In goana dupa profit, brandurile mizeaza pe imagini si mesaje cliseice, pe stereotipuri si prejudecati la indemana publicului numeros. Vorbim despre o publicitate care se leaga de vulnerabilitatea individului ghidat parca de instinctele sale si atat. Se spune ca aceasta este reteta care vinde mult si repede.
 
Invitata serii, Oana Baluta, conferentiara universitara si activista feminista, va analiza o serie de reclame care  utilizeaza “cu succes” stereotipurile de gen, promovand reprezentari partiale si deformate ale femeilor si ale barbatilor din timpurile pe care le traim acum. Atelierul va discuta si despre acceptarea si contestarea imaginilor stereotipizate din reclame.  
 
In a doua parte a serii, Cristiana Bobarnac, manager Creionetica, va invita la un atelier de colaje prin care fiecare participant isi va “mesteri” un poster folosindu-se de advertorialele din tabloide. Invitatii vor invata cum trebuie sa creeze vizualuri si mesaje tinand cont de principii etice si nediscriminatorii.
 
Participarea implica o donatie de 30 ron, care va servi organizarii logistice oferite de catre Incubator107.
 
Daca esti interesat de subiect, te rugam sa te inscrii la adresa roxana@creionetica.ro. Trebuie sa mentionezi in e-mail: numele si functia, denumirea ONG-ului. 
 
Partenerii media care ne-au adus la tine si pentru care le multumim sunt: Gala Societatii Civile, Romania Pozitiva, Deco si Eco, Sapte Seri, Veioza Arte, IQads, Revista de Povestiri, Al Treilea Sector, Nonguvernamental, Imparte, Onlinegallery si LiterNet.