âIncercarea de a schimba mentalitatea romanului este una din motivatiile mele personale. Toate obiectivele se pot ideplini, prin munca asidua, cu rezultate treptate.â - Ana-Maria Gate, Marketing Manager La Fantana
Dragos Tuta: Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR?
Ana-Maria Gate: Cu o vechime de 10 ani in companie, din care 9 in cadrul departamentului Marketing, am preluat treptat atributiile de CSR, in faza de inceput pentru a dezvolta strategia, apoi de a implementa primele programe dedicate si apoi de comunicare interna si externa.
Dragos T: Ce reprezinta pentru tine CSR-ul din punct de vedere al motivatiei personale?
Ana-Maria G: Incercarea de a schimba mentalitatea romanului este una din motivatiile mele personale. Toate obiectivele se pot ideplini, prin munca asidua, cu rezultate treptate. Nimic nu se schimba peste noapte. Rezultatele bune ale unui proiect vor aduce multa deschidere chiar de la faza de inceput al unui nou program de dezvoltare CSR. Romanii nu mai au nici o asteptare de la societate si doar prin exemplu personal poti arata ca se pot schimba lucruri.
Dragos T: Ce faci tu la birou, care sunt preocuparile majore de pe agenda ta de business (dincolo de mail-uri si intalniri)?
Ana-Maria G: Dezvolt si coordonez proiectele de marketing, comunicare si CSR ale companiei La Fantana astfel incat consumatorii sa inteleaga ca aceasta companie care este numarul 1 pe piata romaneasca isi doreste nu doar sa vanda, ci sa si educe consumatorii despre consumul responsabil de apa, o resursa ce in Romania nu este inca apreciata si pusa in valoare.
Dragos T: Crezi ca e nevoie de promovarea profesiei de Coordonator de CSR? Daca da, ce ai face pentru asta intr-o lume ideala, in care ai avea toate resursele necesare?
Ana-Maria G: Promovarea profesiei de Coordonator CSR se poate face doar prin demonstrarea importantei obiectivelor de CSR ce pot ajuta compania si pot aduce beneficii societatii in care traim. Promovarea rezultatelor obtinute de coordonatorii de CSR in cadrul proiectelor punctuale este o buna carte de vizita pentru aceasta profesie.
Cititi interviul integral aici.
Dragos Tuta: Cum ai ajuns sa lucrezi in domeniul CSR?
Ana-Maria Gate: Cu o vechime de 10 ani in companie, din care 9 in cadrul departamentului Marketing, am preluat treptat atributiile de CSR, in faza de inceput pentru a dezvolta strategia, apoi de a implementa primele programe dedicate si apoi de comunicare interna si externa.
Dragos T: Ce reprezinta pentru tine CSR-ul din punct de vedere al motivatiei personale?
Ana-Maria G: Incercarea de a schimba mentalitatea romanului este una din motivatiile mele personale. Toate obiectivele se pot ideplini, prin munca asidua, cu rezultate treptate. Nimic nu se schimba peste noapte. Rezultatele bune ale unui proiect vor aduce multa deschidere chiar de la faza de inceput al unui nou program de dezvoltare CSR. Romanii nu mai au nici o asteptare de la societate si doar prin exemplu personal poti arata ca se pot schimba lucruri.
Dragos T: Ce faci tu la birou, care sunt preocuparile majore de pe agenda ta de business (dincolo de mail-uri si intalniri)?
Ana-Maria G: Dezvolt si coordonez proiectele de marketing, comunicare si CSR ale companiei La Fantana astfel incat consumatorii sa inteleaga ca aceasta companie care este numarul 1 pe piata romaneasca isi doreste nu doar sa vanda, ci sa si educe consumatorii despre consumul responsabil de apa, o resursa ce in Romania nu este inca apreciata si pusa in valoare.
Dragos T: Crezi ca e nevoie de promovarea profesiei de Coordonator de CSR? Daca da, ce ai face pentru asta intr-o lume ideala, in care ai avea toate resursele necesare?
Ana-Maria G: Promovarea profesiei de Coordonator CSR se poate face doar prin demonstrarea importantei obiectivelor de CSR ce pot ajuta compania si pot aduce beneficii societatii in care traim. Promovarea rezultatelor obtinute de coordonatorii de CSR in cadrul proiectelor punctuale este o buna carte de vizita pentru aceasta profesie.
Cititi interviul integral aici.