In cadrul unui nou interviu "Non-profit, dar Pro-dezvoltarea durabila!", Societal discuta impreuna cu Paula Lupu, International Relations Executive in cadrul ADVICE Students despre misiunea si proiectele organizatiei, dar si despre dorinta de a oferi ceva inapoi comunitatii.


Care este misiunea ADVICE Students?
"ADVICE Students exista pe piata ONG-urilor romanesti de 8 ani de zile. Principala noastra misiune este de a crea oameni revolutionari, axati pe creativitate."

Ce tipuri de proiecte desfasurati si care este scopul acestora?
"Proiectele noastre sunt Teach-Me, Think Strategy, CreativityBlueprints, Imprint sau AdRev, care tocmai a fost. S-a desfasurat ca o serie de 6 conferinte despre publicitate. La AdRev au participat si participa in fiecare an mai-marii industriei, ca Bogdan Naumovici sau Sorin Psatta. Un alt proiect al nostru ar fi Plant Your Brand, o scoala eco publicitara. S-a desfasurat in anul 2009 in Delta Dunarii iar principalul sau scop a fost sa redam societatii ceea ce-i luam. Principalul nostru sponsor a fost Petrom. Ca un studiu de caz, Petrom se bucura de petrolul extras, dar vrea sa dea si ceva inapoi comunitatii si proiectul nostru a fost principalul mod prin care a facut asta. Asta apropo de proiecte care au ca nisa dezvoltarea durabila."


Paula Lupu, International Relations Executive in cadrul ADVICE Students


Interviul complet poate fi vizionat aici.

***
Seria de interviuri "Non-profit, dar Pro-dezvoltarea durabila"
Societal invita organizatiile societatii civile la un dialog pe tema dezvoltarii durabile pornind de la propriile activitati, proiecte si experiente. Startul campaniei este dat de 30 de ONG-uri, care explica intr-o serie de interviuri care este contributia lor la dezvoltarea durabila. Campania invita toate organizatiile non-profit interesate de demersul Societal sa promoveze principiile dezvoltarii durabile. Detaliile despre cum se pot implica ONG-urile sunt disponibile pe pagina campaniei.