In perioada 16-30 septembrie 2011 te asteptam la Muzeul „Municipiului Bucuresti” pentru a vedea expozitia foto “Trecut-au anii...”. Cea de-a patra editie va reprezenta o intalnire a secolului XX bucurestean cu cel al anului 2011.

Asociatia “Bucurestiul meu drag” impreuna cu AGERPRES si Muzeul „Municipiului Bucuresti” a adunat la un loc 32 perechi de fotografii, reprezentand instantanee realizate in Bucurestiului anilor 1920-1980 cu imagini similare Bucurestiului actual. Detalii: http://www.orasul.ro/expozitiifoto/view/trecut-au-anii-1-2.html 

Fotografiile vechi provin din arhivele AGERPRES si ale Muzeului „Municipiului Bucuresti”, pe cand cele actuale sunt realizate de Asociatia “Bucurestiul meu drag”, coordonaorul expozitiei: Andrei Bîrsan. 

Vernisajul expozitiei va avea loc vineri, 16 septembrie 2011, de la orele 18:00, in curtea Muzeului „Municipiului Bucuresti”.

Multumiri se aduc partenerilor: EPSON, Doc Comm, Adobe, Dacora, Unirea Shopping Center, care au contribuit la realizarea expozitiei.

Imaginile tiparite cu imprimanta Epson Stylus Pro GS6000 pastreaza acuratetea culorilor, cu gradatii fine de nuanta.

Designul expozitiei este realizat de Doc Comm.


***
Despre Asociatia "Bucurestiul meu drag" (www.orasul.ro)
Asociatia "Bucurestiul meu drag" a fost infiintata in anul 2007 propunandu-si ca, prin intermediul fotografiei, sa cultive cunoasterea Bucurestiului si sa contribuie la descoperirea farmecului locurilor, a oamenilor si a traditiilor care l-au construit, care i-au definit spiritul si care interfereaza zilnic cu prezentul nostru.

Pe parcursul anilor, asociatia a organizat excursii foto pentru pasionatii de fotografie, publicand pe pagina web www.orasul.ro peste 89.000 de fotografii realizate in aceste deplasari.

De asemenea, "Bucurestiul meu drag" a realizat expozitii foto desfasurate in Romania si in strainatate, precum si diverse actiuni caritabile.

Detalii pe pagina web a asociatiei: www.orasul.ro.

Agentia Nationala de Presa AGERPRES (www.agerpres.ro)
AGERPRES: cel mai important furnizor de informatii de presa in timp real: text, foto, infografice, audio, revista presei - difuzate non-stop - stirile in care ai incredere!
AGERPRES: continuatoarea primei agentii române de presa, infiintate in 1889.
AGERPRES: cinci fluxuri de stiri in timp real, 15 fluxuri speciale – in româna si engleza.
AGERPRES: zilnic peste 600 de stiri din actualitatea interna si internationala.
AGERPRES: zilnic peste 200 de fotografii din România si circa 1.000 din intreaga lume.
AGERPRES ofera publicului interesat acces la cea mai importanta arhiva de imagini din Romania, precum si la una din cele mai bogate arhive documentare de presa.
AGERPRES: membru fondator în European Alliance of News Agencies (EANA), Association of Balcan News Agencies (ABNA), Black Sea Association of News Agencies (BSANA).
 

Despre Muzeul Municipiului Bucuresti (www.muzeulbucurestiului.ro)
La sfarsitul lunii iunie 1921, Consiliul Comunal Bucuresti a aprobat propunerea primarului dr. Gh. Gheorghian de infiintare a „Muzeului Comunal Bucuresti” la initiativa istoricului Nicolae Iorga.

Muzeul de Istorie Bucuresti a fost redeschis in localul actual la 23 ianuarie 1959, in ajunul centenarului Unirii Principatelor.

Personalitati de seama ale istoriografiei si cercetarii stiintifice au onorat directia muzeului: dr. George Severeanu, arheologul Dinu V. Rosetti, prof. George Florescu, prof, univ. dr. Panait I. Panait, dr. Vasile Boroneant si actualul director dr. Ionel Ionita.


Despre Epson (www.epson.ro)
Epson este lider in productia de imprimante destinate pasionatilor de fotografie si fotografilor profesionisti. Acestia pot avea acces la cele mai recente tehnologii de procesare a fotografiilor digitale si isi pot realiza propria „camera obscura” pentru prelucrarea si imprimarea imaginilor in formate variate, de la 10x15 cm pana la 64 inci. Imprimantele foto Epson care folosesc cerneala UltraChrome™ au o rezolutie de listare de pana la 5.760x1.440 dpi optimizata pe medii de tiparire adecvate, rezultand imagini clare in culori naturale si gradatii fine, pastrand un echilibru perfect al nuantelor de gri. 

Despre Doc Comm
Ambalaje, evenimente de lansare, campanii de imagine , simpozioane. promotii pentru consumatori, materiale promotionale, standuri, campanii de direct mail websiteuri, branding si rebranding, campanii demotivare a angajatilor, petreceri anuale.

Asa cream noi la Doc Comm atitudini…..atitudini pozitive fata de brandurile si compania voastra.