Pe 7 decembrie va avea loc evenimentul „The Future of Creativity – Kindful Brands”, organizat de Love and Lobby în parteneriat cu Media Image Factory, cu sprijinul Seneca AntiCafe, The Alternative School și Cannes Lions Romania.
Evenimentul face focus pe un subiect intens dezbătut: „socialul față în față cu economicul” și îşi propune să demitizeze clișeele care poziționează CSR-ul drept un instrument exclusiv PR-istic sau cele care pun semnul egal între social și familia conceptuală a lui “gratis / pomană / de căpătat”.
Kindful Brands își propune să aducă o perspectivă documentată, contemporană, cu exemple de la cele mai relevante festivaluri de creativitate, la nivel internațional, în privința conceptului de Social, de “Goodvertising ” în brand-building, marketing, comunicare și dincolo de ele.
Prin eveniment, se dorește o clarificare privind rolul pe care socialul îl joacă nu doar în industria comunicării, ci și în modelul construcției business-urilor contemporane, în maniera futuristă în care se face astăzi arhitectura de brand de către companiile inteligente, care știu să scaneze viitorul. Se va vorbi, de asemenea, despre modul în care brandurile comunică astăzi cu audienţele lor.
Invitatul special al evenimentului este Tahaab Rais, unul dintre cei mai premiați strategi din Orientul Mijlociu, cu performanțe constante la Dubai Lynx şi Effie.
O întreagă secțiune este dedicată exemplelor de bune practici din România, în panelul prezidat de Nicoleta Talpeș, fondatorul Media Image Factory. Această secțiune a evenimentului va face o introducere în lumea brandurilor locale care au înțeles să practice un business responsabil, de a se implica în nevoile societății și de a găsi soluții pentru rezolvarea lor.
În cadrul evenimentului vor fi prezentate trenduri globale în creativitatea socială, ilustrate de case-uri premiate la festivalurile Cannes Lions, Eurobest și Dubai Lynx, în prezentările lui Tahaab Rais, Teodorei Migdalovici, a celor de la Above 106, dar și în cea a Alinei Damaschin - jurat român la PR Lions, și a Andreei Ghenoiu, jurat Promo& Activation - Eurobest.
***
Despre Tahaab Rais
Tahaab este Regional Head of Strategic Planning and Truth Central Director, FP7/MENA. Este cel mai premiat strateg din regiunea MENA şi recent a fost recunoscut la nivel global ca Numărul unu în topul directorilor de strategie, în The Directory Big Won Rankings 2015.
Despre Teodora Migdalovici
Teodora Migdalovici a preluat reprezentanța Lions Festivals în România din 2004. A promovat în jurii peste 30 de vârfuri ale industriei locale de creativitate, a fondat cea mai premiată şcoală de gândire creativă din Estul Europei şi a fost catalizatorul apariţiei LIONS PR drept categorie independentă la Cannes, unde a şi facilitat prezenţa primului român într-un juriu de o asemenea magnitudine, înainte ca industria să câştige primul gold. Din 1998 face ambasadoriat pentru creativitate, sub influenţa principiului Love & Lobby.
Despre Nicoleta Talpeş
Nicoleta Talpes este de 10 ani Managing Partner al Media Image Factory, singura agenție de comunicare din România specializată în dezvoltarea proiectelor sociale. Proiectele sale oferă expertiză în domeniul educației (companii și școli la nivel național), cultură (teatru și film), ecologie și tehnologie ecologică. Inițiativa sa preferată este CharityGift.ro, primul magazin online de caritate din România, dezvoltat alături de o sută de voluntari, atât locali, cât și străini.
Despre Alina Damaschin
Alina Damschin are o experiență de 19 ani în comunicare. După ani de publicitate, în agenții precum D’Arcy, Saatchi & Saatchi și Lowe, unde a coordonat proiecte de comunicare integrată pentru branduri internaționale și locale, Alina a intrat în PR mai întâi ca Managing Director, apoi ca partener în cadrul Rogalski Damaschin Public Relations. Anul acesta a reprezentat România în juriul Lions PR de la Cannes.
Despre Andreea Ghenoiu
Andreea Ghenoiu lucrează de peste 12 ani în publicitate și, de trei ani, este Group Creative Director la Jazz unde a lucrat pe branduri naționale și internaționale precum Avon, Groupe Societe Generale, Provident, Muller, Medlife, PepsiCo. În ultimii trei ani, Jazz a devenit una dintre cele mai premiate agenții independente din România, reușind în 2016 să obțină primul leu de aur la Cannes, pentru o agenție românească independentă. Andreea a inițiat și a lucrat la proiectul câștigător – “Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia” – prima campanie care a schimbat o lege în România cu 0 buget. Anul acesta va reprezenta România la Eurobest, în secțiunea Promo & Activation.
Programul evenimentului:
SPECIAL GUEST
Tahaab Rais, FP7 MENA – How social can make profit through creativity?
Teodora Migdalovici – Kindful brands: A new heart set in the brand architecture & in the product structure
Social thinking in Cannes & Eurobest 2017
Above 106 – The very best of The Alternative School
Mirela Podea – Social media & social economics
Miruna Mihalache – Every penny counts
Ruxandra Besciu – Design feeling & social dimension
Mihaela Paduraru, The Product of the Year: Innovation from a social perspective
Andreea Ghenoiu, Jazz, The Romanian juror at Eurobest 2017, Promo & Activation in dialogue with Alina Damaschin, The Romanian Juror at Cannes Lions 2017
Social empathy – a jury perspective. How social looks like from the Eurobest & Cannes jury rooms
Nicoleta Talpeş - Debate: Local brands that went social & are happily thriving
Local companies case studies & special guests
Evenimentul va avea loc la Seneca AntiCafe începând cu ora 14:00.
Taxa de prarticipare este 50E
* Finaliștii și câștigătorii Cannes Lions & Eurobest 2017– intrarea liberă
* Veteranii The Alternative School – 25E
Confirmarea participării se face la adresa win@canneslions.ro