Asociatia ASCENDENT continua in anul scolar 2010-2011, proiectul "Scolile de Duminica" in cadrul caruia ofera burse scolare in valoare de 200 lei/luna pentru elevi si studenti cu performante scolare foarte bune. "Scoala de Duminica" este un serviciu socio-educational acreditat in formarea de abilitati de viata pentru copii si tineri si reprezinta spatiul in care bursierii vor desfasura activitati de voluntariat (3-4 ore pe saptamana) in beneficiul copiilor scolari asistati de Asociatia ASCENDENT in judetul Ilfov si Bucuresti.

Bursele sunt acordate de Asociatia ASCENDENT in cadrul proiectului “Scolile de Duminica ASCENDENT”, finantat de BRD – Groupe Societe Generale si angajatii sai, prin programul “Schimba un Destin. Da valoare unei vieti”.

Conditii de acordare a burselor:

1) 
candidatii trebuie sa ne propuna un proiect personal de voluntariatcare poate fi realizat in cadrul asociatiei pe durata acordarii bursei (proiectul de voluntariat trebuie sa contina un plan concret de activitati, durata lor, numarul saptamanal/lunar de ore de voluntariat care urmeaza a fi realizate de bursier, resurse necesare etc). Candidatii au libertatea de a transforma in proiecte de voluntariat pasiunile lor sau pot sa-si puna in valoare cunostintele/ abilitatile dobandite in domeniile lor de formare (pedagogie, psihologie, asistenta sociala, jurnalism, comunicare si relatii publice, pictura, teatru, muzica, strangere de fonduri, animatie socio-educativa, informatica, protectia mediului etc).

2)  candidatii trebuie sa fie elevi de liceu sau studenti (anul I-III) cu performante scolare foarte bune obtinute in anul scolar 2009-2010 care invata in Bucuresti sau in judetul Ilfov.

3)  bursa este in valoare de 200 Ron/luna si este acordata pe durata anului scolar 2010-2011.

4)  candidatii trebuie sa precizeze obligatoriu in scrisoarea de motivatie modul concret in care vor fi folositi banii primiti ca bursa. Aceasta bursa poate acoperi cheltuieli precum: materiale educationale, costuri de transport, costuri pentru participarea la activitati extrascolare, acoperirea de taxe scolare, echipamente cu rol educational, imbracaminte/ incaltaminte, produse de igiena personala, costuri medicale (daca este cazul) etc.

5)  situatia sociala a familiilor din care provin candidatii este un criteriu suplimentar de selectie, ce va fi analizat in functie de caz.

Cei interesati sunt rugati sa ne trimita pana la data 18.09.2010, pe adresa de e-mail ascendentmc@yahoo.com, o scrisoare de motivatie de aproximativ 2 pagini (font 12 Times New Roman). Numai candidatii selectati vor fi contactati pana la data de 30.09.2010 pentru sustinerea unui interviu.

Scrisoarea de motivatie trebuie sa contina obligatoriu proiectul personal de voluntariat, modul in care va fi folosita bursa (cheltuielile care vor fi acoperite cu ajutorul bursei), informatii despresituatia sociala a familiei candidatului,  numele si prenumele candidatului, numele liceului/ facultatii la care acesta invata, clasa/ anul de studiu, media generala pe anul precedent, e-mailsi numarul de telefon.

Mai multe informatii despre proiectul “Scolile de Duminica ASCENDENT” puteti gasi pe site-ul organizatiei www.ascendent.org.ro.