuiește folia de plastic. În prezent, 20% din totalul portofoliului ambalat în PET este îmbuteliat în PET reciclat și 100% din portofoliul de băuturi răcoritoare al Sistemului Coca-Cola este disponibil în ambalaje reciclabile. Credem că o lume fără deșeuri este posibilă, de aceea ne vom continua eforturile pentru a atinge noi etape importante în această călătorie.” - Jovan Radosavljevic, General Manager Coca-Cola HBC România.
Soluția capacului atașat, propusă de Sistemul Coca-Cola, marchează un pas important în parcursul său. În timp ce sistemul de deschidere a sticlei rămâne neschimbat, noutatea constă în inelul care, cu ajutorul unei clape, ajută capacul să se potrivească perfect. Capacul rămâne atașat la inelul de siguranță de pe sticlă, iar clapeta asigură deschiderea sticlei într-o poziție perfectă.
„Sistemul Coca-Cola împărtășește angajamentul UE de a îmbunătăți rata de colectare și reciclare a deșeurilor de ambalaje. Obiectivul nostru este de a ajuta la eliminarea deșeurilor de ambalaje, lucrând pentru a găsi cele mai durabile soluții, astfel încât oamenii să se bucure de băuturile preferate, produse cu grijă pentru ei și ambalate cu responsabilitate față de mediul înconjurător. Noul sistem de închidere a sticlelor a fost testat în laboratorul de cercetare și dezvoltare al Companiei Coca-Cola din Bruxelles, pentru a asigura nu numai o experiență confortabilă pentru consumatori și beneficii în ceea ce privește funcționalitatea și igiena, ci și respectarea reglementărilor, precum și cele mai înalte standarde tehnice și de siguranță. Tranziția către capacele atașate reprezintă o oportunitate de a promova mesajele de reciclare, susținând eforturile noastre pentru colectarea 100% a ambalajelor, inclusiv a capacelor”. - Paris Nikolopoulos, General Manager Coca‑ Cola România.
Designul capacului este, de asemenea, conceput pentru a face reciclarea mai intuitivă, facilitând reciclarea întregului ambalaj, cu capacul acum atașat. Cercetările și testele extinse efectuate în toată Europa au contribuit la definirea și dezvoltarea unei soluții preferate de către consumatori, însoțite de comunicări clare pentru aceștia, cu privire la noul capac.
Tranziția la capacele atașate va fi susținută si de o amplă campanie de comunicare, dezvoltată în mediul digital, dar și în magazine, pentru a sprijini familiarizarea consumatorilor cu noile capace.
***
Despre Compania Coca-Cola
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.
Despre Coca-Cola HBC România
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Împreună cu clienții noștri, deservim 715 milioane de oameni, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de țări și 3 continente. Portofoliul nostru este unul dintre cele mai puternice, complexe și flexibile din industria băuturilor, oferindu-le consumatorilor branduri de prestigiu din categoriile băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și băuturi alcoolice premium. Generăm valoare pentru toți partenerii noștri prin susținerea dezvoltării socio-economice a comunităților unde ne desfășurăm activitatea și credem că a avea un impact pozitiv asupra mediului este vital pentru dezvoltarea viitoare a afacerii.
Coca-Cola HBC a fost confirmată ca fiind cea mai sustenabilă companie de băuturi din lume, conform indicilor de sustenabilitate Dow Jones (DJSI)*.
Lider al industriei locale de băuturi, cu 3 fabrici, în Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, Coca-Cola HBC România este un contributor important la dezvoltarea societății și economiei locale. Echipa Coca-Cola HBC România numără în medie, 1.455 de angajați.
Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2021, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 519 milioane de euro, echivalentul a 0,20% din PIB-ul României. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați https://ro.coca-colahellenic.com/ro/media.
*conform rezultatelor Indicilor de Sustenabilitate Dow Jones, publicate pe 9 decembrie 2022.
• Tranziția către noile ambalaje cu capac atașat se va face etapizat, în următoarea perioadă. Până la finalul anului, întregul portofoliu de băuturi carbonatate, necarbonatate și de apă va avea va avea ambalaje cu capac atașat.
