Sâmbăta aceasta, membrii echipei Good Gaming League vor juca cele mai cunoscute jocuri video împreună cu părinții lor într-un eveniment unic realizat de Gaming Marathon și conectat de Vodafone. Fanii CS:Go, Fortnite, Brawl Stars, Minecraft and Call of Duty vor putea să urmărească stream-uri interactive pe tot parcursul zilei.
 
Sub conceptul „Dacă ne putem juca împreună, putem crește împreună”, Vodafone România aduce părinții și copiii de aceeași parte a frontului de joc. În acest weekend, sămbătă, fanii jocurilor video sunt invitați la un eveniment online distractiv și interactiv.
 
Membrii echipei „Good Gaming League” vor juca cele mai cunoscute jocuri video împreună cu părinții lor într-un eveniment unic găzduit de Gaming Marathon și conectat de Vodafone. Participanții vor avea ocazia de a descoperi poveștile din spatele succesului jucătorilor și importanța gaming-ului responsabil. 
 
Fanii vor putea urmări stream-uri exclusive de la Jaxi, Antonia, Gannicus, IceManLucky, ZaSami, AmyClaire și Mădălin (echipa Good Gaming League). De exemplu, Jaxi și tatăl său vor juca împreună Counter-Strike 1.6 și Counter-Strike: Global Offensive. Echipa lor va lupta împotriva comunității lui Jaxi. 
 
În aceeași zi, participanții vor avea oportunitatea să participe la un stream în care Antonia va discuta cu mama ei despre susținerea pe care i-a oferit-o în cariera de gamer & streamer. 
 
În plus, fanii Brawl Stars vor avea ocazia să participe la un turneu unic. Mădălin își așteaptă fanii și urmăritorii să intre, alături de un părinte, în competiția „Brawl stars 2v2”.
 
„Vrem să îi încurajăm pe părinți să împărtășească momente plăcute de jocuri video cu fiii și fiicele lor, la fel cum și noi jucam șah sau rummy cu părinții noștri. Cu siguranță, toți ne amintim acele momente dragi petrecute împreună. Cu ajutorul jocurilor video, părinții pot construi o conexiune și o comunicare mult mai puternice cu cei mici. Și, în același timp, pot afla, fără a fi intruzivi, ce anume le atrage atenția copiilor”, a declarat Laura Barbu, Director Brand & Marketing Communication, Vodafone România.
 
Gaming Marathon connected by Vodafone va avea loc sâmbăta aceasta și va conține transmisiuni live pe tot parcursul zilei pe canalele de streaming ale jucătorilor. Fanii vor avea oportunitatea să participe la runde intensive de CS:Go, Fortnite, Brawl Stars, Minecraft and Call of Duty. Programul complet, dar și mai multe informații sunt disponibile aici
 
***
Despre Vodafone
Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun” care permite o societate digitală incluzivă și durabilă. Experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate – așa cum a fost demonstrate clar în cazul Covid-19 - și avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.
 
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 48 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 49 de rețele mobile partenere. La 31 martie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 123 milioane de dispozitive IoT conectate.
 
Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile noastre de maternitate și concediu parental, prin furnizarea de oportunități multiple de dezvoltare femeilor cu ajutorul conexiunilor mobile și fixe, precum și prin îmbunătățirea accesului la educație și abilități digitale pentru femei și pentru societate, în general. Apreciem și tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie. 
 
Totodată, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră cu 50% până în 2025, până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 și până în iulie 2021 în Europa, reutilizând, revânzând sau reciclând 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.