În luna iulie, Vulcan Value Centre a inaugurat o pictură murală realizată de artistul Lucian Niță (Casele cu Ochi Închiși), în cadrul unei campanii lansate în luna iunie, cu ocazia Zilei Mondiale a Mediului. Inițiativa centrului comercial face parte din campania de grup „Natura unui MULȚUMESC”. Astfel, Vulcan Value Centre a lansat un concurs dedicat artiștilor locali, de a propune un concept inedit de reamenajare a spațiului verde din jurul centrului comercial, care a fost transformat într-o adevărată oază de verdeață și răcorire pentru clienți.
Pictura este realizată de către Lucian Niță (Casele cu Ochi Închiși), artistul fiind desemnat câștigătorul concursului de artă urbană cu tema #ResponsiblyTogether, organizat de Vulcan Value Centre pe pagina de Facebook. Propunerea lui Lucian a fost favorita publicului și poate fi admirată într-o zonă cu vizibilitate maximă, în apropierea stațiilor de încărcare pentru mașini electrice din parcarea centrului comercial. Vulcan Value Center oferă soluții sustenabile pentru șoferii eco-friendly, care vor găsi 9 stații de încărcare pentru mașinile electrice. Muralul vine, astfel, în perfectă completare a spațiului, imaginea pictată ilustrând grija pentru mediu.
Toate proiectele de responsabilitate socială Vulcan Value Centre fac parte din platforma #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună). Aceasta reprezintă angajamentul centrului comercial la nivel de grup pentru susținerea și dezvoltarea comunităților. Platforma reunește toate inițiativele dedicate pilonilor de sustenabilitate precum educația, comunitatea și protecția mediului.
Natura unui MULȚUMESC! - un demers ambițios de colectare selectivă a deșeurilor din 20 de centre comerciale
Începând din noiembrie 2020, Vulcan Value Centre a implementat campania „Natura unui MULȚUMESC”, inițiativă ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă pe spațiile comune (galerii comerciale) și educarea publicului pentru colectarea selectivă a deșeurilor și reducerea plasticului și a risipei.
Recent, proiectul a fost recompensat cu Premiul GOLD for Best Practices in Community Involvement – Categoria Mediu – Managementul Deșeurilor, distincție oferită de publicația Community Index, primul și singurul index al programelor şi proiectelor derulate de companiile din România pentru a investi în comunităţi, studiu care analizează peste 500 de proiecte de CSR la nivel local implementate în ultimele 12 luni.
Pictura este realizată de către Lucian Niță (Casele cu Ochi Închiși), artistul fiind desemnat câștigătorul concursului de artă urbană cu tema #ResponsiblyTogether, organizat de Vulcan Value Centre pe pagina de Facebook. Propunerea lui Lucian a fost favorita publicului și poate fi admirată într-o zonă cu vizibilitate maximă, în apropierea stațiilor de încărcare pentru mașini electrice din parcarea centrului comercial. Vulcan Value Center oferă soluții sustenabile pentru șoferii eco-friendly, care vor găsi 9 stații de încărcare pentru mașinile electrice. Muralul vine, astfel, în perfectă completare a spațiului, imaginea pictată ilustrând grija pentru mediu.
Toate proiectele de responsabilitate socială Vulcan Value Centre fac parte din platforma #ResponsiblyTogether (Responsabili, Împreună). Aceasta reprezintă angajamentul centrului comercial la nivel de grup pentru susținerea și dezvoltarea comunităților. Platforma reunește toate inițiativele dedicate pilonilor de sustenabilitate precum educația, comunitatea și protecția mediului.
Natura unui MULȚUMESC! - un demers ambițios de colectare selectivă a deșeurilor din 20 de centre comerciale
Începând din noiembrie 2020, Vulcan Value Centre a implementat campania „Natura unui MULȚUMESC”, inițiativă ce are drept scop crearea infrastructurii pentru colectarea selectivă pe spațiile comune (galerii comerciale) și educarea publicului pentru colectarea selectivă a deșeurilor și reducerea plasticului și a risipei.
Recent, proiectul a fost recompensat cu Premiul GOLD for Best Practices in Community Involvement – Categoria Mediu – Managementul Deșeurilor, distincție oferită de publicația Community Index, primul și singurul index al programelor şi proiectelor derulate de companiile din România pentru a investi în comunităţi, studiu care analizează peste 500 de proiecte de CSR la nivel local implementate în ultimele 12 luni.
Mai multe informații despre campaniile și promoțiile în desfășurare descoperiți aici.