Sâmbătă, 2 octombrie, 200 de constănțeni au participat la acțiunea de ecologizare a plajelor din Constanța, #Mulțumesc! Plaja ta, o inițiativă City Park Mall, organizată în parteneriat cu Asociația Constanța ReStart și Zoom Beach. Voluntarii au ecologizat zona dintre plajele Modern și Reyna - Plaja Modern, Plaja Neversea, Zoom Beach, Plaja Trei Papuci. La finalul acțiunii, 3 tone de deșeuri au fost colectate de pe plaje, cele mai întâlnite fiind materialele plastice – pungi, capace, pahare, paie, recipiente, dar și mucurile de țigară și hârtia.
Acțiunea de ecologizare face parte din campania #Mulțumesc! Plaja Ta, derulată pentru a ne bucura de plaje curate și a a încuraja un comportament responsabil față de plaje și mediul marin, cu mai puține deșeuri. În următoarele luni, în continuarea campaniei, City Park Mall va sprijini acțiunea de plantare de copaci a Asociației Constanța ReStart în Ovidius Park.
#Mulțumesc! Plaja Ta, o campanie pentru plaje mai curate
Campania continuă demersul de conștientizare a unui comportament responsabil față de mediu Tu ce vrei să simți pe plajă?, prin care, în august 2020, au fost colectate 9.500 de chiștocuri de țigară de pe plaja ZOOM Beach. Resturile de tutun colectate au fost transformate de artista Maria Teodorescu în opere de artă și scoase la licitație de City Park Mall, sumele obținute fiind donate Asociației Constanța ReStart pentru o acțiune de plantare de arbori în Parcul Universității Ovidius.
Natura unui MULȚUMESC!
Inițiativa #Mulțumesc! Plaja Ta face parte din campania Natura unui MULȚUMESC!, un demers la nivelul tuturor centrelor comerciale din grupul NEPI Rockcastle care constă în implementarea unui sistem de colectare selectivă pentru reciclarea corectă a deșeurilor menajere, reducerea plasticului și a risipei alimentare din food court-urile tuturor centrelor comerciale atât din România, cât și la nivel de grup. În plus, ca parte integrantă a campaniei de colectare selectivă, pe toată durata lunii iunie, în jurul Zilei Mondiale a Mediului, au fost organizate activități de ecologizare și conștientizare față de problemele de mediu în majoritatea centrelor comerciale din portofoliul companiei.
#ResponsiblyTogether
Toate proiectele de responsabilitate socială ale grupului, implementate la nivel regional, inclusiv pe piața din România, sunt comunicate sub umbrela #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună), platforma de responsabilitate socială a NEPI Rockcastle. Responsabili, Împreună reprezintă angajamentul asumat la nivel de grup, dezvoltat și implementat prin intermediul centrelor comerciale din portofoliul companiei, de a susține comunitățile locale, de a reuni și a promova inițiative care definesc pilonii strategiei de sustenabilitate a companiei, precum educația, comunitatea și protecția mediului.
Puteți urmări toate campaniile City Park Mall pe https://city-park.ro/ și pe paginile de Facebook și Instagram.
***
Despre City Park Mall
Inaugurat în 2008, City Park Mall este principalul mall din oraș, punând la dispoziția vizitatorilor un mix de branduri de renume și opțiuni variate pentru petrecerea timpului liber. De la momentul deschiderii, centrul comercial și-a dublat capacitatea închiriabilă la 51.700 mp, găzduind peste 200 de magazine de modă, frumusețe, de sport, copii și timp liber. Printre acestea se numără și zeci de branduri exclusive. Anna Cori, BSB, Reserved, Mohito, Guess, Tommy Hilfiger, Victoria Gallery, Calzedonia, Musette, Obsentum, Beautik Haute Parfumerie, Kiehl’s, Il Passo, Magazinul Certificat LEGO, Zara Home sunt doar câteva dintre brandurile care se găsesc numai la City Park Constanța. Mixului de magazine i se adaugă și servicii variate precum Anastasia Beverly Hills, Nomasvello, World Class, Locar Wash, Christian Tour, curățătoria 5asec, servicii de ceasornicărie și croitorie, precum și un punct de încărcare E-charge pentru mașinile electrice. În urma unui amplu proces de reconfigurare, City Park Mall pune la dispoziția clienților o zonă de food-court extinsă cu o gamă bogată de restaurante, un spațiu de relaxare (seating area) dublat, precum și peste 250 de noi locuri de parcare, dispuse pe 2 etaje.