• Lansarea capacelor atașate marchează un pas important în călătoria Sistemului Coca-Cola pentru dezvoltarea de ambalaje sustenabile și face parte din implementarea prevederilor referitoare la închiderea recipientelor din plastic pentru băuturi, incluse în Directiva Uniunii Europene privind materialele plastice de unică folosință, prevederi care intră în vigoare în 2024.
• Noile capace vor facilita reciclarea întregului ambalaj și au ca scop colectarea sticlelor de plastic împreună cu capacele atașate.
Sistemul Coca-Cola în România, format din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, face încă un pas spre O lume fără deșeuri (A World Without Waste) – viziunea globală pentru o economie circulară și sustenabilă: începând cu luna aprilie, Sistemul Coca-Cola introduce pe piața locală capacele care rămân atașate de sticlele din plastic.
Inițiativa este parte din tranziția pe care o face Compania Coca-Cola în toată Europa, pentru a îndeplini prevederile referitoare la închiderea recipientelor din plastic pentru băuturi, incluse în Directiva UE privind materialele plastice de unică folosință, și are scopul de a facilita colectarea și reciclarea capacelor din plastic împreună cu sticlele și de a contribui, astfel, la reducerea deșeurilor de ambalaje.
Noul design al capacelor reprezintă, totodată, și un nou pas în călătoria companiei spre sustenabilitate în ceea ce privește ambalajele – viziunea O lume fără deșeuri – care presupune un angajament global de a colecta și recicla echivalentul a 100% din ambalajele puse pe piață, până în 2030, și de a accelera demersurile pentru eliminarea deșeurilor de ambalaje.
În România, compania a început deja producția sticlelor cu noul capac atașat pentru portofoliul de băuturi răcoritoare necarbonatate, urmând ca în luna mai să înceapă tranziția și pentru sticlele de băuturi răcoritoare carbonatate.
„Suntem conștienți de rolul pe care îl avem în a ține ambalajele departe de natură. Lucrăm, prin soluții diverse, pentru a accelera tranziția către o economie circulară, în care ambalajele sunt resurse, nu deșeuri. Un rol important în strategia noastră îl au inovația și investițiile în designul ambalajelor, pentru a le face mai sustenabile și a încuraja consumatorii să colecteze pentru reciclare. Încă din 2014, am introdus, pentru apa minerală naturală, Dorna, un ambalaj inovator, realizat în proporție de 30% din plante. Am continuat cu lansarea, în 2020, a portofoliului de ape minerale naturale în 100% PET reciclat, apoi cu introducerea Keel Clip™, o alternativă de ambalaj colectiv care înlocuiește folia de plastic. În prezent, 20% din totalul portofoliului ambalat în PET este îmbuteliat în PET reciclat și 100% din portofoliul de băuturi răcoritoare al Sistemului Coca-Cola este disponibil în ambalaje reciclabile. Credem că o lume fără deșeuri este posibilă, de aceea ne vom continua eforturile pentru a atinge noi etape importante în această călătorie.” - Jovan Radosavljevic, General Manager Coca-Cola HBC România.
Soluția capacului atașat, propusă de Sistemul Coca-Cola, marchează un pas important în parcursul său. În timp ce sistemul de deschidere a sticlei rămâne neschimbat, noutatea constă în inelul care, cu ajutorul unei clape, ajută capacul să se potrivească perfect. Capacul rămâne atașat la inelul de siguranță de pe sticlă, iar clapeta asigură deschiderea sticlei într-o poziție perfectă.
„Sistemul Coca-Cola împărtășește angajamentul UE de a îmbunătăți rata de colectare și reciclare a deșeurilor de ambalaje. Obiectivul nostru este de a ajuta la eliminarea deșeurilor de ambalaje, lucrând pentru a găsi cele mai durabile soluții, astfel încât oamenii să se bucure de băuturile preferate, produse cu grijă pentru ei și ambalate cu responsabilitate față de mediul înconjurător. Noul sistem de închidere a sticlelor a fost testat în laboratorul de cercetare și dezvoltare al Companiei Coca-Cola din Bruxelles, pentru a asigura nu numai o experiență confortabilă pentru consumatori și beneficii în ceea ce privește funcționalitatea și igiena, ci și respectarea reglementărilor, precum și cele mai înalte standarde tehnice și de siguranță. Tranziția către capacele atașate reprezintă o oportunitate de a promova mesajele de reciclare, susținând eforturile noastre pentru colectarea 100% a ambalajelor, inclusiv a capacelor”. - Paris Nikolopoulos, General Manager Coca‑ Cola România.
