ADfel, singurul eveniment dedicat publicitatii neconventionale si organizat in perioada 13 – 19 august in club Fabrica, va dedica in acest an primele trei zile activitatilor culturale si sociale.

Dupa ce, la editiile anterioare, numeroase organizatii din zona sociala, culturala, ecologica sau educationala au avut oportunitatea de a se promova si de a aduna foarte multi fani sau pasionati de astfel de initiative, anul acesta ele vor avea la dispozitie mai multe zile pentru a organiza actiuni de comunicare in cadrul ADfel, sub umbrela Zilelor Culturale la ADfel.

Astfel, in perioada 13-15 august, in Club Fabrica se vor afla atat branduri curajoase a caror prezenta la ADfel a devenit deja traditie in ziua culturala, cat si organizatii ce urmaresc sa isi comunice pentru prima data lucrarile, realizarile si proiectele unui public numeros, prin intermediul unor experiente neconventionale.

Pana pe data de 25 iulie, toate organizatiile a caror activitate se incadreaza in zonele culturale, sociale, educationale sau ecologice si isi doresc sa participe la cea de-a saptea editie ADfel, isi pot exprima intentia la adresa ADfel@IQads.ro. E-mailul trebuie sa contina o descriere a organizatiei si a proiectelor desfasurate, precum si doua propuneri de activari neconventionale in cadrul evenimentului, urmand ca cele mai interesante dintre ele sa fie selectate si incluse programul Zilelor Culturale.


###
IQads este cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea. Din portofoliul companiei Blue Idea face parte si SMARK, comunitatea profesionistilor in marketing din Romania.


Sursa: IQads