Cristina Loghin, reprezentant al Asociatiei Progenies vorbeste despre transferul intre generatii, ca obiectiv cental al organizatiei intr-un interviu acordat proiectului Societal pentru campania "Non-profit, dar Pro-dezvoltarea durabila!".

Care este misiunea asociatiei?
„Asociatia Progenies este o asociatie nou infiintata. Misiunea ei este transferul de know-how intre generatii, de la cei mai in varsta catre cei tineri si invers. Are un scop ambitios, de aceea nu are granite.”


Care este profilul publicului vostru tinta?
„Publicul tinta este cel care doreste sa fie smart dar in actiune, sa schimbe ceva, sa nu fie conformist si sa aduca o valoare care deocamdata as indrazni sa spun nu exista incorsetata in tipare in acest moment. Are la baza fundamente etice, filosofice, economice si vrea sa atraga publicul tanar dar si cel care a trecut in a doua tinerete in domeniile de cercetare. Vrea sa fie rebel, vrea sa fie nonconformist dar in acelasi timp sa pastreze si sa transmita o morala de viata, de cultura, de civilizatie.”


Ce isi propune asociatia pentru viitor?
„Vrem sa ne implicam in domeniul dezvoltarii economiei sociale dar si in protejarea mediului. Denumirea asociatiei Progenies vine din latina si inseamna „din neam in neam”, deci vorbim despre un transfer intre generatii. Noi, fondatorii ei si cei cu care incepem actiunile vrem ca ea sa nu ramana aici, ci sa mearga din generatie in generatie atat in Romania cat si in afara granitelor.”

Cristina Loghin, Asociatia Progenies


Interviul complet poate fi vizualizat aici.


***
Seria de interviuri "Non-profit, dar Pro-dezvoltarea durabila"
Societal invita organizatiile societatii civile la un dialog pe tema dezvoltarii durabile pornind de la propriile activitati, proiecte si experiente. Startul campaniei este dat de 30 de ONG-uri, care explica intr-o serie de interviuri care este contributia lor la dezvoltarea durabila. Campania invita toate organizatiile non-profit interesate de demersul Societal sa promoveze principiile dezvoltarii durabile. Detaliile despre cum se pot implica ONG-urile sunt disponibile pe pagina campaniei.