Designul capacului este, de asemenea, conceput pentru a face reciclarea mai intuitivă, facilitând reciclarea întregului ambalaj, cu capacul acum atașat. Cercetările și testele extinse efectuate în toată Europa au contribuit la definirea și dezvoltarea unei soluții preferate de către consumatori, însoțite de comunicări clare pentru aceștia, cu privire la noul capac.
Tranziția la capacele atașate va fi susținută si de o amplă campanie de comunicare, dezvoltată în mediul digital, dar și în magazine, pentru a sprijini familiarizarea consumatorilor cu noile capace.
***
Despre Compania Coca-Cola
Coca-Cola este o companie pentru toți, care oferă produse în peste 200 de țări și teritorii. Misiunea companiei noastre este de a răcori lumea și a se implica într-o schimbare în bine. Alături de mărcile Coca-Cola, portofoliul nostru include Sprite, Fanta și alte băuturi răcoritoare. Din categoriile de apă, băuturi pentru sportivi, cafea și ceaiuri, oferim brandurile Dasani, smartwater, vitaminwater, Topo Chico, Powerade, Costa, Georgia, Gold Peak, Honest și Ayakata iar pe segmentele de băuturi nutriționale, sucuri, lapte și băuturi pe bază de plante, oferim, printre altele, brandurile Minute Maid, Simply, innocent, Del Valle, fairlife și AdeZ. Ne adaptăm în mod constant portofoliul, începând cu reducerea zahărului din băuturile noastre, până la dezvoltarea unor produse noi, inovatoare. Totodată, lucrăm pentru a avea un impact pozitiv în viețile oamenilor, în comunitate și asupra planetei, prin reaprovizionarea cu apă a surselor noastre, prin promovarea reciclării ambalajelor, practici sustenabile de aprovizionare și reducerea emisiilor de carbon pe întregul lanț de valoare. Împreună cu partenerii noștri de îmbuteliere, avem peste 700.000 de angajați, oferind oportunități economice comunităților locale din întreaga lume.
În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.coca-colacompany.com și să ne urmăriți pe Twitter, Instagram, Facebook și LinkedIn.
Despre Coca-Cola HBC România
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola. Împreună cu clienții noștri, deservim 715 milioane de oameni, acoperind o vastă arie geografică, în 29 de țări și 3 continente. Portofoliul nostru este unul dintre cele mai puternice, complexe și flexibile din industria băuturilor, oferindu-le consumatorilor branduri de prestigiu din categoriile băuturi carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri, cafea și băuturi alcoolice premium. Generăm valoare pentru toți partenerii noștri prin susținerea dezvoltării socio-economice a comunităților unde ne desfășurăm activitatea și credem că a avea un impact pozitiv asupra mediului este vital pentru dezvoltarea viitoare a afacerii.
Coca-Cola HBC a fost confirmată ca fiind cea mai sustenabilă companie de băuturi din lume, conform indicilor de sustenabilitate Dow Jones (DJSI)*.
Lider al industriei locale de băuturi, cu 3 fabrici, în Ploiești, Timișoara și Poiana Negrii, Coca-Cola HBC România este un contributor important la dezvoltarea societății și economiei locale. Echipa Coca-Cola HBC România numără în medie, 1.455 de angajați.
Conform studiului „Impactul socio-economic al Sistemului Coca-Cola în România", realizat pe baza datelor financiare din 2021, prezența acestui sistem pe piața locală generează o valoare adăugată de 519 milioane de euro, echivalentul a 0,20% din PIB-ul României. Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați https://ro.coca-colahellenic.com/ro/media.
*conform rezultatelor Indicilor de Sustenabilitate Dow Jones, publicate pe 9 decembrie 2022.