Kaufland România continuă tradiția solidarității și organizează o nouă colectă de alimente și produse de igienă pentru comunitățile defavorizate, alături de Rețeaua Națională a Băncilor pentru Alimente. Inițiativa Cutia cu Fericire se desfășoară la nivel național, în peste 140 de magazine Kaufland.

Până pe 24 aprilie 2023, clienții Kaufland pot dona produse alimentare neperisabile și de igienă, în cutiile special amenajate, după zona caselor de marcat, sprijinind astfel bătrâni, copii, persoane cu dizabilități sau adulți în prag de sărăcie, aflați în grija ONG-urilor partenere ale rețelei.

Produsele ce pot fi donate

Pot fi donate produse alimentare de bază neperisabile (zahăr, făină, ulei, orez, cacao, cereale și paste, sosuri, conserve, ceai și cafea, dulceață, gemuri, creme de ciocolată, chipsuri, snacksuri, pufuleți, ciocolată și dulciuri, condimente, semințe, nuci, fructe uscate, biscuiți) sau produse de igienă personală (periuță și pastă de dinți, săpun, gel de duș, șampon, hârtie igienică, absorbante, scutece pentru copii).

Unde vor fi distribuite produsele donate

Toate produsele vor fi preluate de Rețeaua Națională a Băncilor pentru Alimente din București, Cluj, Roman, Oradea, Brașov, Galați, Timișoara, Constanța și Craiova și donate către 150 de organizații care oferă servicii socio-educaționale, de recuperare și rezidențiale. Articolele colectate în magazinele din București vor fi preluate de echipa de la Cantina socială Kaufland și distribuite ulterior beneficiariilor Cantinei -  persoanelor vârstnice, familiilor nevoiașe și altor categorii vulnerabile.

Kaufland este un partener responsabil și implicat în comunitățile în care este prezent. Încercăm mereu să aducem bucuria în casele familiilor și persoanelor vulnerabile, mai ales acum, de sărbători. Îi încurjăm pe clienții  să se alăture campaniei și împreună să demonstrăm că implicarea face diferența”, a declarat Anna Katharina Scheidereiter, CSR Manager Kaufland România.

Campania Cutia cu Fericire vine în continuarea colectei desfășurate în perioada decembrie 2022 – februarie 2023, în cadrul căreia au fost donate circa 4.000 kg de alimente neperisabile. Acestea au fost distribuite către 45 de organizații, care au în grijă 4.044 persoane vulnerabile.

Lista completă a magazinelor Kaufland participante în campania umanitară Cutia cu Fericire poate fi consultată aici.

***

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de 168 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

Pentru mai multe informații, vă rugăm contactați: presa@kaufland.ro   

 

Despre Rețeaua Băncilor pentru Alimente din România

Federația Băncilor pentru Alimente din România – FBAR, împreună cu cele nouă Bănci Regionale pentru Alimente din București, Cluj, Roman, Oradea, Brașov, Timișoara, Constanța, Craiova, Galați, constituie o mare rețea națională de solidaritate la dispoziția societății, organizațiilor caritabile și a celor mai vulnerabili dintre noi, o punte între existența surplusului de alimente și cei care au mai multă nevoie de hrană. Băncile pentru Alimente colectează și distribuie ONG-urilor partenere produsele pe care producătorii, importatorii, distribuitorii sau retailerii le donează. Obiectivul asumat al Băncilor este acela ca alimentele și produsele nealimentare considerate surplusuri, în care au fost investite resurse materiale și muncă, să nu ajungă pierderi sau risipă, ci să fie consumate de către cei aflați în dificultate și care nu au putere de cumpărare.