Suntem norocosi! Anul acesta vin la Conferinta pentru a vorbi despre ceea ce stiu sa faca cel mai bine fundraiseri, directori si jurnalisti cu experiente si succese care va dau energie si idei pentru un an intreg de fundraising in propria organizatie. Iata-i doar pe cativa dintre ei:
– Nick Allen (Alma Global Consulting) este consultant si fundraiser international cu o experienta impresionanta in atragerea de fonduri si fundraising online. Cateva din organizatiile cu care lucreaza: Amnesty International UK, Habitat for Humanity International, UNICEF, World Vision, World Society for the Protection of Animals.
– Georgiana Ilie (Decat o Revista, Esquire) este un jurnalist daruit si ancorat in domeniul ONG. Tine frecvent workshopuri de storytelling pentru organizaÈii neguvernamentale Èi antreprenori sociali, pentru a-i ajuta sÄ îÈi spunÄ mai eficient, relevant Èi convingÄtor povestea schimbÄrii sociale pe care o fac.
– Magor Csibi (WWF) si Dana Caratas (WWF) vor reprezenta WWF in calitate de director si coordonator fundraising. WWF testeaza metode de fundraising care par indraznete pentru orice organizatie, cu atat mai mult pentru una de mediu. Campania online ”Adopta un urs” si recent Campania de debit direct sunt door doua exemple.
– Cristiana Ionescu (Dreamcatchers) fundraiser si consultant de peste 10 ani. A lucrat cu organizatii mari si mici din Romania (SOS Satele Copiilor, Hospice Casa Sperantei, Telefonul Copilului, etc), este pasionata de friendraising si fundraising.
– Gabriela Tokes (Hospice Casa Sperantei) face fundraising cu multa energie si dedicatie de peste 10 ani pentru Hospice. Oamenii de-acolo se mobilizeaza pentru a sprijini organizatia – cu bani, cu idei, cu retea sociala. Gabi e unul dintre oamenii cheie care i-a convins pe brasoveni ca Hospice e al intregii comunitati.
Conferinta are 16 ateliere, pe care le puteti vedea descrise pe scurt in agenda. Iata cateva lucruri pe care le veti afla in ateliere:
– de ce nu puteti ignora noile tehnologii si cum transforma ele atragerea de fonduri
– cum faceti povestea voastra de fundraising reala si convingatoare
– de ce fundraisingul in provincie nu e un mit, ci o realitate…promitatoare
– de ce fundraisingul de la indivizi a urcat in lista de prioritati a organizatiilor care atrag fonduri in Romania
– ce sume se strang de la donatorii individuali si ce metode functioneaza in Romania
– de ce ne e frica de esecuri in fundraising si ce e pozitiv in ele?
Daca sunteti directori va propunem 4 ateliere croite pe nevoile managementului si care va vor ajuta sa:
– intelegeti mai bine care e rolul directorului/presedintelui in suceesul atragerii de fonduri
– sa faceti diferenta intre un obiectiv de fundraising care stimuleaza echipa vs unul care darama echipa
– sa gasiti oamenii care pot mai mult decat fundraising pentru organizatia voastra
– sa alegeti strategia care se potriveste momentului organizational si prioritatilor de dezvoltare
Si inca o veste buna! Anul acesta nu pierdeti nici un atelier! Vom filma toate sesiunile, iar dupa Conferinta, pe baza unui user si a unei parole, veti putea urmari si atelierele pe care le-ati pierdut, desi v-ati fi dorit sa nu le pierdeti.
Daca inca nu v-ati inscris la Conferinta “Atragerea Fondurilor din Comunitate”, pana in 8 aprilie nu e timpul pierdut. Agenda va ajuta sa vedeti care sunt temele puse in discutie anul acesta.
Mai multe detalii pe site-ul www.arcromania.ro , sectiunea Conferinta de Fundraising 2013.