În 2021, City Park Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță.
Acțiunea de ecologizare face parte din campania #Mulțumesc! Plaja Ta, derulată pentru a ne bucura de plaje curate și a a încuraja un comportament responsabil față de plaje și mediul marin, cu mai puține deșeuri. În următoarele luni, în continuarea campaniei, City Park Mall va sprijini acțiunea de plantare de copaci a Asociației Constanța ReStart în Ovidius Park.
#Mulțumesc! Plaja Ta, o campanie pentru plaje mai curate
Campania continuă demersul de conștientizare a unui comportament responsabil față de mediu Tu ce vrei să simți pe plajă?, prin care, în august 2020, au fost colectate 9.500 de chiștocuri de țigară de pe plaja ZOOM Beach. Resturile de tutun colectate au fost transformate de artista Maria Teodorescu în opere de artă și scoase la licitație de City Park Mall, sumele obținute fiind donate Asociației Constanța ReStart pentru o acțiune de plantare de arbori în Parcul Universității Ovidius.
Natura unui MULȚUMESC!
Inițiativa #Mulțumesc! Plaja Ta face parte din campania Natura unui MULȚUMESC!, un demers la nivelul tuturor centrelor comerciale din grupul NEPI Rockcastle care constă în implementarea unui sistem de colectare selectivă pentru reciclarea corectă a deșeurilor menajere, reducerea plasticului și a risipei alimentare din food court-urile tuturor centrelor comerciale atât din România, cât și la nivel de grup. În plus, ca parte integrantă a campaniei de colectare selectivă, pe toată durata lunii iunie, în jurul Zilei Mondiale a Mediului, au fost organizate activități de ecologizare și conștientizare față de problemele de mediu în majoritatea centrelor comerciale din portofoliul companiei.
#ResponsiblyTogether
Toate proiectele de responsabilitate socială ale grupului, implementate la nivel regional, inclusiv pe piața din România, sunt comunicate sub umbrela #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună), platforma de responsabilitate socială a NEPI Rockcastle. Responsabili, Împreună reprezintă angajamentul asumat la nivel de grup, dezvoltat și implementat prin intermediul centrelor comerciale din portofoliul companiei, de a susține comunitățile locale, de a reuni și a promova inițiative care definesc pilonii strategiei de sustenabilitate a companiei, precum educația, comunitatea și protecția mediului.
Puteți urmări toate campaniile City Park Mall pe https://city-park.ro/ și pe paginile de Facebook și Instagram.
***
Despre City Park Mall
Inaugurat în 2008, City Park Mall este principalul mall din oraș, punând la dispoziția vizitatorilor un mix de branduri de renume și opțiuni variate pentru petrecerea timpului liber. De la momentul deschiderii, centrul comercial și-a dublat capacitatea închiriabilă la 51.700 mp, găzduind peste 200 de magazine de modă, frumusețe, de sport, copii și timp liber. Printre acestea se numără și zeci de branduri exclusive. Anna Cori, BSB, Reserved, Mohito, Guess, Tommy Hilfiger, Victoria Gallery, Calzedonia, Musette, Obsentum, Beautik Haute Parfumerie, Kiehl’s, Il Passo, Magazinul Certificat LEGO, Zara Home sunt doar câteva dintre brandurile care se găsesc numai la City Park Constanța. Mixului de magazine i se adaugă și servicii variate precum Anastasia Beverly Hills, Nomasvello, World Class, Locar Wash, Christian Tour, curățătoria 5asec, servicii de ceasornicărie și croitorie, precum și un punct de încărcare E-charge pentru mașinile electrice. În urma unui amplu proces de reconfigurare, City Park Mall pune la dispoziția clienților o zonă de food-court extinsă cu o gamă bogată de restaurante, un spațiu de relaxare (seating area) dublat, precum și peste 250 de noi locuri de parcare, dispuse pe 2 etaje.
În 2021, City Park Mall a primit reconfirmarea Certificatului de Conformitate COVID-19 din partea Safe Asset Group (SAG). Obținerea acestei acreditări este dovada că centrul comercial funcționează în conformitate cu standardele sanitare internaționale și le oferă clienților o experiență de shopping în siguranță.